Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har vært i sammen med ei jente i 3 måneder nå, og tror virkelig jeg har funnet den rette. Jeg har ingen intensjon om å forlate henne, tvert imot håper jeg at det blir oss for alltid.

Mitt dilemma er: Når jeg går på gaten, sitter på bussen, er på byen eller hvor som helst, og jeg ser en bra dame. Så tar jeg meg selv i å virkelig studere andra damer, kikker på romper osv., fantaserer om de osv.

Skulle virkelig ønske at jeg ikke var sånn. Kan jeg gjøre noe med det?

Er det normalt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/145065-jeg-vil-v%C3%A6re-trofast/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klart det er normalt! Ville vært mer unormalt å ikke gjøre det.

Jeg er gift og har vært det lenge, men jeg snur meg etter kjekke menn forde. Vil nå tro at han jeg er gift med ser på pene damer også. Hva skulle være galt med det?

Å se på andre er ikke det samme som å være utro.

:)

Jeg har vært sammen med samme mann i 13 år, og snur meg stadig etter kjekke menn!

Jeg vet at mannen min snur seg etter pene damer, og det gjør meg ingen ting.

Helt enig! Men jeg vil helst ikke at han legger ut om at han gjør det, da! ;-)

Hvis han forteller meg at jeg er den vakreste i hele verden er jeg villeig til å godta den løgnen! *S*

Annonse

Gjest d,lrkr

Jeg har vært sammen med samme mann i 13 år, og snur meg stadig etter kjekke menn!

Jeg vet at mannen min snur seg etter pene damer, og det gjør meg ingen ting.

Men han gjør det vel ikke mens han er sammen med deg? Da hadde det vært respektløst om dere ikke hadde en "deal" på at det var greit..

Gjest Godt gjort!

Du er mitt drømmebilde av en mann!!!

En som vil ta hensyn!

Er selv sammen med en som glor og sikler etter alle damene rundt seg,-vet jaggu ikke hva han tenker!

Og dette gjør meg så utrygg og jeg får det så vondt inni meg selv.Føler at jeg ikke er verdt noen ting.

Så jeg syns det er flott at du er såpass oppegående at du har tenkt gjennom dette.

Men det er ikke noe galt å se på damer eller menn.Bare se!

Det er hvordan du selv oppfører deg og hvordan omverden,-dama di oppfatter deg,

Det har gått så langt med meg at jeg holder på å kanskje trekke meg ut av forholdet til kjæresten pga at han ikke tar hensyn til meg..som tross alt har følelser og får det vondt ved hans oppførsel.

Klem til deg!

Du er mitt drømmebilde av en mann!!!

En som vil ta hensyn!

Er selv sammen med en som glor og sikler etter alle damene rundt seg,-vet jaggu ikke hva han tenker!

Og dette gjør meg så utrygg og jeg får det så vondt inni meg selv.Føler at jeg ikke er verdt noen ting.

Så jeg syns det er flott at du er såpass oppegående at du har tenkt gjennom dette.

Men det er ikke noe galt å se på damer eller menn.Bare se!

Det er hvordan du selv oppfører deg og hvordan omverden,-dama di oppfatter deg,

Det har gått så langt med meg at jeg holder på å kanskje trekke meg ut av forholdet til kjæresten pga at han ikke tar hensyn til meg..som tross alt har følelser og får det vondt ved hans oppførsel.

Klem til deg!

Tror ikke jeg har gjort meg fortjent til all den rosen, men takk allikevel :)

Før du gjør noe drastisk, så må du i hvertfall snakke med ham om problemet. Han har sikkert mange gode grunner for at han fortsatt er sammen med deg.

Gjest Godt gjort!

Tror ikke jeg har gjort meg fortjent til all den rosen, men takk allikevel :)

Før du gjør noe drastisk, så må du i hvertfall snakke med ham om problemet. Han har sikkert mange gode grunner for at han fortsatt er sammen med deg.

Jeg har desverre prøvd å snakke med han om dette mange ganger.

Det virker på meg som han må få "kniven på strupen"

før han fatter hvor vondt dette er er for meg.

Men du har et poeng,-han er nok veldig glad i meg.

Lykke til til oss begge!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...