Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Charl8s

Jeg har akkurat begynt på p-piller (femte dag), og jeg blir skikkelig kvalm og uvel av dem. Blir tåkete, og "hull i magen" også, en slags falsk sulthetsfølelse, men kvalmen er værst!

Har vært gravid 1 gang, og følelsen er ganske lik, bare desse symtomene er litt mildere.

Føler at jeg ikke fungerer i en allmenn tilstand. Noen råd? Noen som har vært igjennom det samme?

Gikk på p-sprøyten i 9 mnd før jeg begynte på pillem, men jeg hadde blødninger alle de 9 mnd, så det orket jeg ikke mer.

Har vist maks uflaks med desse prevansjonmidlene jeg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/145219-p-piller-gj%C3%B8r-meg-syk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm, ring legen din som skrev ut p-piller til deg. Men hvis du klarer så vent ett brett før du gir deg.. Kroppen bruker litt tid på å venne seg til hormonene.

Hvis det ikke gir seg, bør du be om mini-pille, de har mindre hormoner.(for meg var mini-pille verre enn vanlig p-pille..)

Hmm, ring legen din som skrev ut p-piller til deg. Men hvis du klarer så vent ett brett før du gir deg.. Kroppen bruker litt tid på å venne seg til hormonene.

Hvis det ikke gir seg, bør du be om mini-pille, de har mindre hormoner.(for meg var mini-pille verre enn vanlig p-pille..)

Takk for hjelpen. Tror jeg skal prøve å gå på dem en stund til og se om det gir seg. Minipille er jo mindre sikkert enn p-pille.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...