Gå til innhold

Dagens ungdom.


Rubia

Anbefalte innlegg

bar mage er ikke så stilig når man er over 35, er det det da?? Men om sommeren er (nesten) alt tillatt...

Hvorfor er det ikke det?

Er det bedre med bleikfeite fjortismager som er bare?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 165
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Rubia

    26

  • Dorthe

    21

  • damedame

    13

  • laguna1365380434

    12

laguna1365380434

bar mage er ikke så stilig når man er over 35, er det det da?? Men om sommeren er (nesten) alt tillatt...

Kommer ikke det ann på 35 åringen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bar mage er ikke så stilig når man er over 35, er det det da?? Men om sommeren er (nesten) alt tillatt...

Når man har rundet 30, kan man gjøre det man vil, bare man gjør det med overbevisning og stil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)

Takk for støtten engel...

så faktisk ut som jeg var et ensomt tilfelle her en stund nå :)

Jeg kan ikke for det...synes det er litt ille jeg når de banner høylydt, kliner åpenlyst og har null respekt for folk rundt seg.

Jeg har ikke vært den alderen selv på lenge, og har barn som er mindre så jeg må ha vært "borte" noen år tror jeg...

:)

hmm... jeg husker en mann som snakket høylydt om hva Clinton gjorde med sigaren sin... Jeg satt sammen med sønnen min rett ved siden av - og spurte dempet om han kunne snakke litt lavere, da det var mindreårige tilst4ede -- han sa at herregud, det står jo på forsiden av alle aviser! (Men sønnen min leste ikke aviser dengangen). Uansett - han skjerpet seg - ble vel flau. Jeg tror ikke ungdommen tenker på hvaslags forbilde de er for småbarn. Du får bare si at de er håpløse... For de er jo egentlig det. Inntil ditt/ dine barn kommer etter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)

Hvorfor er det ikke det?

Er det bedre med bleikfeite fjortismager som er bare?

nei det er verre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bar mage er ikke så stilig når man er over 35, er det det da?? Men om sommeren er (nesten) alt tillatt...

Jeg har nesten helt flat mage og ikke et gram for mye. Heller noen for lite.

Blir det for fjortis? Jeg er alvorlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)

Når man har rundet 30, kan man gjøre det man vil, bare man gjør det med overbevisning og stil ;)

ja stil garanterer for det meste her i livet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"går halvnakne, med magene bare og de aller fleste er rimelig overrvektige..."

Når jeg ser alle de som er overvektige, med magene bare, så tenker jeg ihvertfall at sannelig har jeg ikke mye å klage på. Disse her har ikke født barn engang, likevel har mange av dem mer mage enn det jeg har. *glise* Og det er litt deilig. Når vi som har født faktisk har mindre mage enn disse ungjentene med litt for mye rundt livet.

Da tar jeg på topper hvor magen viser med god samvittighet ;)

Jeg mener ikke at de ikke skal kunne gjøre det...

men det er anneledes enn før...

det er jo skikkelig positivt siden det jo må være mindre press på kropp om dagen...og det er jo bra med tanke på anorexi ol.

men dæssiken...det er rimelig mye bilringer i lufta nå altså...og det facinerer meg hvor lite jentene bryr seg i dag i forhold til før...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)

Jeg har nesten helt flat mage og ikke et gram for mye. Heller noen for lite.

Blir det for fjortis? Jeg er alvorlig.

kommer vel an på stilen du har ellers? Type 'image'?? Uansett, vi lever i et fritt land.. heldigvis ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er nok litt ute å kjøre, er redd for det ;-)

laguna, du som kjenner meg. Er jeg for gammel til bar mage om sommeren? Jeg stiller ikke med 15 cm bar mage altså men noen cm.

VÆR ÆRLIG NÅ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nesten helt flat mage og ikke et gram for mye. Heller noen for lite.

Blir det for fjortis? Jeg er alvorlig.

Når vi snakker om dagens ungdom, gikk det bra med datteren igår?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)

laguna, du som kjenner meg. Er jeg for gammel til bar mage om sommeren? Jeg stiller ikke med 15 cm bar mage altså men noen cm.

