Gå til innhold

Dagens ungdom.


Rubia

Anbefalte innlegg

Nei, hun var blitt dopa men var fin i dag morges. Hun var nok noe sjokkert men håper hun har lært og passer på glasset/flaska heretter :o(

Fy søren så skummelt. Godt det gikk bra. Kan du skjønne sånt?!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 165
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Rubia

    26

  • Dorthe

    21

  • damedame

    13

  • laguna1365380434

    12

laguna1365380434

Takk for det.

Ellers måtte jeg kjøpt meg helt ny garderobe og det er litt stramt på pengemarkede for tiden :o)

Når var det du begynte å la deg diktere av hva som blir oppfattet som anstendig på dol da sa du?;-)

Klart du kan gå i topp!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren så skummelt. Godt det gikk bra. Kan du skjønne sånt?!!

Jeg er faktisk ikke overrasket men det var hun. Her er tydelig en ting jeg har glemt å advare mot. Men hun klarte jo å få tak i kjæresten og komme seg hjem, så hun hadde flaks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)

Er dette tråden for de minst sympatiske og mest umodne voksne?!

ogsåmor: hvorfor så spydig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det er masse flott ungdom...

titter masse på den flotte, pene og hyggelige ungdommen på skolen hver dag jeg... :)

men jeg er bare litt sjokkert bare...husker tilbake da jeg var 14-15...vi var livredde for å veie for mye, for ikke å være greit kledd...vi klina ikke foran voksne vi altså...iallefall ikke sånn... :)

Og banne og røyke foran voksne...no way...

*ler*

Hvis jeg hadde hatt en datter på 15 år hadde jeg nok satt pris på at hun ikke hadde anorektiske tendenser og at hun aksepterte kroppen sin som den var. Slik jeg forstod innleget ditt var det negativt at ungdommen ikke var mer opptatt av vekten?

Såklart er det ikke noen fordel å være overvektig og jeg syns det er penest å kle seg etter størrelsen.

Syns forøvrig det er mange syltynne jenter i den alderen også og jeg mener at færre ungdom begynner å røyke nå enn før ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når var det du begynte å la deg diktere av hva som blir oppfattet som anstendig på dol da sa du?;-)

Klart du kan gå i topp!:-)

Det er et par av venninnene mine som har begynt å pese på det. Enda de er midt oppi Botox og Restulane og ansikts og øyelokkoperasjoner.

Så plutselig ser jeg krampen oppi det, samtidig som jeg egentlig ikke bryr meg hva folk tenker. Men krampe er ikke kult altså.

Men jeg liker dongrybukser og en kort topp og gjerne dongryjakka utenpå. Grünerløkkabunaden, vet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk ikke overrasket men det var hun. Her er tydelig en ting jeg har glemt å advare mot. Men hun klarte jo å få tak i kjæresten og komme seg hjem, så hun hadde flaks.

Jeg er litt overrasket, i min fantasi er det mest på utesteder der det går voksne mannfolk at slike ting skjer med unge jenter, ikke på russetreff med jevnaldrende.

Fortalte du henne at du hadde følt det på deg at alt ikke var som det skulle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)

Det er et par av venninnene mine som har begynt å pese på det. Enda de er midt oppi Botox og Restulane og ansikts og øyelokkoperasjoner.

Så plutselig ser jeg krampen oppi det, samtidig som jeg egentlig ikke bryr meg hva folk tenker. Men krampe er ikke kult altså.

Men jeg liker dongrybukser og en kort topp og gjerne dongryjakka utenpå. Grünerløkkabunaden, vet du.

jeg kler meg sikkert som om jeg er 20 år yngre enn jeg er, men akkurat navlen min liker jeg å ha for meg selv - og for kjæresten :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt overrasket, i min fantasi er det mest på utesteder der det går voksne mannfolk at slike ting skjer med unge jenter, ikke på russetreff med jevnaldrende.

Fortalte du henne at du hadde følt det på deg at alt ikke var som det skulle?

Jeg sa det og hun var ikke overrasket. Det hadde plutselig sagt pang og så ville hun hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kler meg sikkert som om jeg er 20 år yngre enn jeg er, men akkurat navlen min liker jeg å ha for meg selv - og for kjæresten :-))

Jeg vil ikke vise fra rumpa mi for den er stygg. Å, jeg skulle ønske jeg hadde hatt en liten snerten sprettrumpe *drømmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna, du som kjenner meg. Er jeg for gammel til bar mage om sommeren? Jeg stiller ikke med 15 cm bar mage altså men noen cm.

VÆR ÆRLIG NÅ.

Dere...ikke vær så sære nå da...

jeg går faktisk med bar mage jeg og...og er i alder med dere...

her snakker jeg om unge jenter som har stooooore bilringer....det er bra det altså, mindre kroppsfiksering, men litt anneledes enn jeg husker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere...ikke vær så sære nå da...

jeg går faktisk med bar mage jeg og...og er i alder med dere...

her snakker jeg om unge jenter som har stooooore bilringer....det er bra det altså, mindre kroppsfiksering, men litt anneledes enn jeg husker...

Jeg er faktisk enig med deg at det ikke er pent når det tyter. Så det har vel kanskje ikke noe med alder å gjøre. Men dette hadde jeg aldri sagt høyt til noen altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg hadde hatt en datter på 15 år hadde jeg nok satt pris på at hun ikke hadde anorektiske tendenser og at hun aksepterte kroppen sin som den var. Slik jeg forstod innleget ditt var det negativt at ungdommen ikke var mer opptatt av vekten?

Såklart er det ikke noen fordel å være overvektig og jeg syns det er penest å kle seg etter størrelsen.

Syns forøvrig det er mange syltynne jenter i den alderen også og jeg mener at færre ungdom begynner å røyke nå enn før ?

Neida, selvsakt er det bra at ungdommen er mer avslappede i sitt forhold til vekt...da slipper vi kanskje å slite så fælt med anorexia ol. i fremtiden...

men det er facinerende å se på...for jeg kan ikke si at jeg husker det slik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens ungodom er ute etter å provosere de som er eldre. Derfor flyttes grensene i takt med tiden.

Jeg er enig med deg, de viser lite respekt for sine medmennesker i veldig mange sammenhenger.

Og det med bilringer; vel det er vel ikke uten grunn at Høybråten vil slanke Norge....:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra noen reagerer.

Bortskjemte unger blir kyniske unger blir destruktive.

Ser liksom på det slik nå da...at regler og grenser gir trygghet...

men det funker kanskje bare på de litt mindre barna det da...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rubia, Rubia, gammel og grå

Rubia, Rubia vil ikke forstå

De unge er unge, og eldre er eldst

Men hvem er det som er lykkelig frelst ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, selvsakt er det bra at ungdommen er mer avslappede i sitt forhold til vekt...da slipper vi kanskje å slite så fælt med anorexia ol. i fremtiden...

men det er facinerende å se på...for jeg kan ikke si at jeg husker det slik...

Nei, ungdommen blir vel feitere og feitere. Klart det er negativt. Men røykinga tror jeg det blir mindre av..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rubia, Rubia, gammel og grå

Rubia, Rubia vil ikke forstå

De unge er unge, og eldre er eldst

Men hvem er det som er lykkelig frelst ?

*latter*

Den var fin...

Du...jeg vil jo forstå...inrømmer jo at det kan være meg det er noe "galt" med...eller at jeg er i mindretall...

:)

Ps...ække grå altså...*ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...