Wireless Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Det virker kanskje som et teit spørsmål, men les videre så vil du forstå. Var ikke helt sikker på hvilket forum jeg skulle skrive i, men jeg valgte dette fordi jeg vil henvende meg til "vanlige folk". Så nå tenker du... er han ikke vanlig ? Jo.. jeg er det vet første øyekast. Ingen kan se at jeg sliter med psykiske problemer. Og jeg tror ikke folk merker dette på min oppførsel heller.. Med andre ord: Jeg ser ut som og oppfører meg som folk flest. Jeg har hatt noen forhold bak meg, og da med jenter i samme situasjon. Det er jo greit nok det. Bare det at selv om en jente vet hva psykiske problemer er og kanskje sliter selv. Vil hun som alle andre jenter ha en frisk, rik, kjekk, atletisk, arbeidene o.s.v. mann/gutt som både moren og faren hennes liker. Jeg føler jeg har mange gode menneskelige kvaliteter. Men hva spiller vel det for noen rolle. Etter masse "gå rundt grøten" greier må jeg til slutt si at jeg er u-føretrygdet, Schitzo afektiv, At jeg har problemer med deppresjoner, at jeg ikke er rik, at jeg ikke har bil, at jeg har mistet store deler av min bardon og voksne liv...bla..bla..bla.. For så og gi opplæring i hva det hele dreier seg om. Jeg jobber hard i samarbeid med hjelpe apperatet, så jeg en dag kan bli og gjøre som "normale" mennesker. Men savnet etter en kjæreste er der. Og jeg vet at jeg ikke har mange jenter og velge mellom. Skal jeg bare ta det jeg får ? Skulle bare ønske at jentene på byen, puben, cafeen, på gata... jenter over alt kunne se og vite at jeg har vanvittig mye vennskap og kjærlighet å gi. Men det spiller vel ingen rolle uansett.. Er nemlig ikke sikker på om det er det jenter vil ha...Ihvertfall ikke bare det... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/144607-fortjener-jeg-ikke-kj%C3%A6rlighet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ensomforstår Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 hei. jeg syns du skal fortsette å være deg selv, åpne deg for andre mennesker og vise dem hvem du er, og hvordan du har det. det er mange som sliter med psyke og lignende, men dere fortjener jo å bli behandlet på lik linje som alle andre, dere er jo normale=) jeg syns du skal stå på og ikke ta til takke med det "nest beste", fordi du ikke tror det finnes noen andre til deg. en dag finner du den rette, og lykke til så lenge=) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/144607-fortjener-jeg-ikke-kj%C3%A6rlighet/#findComment-914880 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bare oss to Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Fikk lyst til å svare deg.. Jeg sliter selv med psykiske problemer. Så jeg forstår deg. Vi har kunnet pratet sammen og forstått hverandre. Vi har kunnet støttet hverandre. Vi har kunnet grått sammen,-og ledd sammen. Vi har kunnet kommet oss videre i livet,-på en god måte. En måte som er godt å leve med. Fordi vi har forstått hverandre og respektert hverandre. Fordi vi fortjener kjærlighet vi også. Jeg finnes der ute blant alle som ser så lykkelig ut,-men som sliter veldig inni meg. Kanskje vi treffes,vi må bare lete etter hverandre! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/144607-fortjener-jeg-ikke-kj%C3%A6rlighet/#findComment-916500 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.