Gå til innhold

Min kone er bisexuell

Anbefalte innlegg

kjærlig mann 48

Hallo, jeg er en gift mann på 48 år som har vært gift i 15 år med min kone som er 6 år yngre enn meg. Vi har 3 barn sammen, og er svært glad i hverandre så langt som jeg kan forstå. Vi har ingen planer om å gå fra hverandre i dag, og har det egentlig svært godt sammen.

Imidlertid ble jeg for noen år siden oppmerksom på min kones legning for andre pene kvinner som hun er blitt mer seksuelt opptatt av de senere prene. I begynnelsen lo vi litt av det, men ved et par anledninger har jeg ved selvsyn oppdaget at hun var svært aktiv for å debutere med en annen kvinne/jente og har spontant flørtet med kvinner i sjul når vi har vært sammen med andre på fester og lignende, Fant henne i seng sammen med en fells venninne, hvor du utøvde aktiv sex, hvor jeg trakk meg stille ut av døren igjen. Hun fortalte det til meg etterpå, og sa at hun syntes det var utrolig deilig og jeg ble nok selv veldig pirret av dette på det tidspunktet. Hun har etter dette med sikkerhet vært sammen med et par kvinner jeg vet om, og er veldig åpen med meg i sin biseksuelle legning nå da vi kommuniserer godt om dette.

Jeg har selv ved en anledning sett dette ved selvsyn da vi hadde sex i samme rom sammen med et annet venne ektepar, hvor hun ikke utviste noen sjenanse for å "ha" denne kvinnenmens vi så på.

Hun har nå truffet en annen kvinne som er 10 år yngre enn seg selv, og er åpen med meg om at hun er veldig kåt på henne, og har innledet et forhold til henne når jeg var i utlandet for en uke siden.

Hun sier at jeg ikke skal føle meg truet på noen måte, da hun er glad i meg og fortsatt vil ha sex også med meg. Men dette er vanskelig nå for meg, da vi over lengre tid har hatt meget skjelden samleie, selv om jeg gjør mye for å få det til både psykisk og fysisk i mine tilnærmelser. men det blir gjerne bare en eller 2 ganger mellom hver gang hun får sin menstruasjon. Dette er for meg veldig lite da jeg har stort behov selv, og er vant til aktiv sex med henne og lengter etter dette i stadig sterkere grad. Jeg begynner å få problemer med dette psykisk føler jeg, og er vedlig redd for å miste min kjære kone som jeg er meget glad i på alle måter, kanskje jeg ikke har grunn for det men utviklingen stemmer ikke med min kones uttalelser om at hun vil ha begge deler.

jeg føler det sterkt urettferdig at hun skal forføre eller la seg forføre av andre kvinner, mens jeg er 100% trofast mot henne.

I vår kåtskap når vi prater og har sex, sier hun ofte at hvis hun ikke klarer å gi meg nok må jeg finne en annen kvinne å gjøre det med av og til. Samtidig som hun eterpå sier at hun vet ikke helt hvordan hun ville reagert om jeg kom hjem en dag å sa at jeg hadde vært intim med en annen.

jeg tror ikke noen av oss er av den sjalu typen egentlig, så jeg føler meg veldig forvirret og vet ikke hvordan jeg skal takle situasjonen som tross alt også innbefatter 3 små barn. Er rimelig fortvilet nå, og har prøvd å finne litteratur som kan hjelpe meg til å forstå, eventuelt å handle - men til nå uten resultat.

jeg må legge til at min kone er en pen sensuell kvinne med stor sjarm og utstråling/trygghet som jeg vet at menn tenner på og nå også kvinner når hun sender ut sine signaler om interesse for bi.

Kan du gi meg noen råd, hva bør jeg gjøre eller ikke, skal jeg være mer dominerende å ikke tillate henne disse sidesprangene hennes, eller vil det føre til ytterligere forverret situasjon. Hva med kjærlighet opp i dette, vil hun kunne bli forelsket i en kvinne, og hva da ...?

Jeg er svært takknemlig om jeg kan få en kvalitets vurdering av mitt problem stilling av en faglært og også gjerne en erfaring fra andre menn som har vært i samme situasjon som meg.

