Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.

For at vi skal kunne hjelpe deg, så må du nevne noe om henne. Det du nevner blir da nødvendigvis positive ting. De positive tingene som kommer frem, kan fungere som dine kjærlighetserkæringer til henne: Ingenting er bedre enn komplimenter og erklæringer som går direkte, og ikke via omveier ala oppbrukte fraser.

Kjæresten min er ekspert på det område. Han overøser meg med kjærlighet, noe jeg ikke var vant til i mitt forrige samboerskap. Det gjør godt.

Han sier til stadighet: "Du er så fin" "Du er så sexy" "Du smiler så fint" "Du har så fine øyne" "Du er perfekt for meg" "Du er så god" "Jeg er så glad i deg" "Jeg har ikke vært deprimert en dag siden vi ble sammen" (han var ofte deprimert før) "Du motiverer meg til å jobbe mer med skolen" (hvis jeg sier f.eks. at "jeg har jobbet i 5 timer med matte idag")

Selv om ikke alt (de siste) høres like romantiske ut, så gjør det utrolig godt å få høre slikt.

Selv er jeg litt dårlig med ord. Men når jeg sier noe fint til ham så sier han alltid "takk" eller "det var fint sagt"... En fin måte å vise at han setter pris på det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...