Gå til innhold

tilfredsstillelse

Anbefalte innlegg

Gjest konfirmanten

Jeg er en gutt på litt over 20 som veldig gjerne vil at kjæresten min skal få orgasme, noe hun ikke har hatt hverken med meg, de hun har vært med før meg eller når hun onanerer.

Jeg har smått med erfaring fra tidligere så jeg er nok ikke noen tiger i senga, men jeg tror problemet stikker dypere enn som så.

Jeg har spurt om hun vil jeg skal utføre oralsex på henne, men det vil hun absolutt ikke.

(det hender imidlertid at hun går ned på meg)

Jeg kan fingre henne og stimulere klitoris, men etter hvert får jeg inntrykk av at det begynner å kjede henne og da holder jeg heller opp. Selve samleiet er helt ok.

Jeg kommer som regel ganske fort, gjerne bare 5-10min. Hvis vi imidlertid tar små stopper i ”rittet” underveis kan jeg holde på så lenge jeg vil, men finner dette lite hensiktsmessig hvis hun ikke får noe ut av det uansett.

Jeg har etter hvert fått en følelse av at hun ikke er kåt på meg og at hele seksualakten er et ork for henne, men noe hun føler seg forpliktet å gjennomgå med jevne mellomrom for å stagge lysten min. Unntaket er imidlertid enkelte ganger når hun har full, men det er trist hvis hun aldri blir kåt i edru tilstand.

Jeg har forsøkt å ta det opp med henne at jeg vil at vi skal konsentrere oss mer om henne og hennes tilfredsstillelse, men hun er veldig unnvikende og bagatelliserer det hele med å si at det er ganske vanlig at jenter ikke får orgasme.

Hun forsikrer meg at hun har det fint som det er og at hun nyter sexen selv om hun ikke får orgasme, men jeg synes det er alt for mye som tyder på det motsatte. Ellers liker hun ikke å snakke om sex generelt, hun synes det virker rart og unaturlig, hun er mer av den oppfatning av at det er noe man finner ut av etter hvert som man deler seksuelle erfaringer.

Når jeg tok opp ”hele orgasmeproblematikken” var ikke det for å legge noe press på henne (jeg er dessuten selvfølgelig klar over at man ikke kan presses til å få en orgasme), men det er nok slik det har føltes for henne. Dette har gjort seg utslag i at hun f.eks har blitt tilgjort falskt høylytt under samleie i forhold til det hun har vært før (for å bekrefte for meg at hun nyter)

Noe som jeg syns er ganske tåpelig da jeg overhodet ikke ”kjøper” genuiniteten i det.

Jeg besluttet derfor å slutte å ta initiativ til sex, og se hva som skjedde. Siden det har vi ikke ligget sammen

(2 uker) Jeg har spilt ballen over til henne, men hun er tydeligvis ingen ballspiller.

Hun klarer seg tydeligvis like godt uten meg. Jeg skjønner henne for så vidt godt, å ha sex uten å få noen form for klimaks må være veldig lite givende.

Kort oppsumert.

Jeg føler meg utilstrekkelig fordi hun ikke får orgasme, men hun viser ingen vilje til å vilje til å prøve nye ting eller utforske egen seksualitet.

Hvor vanlig er det at unge jenter (under 25) ikke får orgasme selv når de onanerer?

Er jeg storforlangende hvis jeg ønsker meg sex minimum 2-3 ganger i uka?

Hva kan jeg gjøre for å vekke hennes interesse for sex?

Jeg vil for øvrig si at jeg er veldig glad i jenta og at selv om sex`n ikke er den beste har vi et veldig bra forhold på de andre plan.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/145246-tilfredsstillelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å "konsentrere seg" om hennes lyst vil nok ikke akurat gjøre dette enklere for henne, hvis det bare er det rent "tekniske" som er problemet.

Kan det være at hun er lesbisk - kanskje til og med uten å vite det selv?

Dette er ikke et tullespørsmål. Gutter som er homo kan jo som du sikkert vet spille hetero et helt liv, og det kan jo jenter også. Gutter VET imidlertid som regel at de gjør det. Historisk har det imidlertid ofte vært slik at mange jenter knapt har skjønt at det de har kalt "lite sexlyst" egentlig har vært at de er lesbiske.

