Gå til innhold

Hijab eller hajib eller hva det heter


Grip

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Vi har både KRL, en statskirke og en kristen formålsparagraf i barnehagen.

Når disse er fjernet, så kan vi diskutere å fjerne ALLE religiøse symboler fra offentlige bygg og personer som er ansatt der.

Så det er ikke religionsfrihet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 257
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    72

  • Ulv I Faarikaal

    56

  • Scholar

    40

  • favn

    22

Mest aktive i denne tråden

Slik du med dine forkvaklede holdninger til innvandrerkriminalitet er medskyldig i voldtekten av 13-åringen sist uke ?

Min holdning til kriminalitet er at de kriminelle bør bures inne, helt uavhengig av rase.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Nei, jeg rammer deg midt i. Du vet utmerket godt at det store flertall av dine innlegg på DOL er for å nøre opp under rasehat og fremmedhat. Akkurat det som bygget opp til drapet på Benjamin.

Et lite spørsmål:

Hva vil du?

Skape en rasist eller to der det ikke fins noen?

Savner du rasister?

Jeg kan sende deg til steder i verden der de fins i massevis, så kan du bryne deg på EKTE saker, ikke innbildte som her.

Du er syk, og trenger behandling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min holdning til kriminalitet er at de kriminelle bør bures inne, helt uavhengig av rase.

Nei, din holdning er at debatt og forslag mot rasistisk motivert vold og voldtekt skal ramponeres av skvalder om menn, skostørrelser og Hitler.

Du er klart medskyldig i at overgrep som voldtekten av 13-åringen sist uke ikke blir den siste i sitt slag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Man kan fjerne religiøse symboler fra offentlige bygg og fremdeles ha religionsfrihet.

Da er vi ikke fri for religion.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et lite spørsmål:

Hva vil du?

Skape en rasist eller to der det ikke fins noen?

Savner du rasister?

Jeg kan sende deg til steder i verden der de fins i massevis, så kan du bryne deg på EKTE saker, ikke innbildte som her.

Du er syk, og trenger behandling.

Du skriver innlegg etter innlegg hvor du nører opp under fremmedhat, og holdningene som ledet til drapet på Benjamin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, din holdning er at debatt og forslag mot rasistisk motivert vold og voldtekt skal ramponeres av skvalder om menn, skostørrelser og Hitler.

Du er klart medskyldig i at overgrep som voldtekten av 13-åringen sist uke ikke blir den siste i sitt slag.

Min holdning til kriminalitet er at de kriminelle bør bures inne, helt uavhengig av rase.

All den andre svadaen du skriver er din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare observerer og beklager. Vi følger etter våre naboer. Aksjonene i Norge er inspirert av Frankrike.

Ja, det er beklagelig at rasister o.l. forsøker å hindre mennesker å leve ut sin kultur / religion....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Du skriver innlegg etter innlegg hvor du nører opp under fremmedhat, og holdningene som ledet til drapet på Benjamin.

Benjamin gikk ikke med slør, og om han hadde gjort det, så hadde jeg ikke lagt merke til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi ikke fri for religion.

Nei, fordi religionsfrihet innebærer BÅDE retten til å praktisere sin religion (innenfor straffeloven) OG å ikke ha noen religion.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Ja, det er beklagelig at rasister o.l. forsøker å hindre mennesker å leve ut sin kultur / religion....

Ja det er beklagelig, hvis det skjer, men hva har det med meg å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Nei, fordi religionsfrihet innebærer BÅDE retten til å praktisere sin religion (innenfor straffeloven) OG å ikke ha noen religion.

Jeg mener det er å være fri for religion, og/eller la andre få ha den i sin private sfære. Å markere den oppi trynet på folk for å skape konflikter og dytte den på andre er ikke OK.

Jeg vil gjerne leve i fred og fordragelighet uten konflikter. Jeg er ikke flykaprer og dytter ikke religion på noen, eller provoserer, ikke er jeg kriminell heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er beklagelig, hvis det skjer, men hva har det med meg å gjøre?

Du kan jo støtte dine medmennesker i kampen mot diskriminering?

Hadde flere mennesker brydd seg i årene før 1933 ville Hitler -- og nazismen -- aldri kommet i noen maktposisjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Benjamin gikk ikke med slør, og om han hadde gjort det, så hadde jeg ikke lagt merke til det.

Nei, men du nører opp under fremmedhatet mot de som tilhører andre folkegrupper og raser.

Dag etter dag, og det leder direkte til at noen gærninger tilslutt tror på deg og dine, og begår mord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Du kan jo støtte dine medmennesker i kampen mot diskriminering?

Hadde flere mennesker brydd seg i årene før 1933 ville Hitler -- og nazismen -- aldri kommet i noen maktposisjon.

Jeg støtter hvem jeg vil og lar være å støtte.

Jeg har lest historien, men jeg var ikke født da. Synd arves ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg støtter hvem jeg vil og lar være å støtte.

Jeg har lest historien, men jeg var ikke født da. Synd arves ikke.

Det forstår jeg.

Men støtter du menneskers rett til selv å velge klesdrakt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Nei, men du nører opp under fremmedhatet mot de som tilhører andre folkegrupper og raser.

Dag etter dag, og det leder direkte til at noen gærninger tilslutt tror på deg og dine, og begår mord.

Hvem er mine?

Dette tyder på paranoia by proxy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Det forstår jeg.

Men støtter du menneskers rett til selv å velge klesdrakt?

Ja absolutt, jeg ville ansatt folk i de rareste kledeboner bare de gjorde jobben sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men du nører opp under fremmedhatet mot de som tilhører andre folkegrupper og raser.

Dag etter dag, og det leder direkte til at noen gærninger tilslutt tror på deg og dine, og begår mord.

"deg og dine" er alle som nører opp under fremmedhat og trakassering av uskyldige grupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...