Gå til innhold

Orgasme ved samleie for første gang, igjen...

Anbefalte innlegg

I en alder av 29 år har jeg flere ganger fått gleden av å være den første som har gitt orgasme. Jeg har aldri sett på meg selv som noen superelsker, jeg har et normalt utseende, har ikke hatt spesiellt mange sexpartnere og når jeg har sex med en ny partner må jeg ofte konsentrere meg ekstra for å holde ut lenge nok. Likevel har jeg altså fått disse gledene. Det at jeg har vært den første karen som har gitt orgasme er noe jeg selv har sett på som om at jeg kanskje bryr meg litt mer om opplevelsen enn enkelte andre. Det som får meg til å fortelle dette er noe som skjedde i forrige helg. Etter en fuktig fest, hadde jeg sex med ei jente jeg traff samme kveld. Jenta er 23 år og har to barn. Barnefaren i slutten av 30-årene er ute av bildet. I alle fall, etter at vi hadde hatt sex fortalte hun meg at det var første gang hun hadde hatt orgasme sammen med noen. Jeg ble selvfølgelig smigret av det, men i ettertid har tanken satt seg litt fast. Er dette vanlig, eller er det bare jeg som på et eller annet vis stadig opplever dette?

Fortsetter under...

Gjest girlie22

Man GIR ikke bort orgasmer. Orgasmen er den enkeltes ansvar, i et samspill med partneren.

Du er gammeldags.

litt enig med deg. Kjæresten min kan holde på til han er grønn om øra, og likevel får jeg ikke orgasme hvis jeg ikke er i form til det selv. Høres ut som om i hvertfall et par av de damene har tatt en liten hvit en LarsLur.

tigertrollet

Hvis jenta får orgasme _første_ natta med deg, men aldri har fått det før...vel.. da er det nesten et lite mirakel spør du meg;)

Ellers så er du supermann!

Hehe, nei du er nok et naturtalent som er utstyrt med en vibrerende tunge og er svært lydhør og lærenem for hvilke knapper du skal trykke på.

Fint for jentene du treffer:)

litt enig med deg. Kjæresten min kan holde på til han er grønn om øra, og likevel får jeg ikke orgasme hvis jeg ikke er i form til det selv. Høres ut som om i hvertfall et par av de damene har tatt en liten hvit en LarsLur.

Hva er i såfall vitsen med å lyve om sånt?

Annonse

Gjest girlie22

Hvorfor være snill? Har menn så dårlig selvtillit?

vet ikke jeg. bare gjetter altså! Gjør ikke sånt selv, men det er litt rart når så mange jenter har sagt at det er første gangen de har fått orgasme med den samme fyren. Men kanskje ikke. Hva vet jeg? De kan jo ha vært borti masse ego fyrer før han... Og at han da er kjempgod elsker. Klart det!

Annonse

vet ikke jeg. bare gjetter altså! Gjør ikke sånt selv, men det er litt rart når så mange jenter har sagt at det er første gangen de har fått orgasme med den samme fyren. Men kanskje ikke. Hva vet jeg? De kan jo ha vært borti masse ego fyrer før han... Og at han da er kjempgod elsker. Klart det!

Tull!

Tror ikke at jenter lyver om slikt.

Tror bestemt at LarsLur skal ta dette som et kompliment, jeg tror han har de rette evnene.

Dvs viser at han er veldig tent, får henne til å føle seg sexy, gjennom ord og handling - og ikke minst ha litt kunnskap/intuisjon om hva en kvinne liker. Dette innebærer også å lese signaler fra kvinnen. Når han i tillegg har lært seg triksene ved å være utholdende... Ja, kort sagt, det er jo en kunst - og LarsLur; ta vare på den og ikke misbruk den.

:-)

• 2 uker senere...

Tull!

Tror ikke at jenter lyver om slikt.

Tror bestemt at LarsLur skal ta dette som et kompliment, jeg tror han har de rette evnene.

Dvs viser at han er veldig tent, får henne til å føle seg sexy, gjennom ord og handling - og ikke minst ha litt kunnskap/intuisjon om hva en kvinne liker. Dette innebærer også å lese signaler fra kvinnen. Når han i tillegg har lært seg triksene ved å være utholdende... Ja, kort sagt, det er jo en kunst - og LarsLur; ta vare på den og ikke misbruk den.

:-)

Jeg så det var noen som snakket om hvite løgner... Kanskje, men jeg tror ikke det. De gangene jeg har fått vite at det var første gangen, har det kommet som lyn fra klar himmel uten noe prat om det først. Heh, og alle gangene ble jeg like paff, for det har da ikke vært snakk om noen jomfruer. Jaja, uansett er ikke dette noe jeg opplever daglig, jeg har ikke et såå bra sexliv som singel... :) Jeg tar det som et komplement og liker tanken på at det kanskje blir husket som litt spesiellt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...