Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har en skjev eregert penis. Den krommer seg ganske mye nedover og til høyre(Hva kommer det av?). Tillegg så er strengen min stram så glansen bøyer seg mye ned den også. Kan dette rettes på og i såfall hvordan?

Tror at det med skjevhet og glansen kan være et problem med at jeg ikke klarer å gjøre min kone gravid.

All hjelp tas imot med TAKK

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/129438-kan-man-f%C3%A5-rettet-den-opp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gro Isachsen, Sexpert

Dersom du får utløsning (ejakulerer) tviler jeg på at skjevhet eller stram streng kan gjøre at kjæresten din ikke blir gravid.

Dersom penis er så skjev at det gjør samleiet vanskelig å gjennomføre, kan du få refundert kostnader til operasjon fra det offentlige. Det samme gjelder for stram streng.

Ta kontakt med legen din. Det kan også være lurt å ta bilde av penis i erigert tilstand, slik at legen skjønner hvor skjev den er. Så kan han henvise deg videre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...