På forhånd mange takk for alle svar,

Hilsen en forvirre, men kjærlig mann 48

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/144615-min-kone-er-bisexuell/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest neplejh

sorry, men dette høres i mine ører som ren skjær psykisk

terror.......

Hvordan hadde hun stilt seg hvis det var omvendt ?

Jeg syns det er som om hun har passert en grense det er umulig å gjøre om på....

Dette tror jeg ikke de fleste hadde godtatt av oss,

og det syns jeg ikke heller du skal gjøre selv om det er 3 små barn i bilde. Kanskje aller minst for dem.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/144615-min-kone-er-bisexuell/#findComment-915081
Del på andre sider

Gjest dans på roser

Jeg vet ikke hva jeg skal si jeg, utroskap er utroskap. Enten det er med ens eget kjønn eller motsatt. Jeg tror at din kone kommer til å dumpe deg dersom hun ikke får gjøre som hun vil, og blir du i forholdet må du finne deg i å ta imot smulene...

Men, det er meg. Du må prøve å snakke med henne, og fortelle henne hva du føler. Så får dere eventuelt komme til et kompromiss som fungerer for begge parter. Om hun skal ha nye elskere stadig, og nekte deg sex, så må vel du kunne ordne deg med elskere selv og? Noe sånt kanskje?

Pass nå bare på deg selv så ingen smitter deg med ulumskheter. ;0) Håper det ordner seg for deg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/144615-min-kone-er-bisexuell/#findComment-915099
Del på andre sider

Jøye meg mann, kona di er jo konstant utro, og jeg syntes ikke du skal finne deg i dette selv om hun er bifil.

Hun må jo ta et valg - det er da ingen forskjell om hun er utro med en kvinne eller mann. Dette er jo ikke noe du er med på en gang, eller har noe som helst glede av - snarere tvert om. Det plager deg veldig ser jeg.

Hadde det vært noe dere hadde gjort sammen, så vel, greit nok for de som liker det, men hun foretrekker jo kvinner fremfor deg, og da blir saken en annen. Rein og skjær utroskap, hverken mer eller mindre, samme hvordan du prøver å se på det.

Hva om du sier til henne at: "hvis du ikke slutter, så finner jeg meg ei elskerinne" Sånn det er nå, så får jo hun i pose og sekk, mens du ikke får mer enn når hun gidder.

Jeg skjønner det er vanskelig i og med det er unger med i bildet, men du må i det minste stille noen krav til henne, OG fortelle henne hvordan du virkelig har det.

Jeg skjønner rett og slett ikke at enkelte kan være så egoistiske som din kone her er. Tenker hun på barna og deg. Pøh! bare på egen nytelse og det hadde jeg aldri funnet meg i var jeg deg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/144615-min-kone-er-bisexuell/#findComment-915104
Del på andre sider

petter smart

Snakk om egoistiske kvinnfolk. At hun er bifil gir henne ingen rett til å være utro eller skaffe seg elskerinner. Men det er utrolig hvor mange kvinner som mener dette.

I tillegg ønsker hun ikke at du skal ta deg elskerinner. Hun skal ha i både pose og sekk.

Det går jo også utover sexlivet deres. Selvfølgelig gjør det det. Hun får jo det hun trenger andre plasser.

Har du vurdert muligheten at hun foretrekker kvinner? At hun fortsatt er sammen med deg kun pga barna, økonomien og ansiktet utad?

Ikke la deg tråkke på, det vil du tape på i det lange løp. Skaff deg en kvinne som respekterer deg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/144615-min-kone-er-bisexuell/#findComment-915541
Del på andre sider

Annonse

Dette er noe jeg drømmer om (sex med to damer), men det er jo best at det er med fantasien. Sikkert spennende i begynnelsen, men som du selv skriver så er det ikke "normalt". Det har jo stilt seg anderledes om ho fremdeles hadde praktisert mye sex med deg, men når det blir nesten måneder i mellom, så er det noe som ikke stemmer her. Sett dere ned å prat, ikke la det skurre å gå. Tror ikke at dette vil gå over av seg selv.

Si i fra, still krav

Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/144615-min-kone-er-bisexuell/#findComment-915572
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...