Gjest Ikke undertegnet i dag Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Jeg er jente, i 20 årene... Og har et litt flaut problem... Har litt svarte hår rundt brystvortene.... Har pleid å nappe dem ut... Men føler det har kommet bare flere... Hva kommer dette av? Jeg vil jo ikke ha hår på puppene? Hva kan jeg gjøre med dette? 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Alle har vel noen få som vi pleier å nappe ut. 0 Siter
Gjest Ikke undertegnet i dag Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Alle har vel noen få som vi pleier å nappe ut. Har alle det? Nesten rundte hele brystvorta? Før var der bare et par hår liksom, men føler det er kommet flere nå... Liker ikke det noe særlig... 0 Siter
Gjest strandhai Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Alle har vel noen få som vi pleier å nappe ut. *klynk* Det må gjøre grusomt vondt...?? 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Har alle det? Nesten rundte hele brystvorta? Før var der bare et par hår liksom, men føler det er kommet flere nå... Liker ikke det noe særlig... Det er sikkert hormonelt. Napp dem ut og tenk ikke mer på det ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 *klynk* Det må gjøre grusomt vondt...?? Nei, det er ikke vondt i det hele tatt. 0 Siter
Gjest strandhai Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Nei, det er ikke vondt i det hele tatt. Bare tenker på å måtte nappe håret på brystet....for en grusom smerte...!! 0 Siter
Gjest Ikke undertegnet i dag Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Det er sikkert hormonelt. Napp dem ut og tenk ikke mer på det ) Hormonelt? Hva kan det være da? Har jeg andre hormoner i kroppen for tiden enn hva jeg ellers har? Skumle greier, hva? 0 Siter
Gjest Ikke undertegnet i dag Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 *klynk* Det må gjøre grusomt vondt...?? Neida, det er ikke vondt å bare nappe ut ett hår av gangen med en pinsett. Kjenner det nesten ikke jeg ivertfall! 0 Siter
Gjest strandhai Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Neida, det er ikke vondt å bare nappe ut ett hår av gangen med en pinsett. Kjenner det nesten ikke jeg ivertfall! Men da dukker de opp igjen etter en liten stund, eller hva?? 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Bare tenker på å måtte nappe håret på brystet....for en grusom smerte...!! He he, jeg kjenner flere homser som napper håret på brystkassa. 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Hormonelt? Hva kan det være da? Har jeg andre hormoner i kroppen for tiden enn hva jeg ellers har? Skumle greier, hva? Nei, det er sikkert ikke noe farlig. Jeg vet vel egentlig ikke hvor mye jenter vanligvis har fordi alle napper dem så fort de oppdager dem. Jeg vet ikke om p-piller f.eks kan øke eller minske hårveksten der. Og så kommer det flere med alderen tror jeg. 0 Siter
Gjest Ikke undertegnet i dag Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Men da dukker de opp igjen etter en liten stund, eller hva?? Ja, de kommer tilbake etter en liten stund ja... Skulle ikke vokst ut igjen... 0 Siter
Gjest Ikke undertegnet i dag Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Nei, det er sikkert ikke noe farlig. Jeg vet vel egentlig ikke hvor mye jenter vanligvis har fordi alle napper dem så fort de oppdager dem. Jeg vet ikke om p-piller f.eks kan øke eller minske hårveksten der. Og så kommer det flere med alderen tror jeg. Ingen p piller på meg. Aldri tatt p piller. Ivertfall ikke nå. Prøver å bli gravide her... ;o) 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Ingen p piller på meg. Aldri tatt p piller. Ivertfall ikke nå. Prøver å bli gravide her... ;o) Da ønsker jeg deg lykke til og håper at du blir gravid fort og greit ) 0 Siter
Gjest Ikke undertegnet i dag Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Da ønsker jeg deg lykke til og håper at du blir gravid fort og greit ) Har ikke blitt det enda ivertfall, etter noen måneder, så håper det skjer snart! Men takk for det! 0 Siter
Gjest strandhai Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 He he, jeg kjenner flere homser som napper håret på brystkassa. hmm...da må vel laserbehandling være bedre vel? Dyrt jah, men da kommer det ikke ut igjen hvaffal... Er de gamle de homsene du kjenner dah?? 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 hmm...da må vel laserbehandling være bedre vel? Dyrt jah, men da kommer det ikke ut igjen hvaffal... Er de gamle de homsene du kjenner dah?? Å jeg kjenner mange men ingen så unge som deg ). De fleste jeg kjenner er fra 30 og oppover. Og har vært mye på homseklubber og moret meg masse. Moro med menn som bare er ute etter å flørte og ikke sjekke. 0 Siter
Gjest strandhai Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Å jeg kjenner mange men ingen så unge som deg ). De fleste jeg kjenner er fra 30 og oppover. Og har vært mye på homseklubber og moret meg masse. Moro med menn som bare er ute etter å flørte og ikke sjekke. oh, I c... Har ikke vært på non homsesteder enda...det tør jeg ikke az. Selv om det hadde vært litt kult... 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 oh, I c... Har ikke vært på non homsesteder enda...det tør jeg ikke az. Selv om det hadde vært litt kult... Hvis du bor i Oslo får du ta deg en tur på London, der er klientellet litt blandet ). Men pass deg litt da, noen av gutta er ikke helt gode. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.