VÆR ÆRLIG NÅ.

Dorthe: se deg i speilet og bestem selv! Jeg mente det ikke så absolutt. Jeg vet ikke hvaslags type du er. Noen er jo krampaktige, men det er sikkert naturlig på deg, siden du føler det slik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

laguna, du som kjenner meg. Er jeg for gammel til bar mage om sommeren? Jeg stiller ikke med 15 cm bar mage altså men noen cm.

VÆR ÆRLIG NÅ.

Neida, du er da så fin at!:-)

Har en figuren så kan man da gå akkurat som en vil.(når man ikke har den og, men..nåja..)

Kjør på du!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når vi snakker om dagens ungdom, gikk det bra med datteren igår?

Nei, hun var blitt dopa men var fin i dag morges. Hun var nok noe sjokkert men håper hun har lært og passer på glasset/flaska heretter :o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forøvrig enig i det du skriver i hovedinnlegget, Rubia. Men jeg husker at det var sånn da jeg var ung også. Ungdommen var nokså frekk og frampå, da også. Offentlig klining, høylydt banning, hersing og trenging i køer var dagligdags ettersom jeg husker.

Det gjør det ikke noe bedre, da, men jeg tror ikke de er noe verre nå. Kanskje du har fortrengt det, bare. ;)

Men det er ikke alle som er sånn, heller. Det er bare det at det er dem som blir lagt merke til. Synd, men sånn er det. Det er mange fine og høflige ungdommer, også.

Klart det er masse flott ungdom...

titter masse på den flotte, pene og hyggelige ungdommen på skolen hver dag jeg... :)

men jeg er bare litt sjokkert bare...husker tilbake da jeg var 14-15...vi var livredde for å veie for mye, for ikke å være greit kledd...vi klina ikke foran voksne vi altså...iallefall ikke sånn... :)

Og banne og røyke foran voksne...no way...

*ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nesten helt flat mage og ikke et gram for mye. Heller noen for lite.

Blir det for fjortis? Jeg er alvorlig.

Nesj herregud. Gå i de klærne som du syns er fine! Du har kropp til å kle deg med snuppete topper så gjør det! :)

Hvis jeg er slank som 40 eller 50 åring så vil jeg bruke fine, sexy klær som er moderne. Man kler seg da ikke med telt fordi man er voksen.

"If you got it flaunt it!", som de sier på Ricki Lake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, du er da så fin at!:-)

Har en figuren så kan man da gå akkurat som en vil.(når man ikke har den og, men..nåja..)

Kjør på du!

:-)

Takk for det.

Ellers måtte jeg kjøpt meg helt ny garderobe og det er litt stramt på pengemarkede for tiden :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dorthe: se deg i speilet og bestem selv! Jeg mente det ikke så absolutt. Jeg vet ikke hvaslags type du er. Noen er jo krampaktige, men det er sikkert naturlig på deg, siden du føler det slik

Jeg føler meg faktisk ikke for gammel men er redd for å se krampaktig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ogsåmor

"går halvnakne, med magene bare og de aller fleste er rimelig overrvektige..."

Når jeg ser alle de som er overvektige, med magene bare, så tenker jeg ihvertfall at sannelig har jeg ikke mye å klage på. Disse her har ikke født barn engang, likevel har mange av dem mer mage enn det jeg har. *glise* Og det er litt deilig. Når vi som har født faktisk har mindre mage enn disse ungjentene med litt for mye rundt livet.

Da tar jeg på topper hvor magen viser med god samvittighet ;)

Er dette tråden for de minst sympatiske og mest umodne voksne?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesj herregud. Gå i de klærne som du syns er fine! Du har kropp til å kle deg med snuppete topper så gjør det! :)

Hvis jeg er slank som 40 eller 50 åring så vil jeg bruke fine, sexy klær som er moderne. Man kler seg da ikke med telt fordi man er voksen.

"If you got it flaunt it!", som de sier på Ricki Lake!

Hjertlig takk, nå er dere snille med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...