Kanskje har du verdens beste lesbiske venn? :)

Vil understreke at dettte kanskje ikke er noe man bare "slenger på bordet" som et hvilket som helst spørsmål heller. Hvis hun vet at hun definitivt IKKE er lesbisk kan jo et slikt spørsmål være nokså sårende å bli stilt. Du får bruke ditt eget skjønn godt her. Du virker jo som en veldig grei og forståelsesfull fyr.

2-3 ganger i uka er vel ikke så mye i din alder, uten at det betyr at man må kunne "forvente" at den andre stiller opp like regelmessig som du selv blir kåt. Gutters og jenters seksualitet er jo en del forskjellig, og uansettt kjønn så er vi alle forskjellige individer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/145246-tilfredsstillelse/#findComment-919883
Del på andre sider

Gjest konfirmanten

Å "konsentrere seg" om hennes lyst vil nok ikke akurat gjøre dette enklere for henne, hvis det bare er det rent "tekniske" som er problemet.

Kan det være at hun er lesbisk - kanskje til og med uten å vite det selv?

Dette er ikke et tullespørsmål. Gutter som er homo kan jo som du sikkert vet spille hetero et helt liv, og det kan jo jenter også. Gutter VET imidlertid som regel at de gjør det. Historisk har det imidlertid ofte vært slik at mange jenter knapt har skjønt at det de har kalt "lite sexlyst" egentlig har vært at de er lesbiske.

Kanskje har du verdens beste lesbiske venn? :)

Vil understreke at dettte kanskje ikke er noe man bare "slenger på bordet" som et hvilket som helst spørsmål heller. Hvis hun vet at hun definitivt IKKE er lesbisk kan jo et slikt spørsmål være nokså sårende å bli stilt. Du får bruke ditt eget skjønn godt her. Du virker jo som en veldig grei og forståelsesfull fyr.

2-3 ganger i uka er vel ikke så mye i din alder, uten at det betyr at man må kunne "forvente" at den andre stiller opp like regelmessig som du selv blir kåt. Gutters og jenters seksualitet er jo en del forskjellig, og uansettt kjønn så er vi alle forskjellige individer.

Ja, det hadde jo ikke vært helt ulikt meg og min flaks om min første kjærlighet var lesbisk.

Men jeg håper og tror egentlig ikke det.

Men hva skal man gjøre da?

Jeg ser ikke noe utløsende faktor som kan gjøre situasjonen bedre?

Når hun ikke en gang vil prate om disse tingene er det ikke så mye jeg får gjort er det vel?

Noen jenter der ute som kan sette seg inn i hennes situasjon og fortelle meg hva det er de hadde villet at jeg skulle gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/145246-tilfredsstillelse/#findComment-919936
Del på andre sider

Forfjamset

Ja, det hadde jo ikke vært helt ulikt meg og min flaks om min første kjærlighet var lesbisk.

Når hun ikke en gang vil prate om disse tingene er det ikke så mye jeg får gjort er det vel?

Noen jenter der ute som kan sette seg inn i hennes situasjon og fortelle meg hva det er de hadde villet at jeg skulle gjøre?

Jeg kan til en viss grad kjenne meg igjen i kjæresten din. Jeg og kjæresten min var også helt uerfarne da vi ble sammen, og det tok meg ett og et halvt år å få orgasme. Han har hele tiden vært akkurat slik som deg, veldig opptatt av at jeg også skal ha det godt, uten at det egentlig gjorde saken så mye bedre.

Det som skiller meg og kjæresten din, er at jeg blir kåt på kjæresten min og tar initiativ til sex, men ellers tror jeg vi har en del til felles.

For det første er det mye "vanskeligere" for meg å bli kåt enn det er for kjæresten min. Dette har ingenting med at jeg ikke synes han er sexy og tiltrekkende å gjøre, for det gjør jeg virkelig. Det sies jo at gutter generelt blir lettere kåt enn jenter, men jeg tror også det skiller seg fra person til person. Og for at et samleie skal bli godt, må både gutten og jenta være opphisset! Jeg får ikke orgasme under samleie, og det tror jeg er vanlig for unge jenter. Men det jeg vil understreke, er at sex kan være veldig fint og godt for det!

Problemet deres er nok rett og slett at jenta di ikke er helt komfortabel min sin egen seksualitet. Typen min kunne stimulere meg i nesten en time uten at det var noe særlig annet enn behagelig. Og da ble jeg jo litt uinteressert etter hvert. Et av problemene var at det virket som om det var bare noe han gjorde, hvis du skjønner.. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare dette, men for å komme i stemning så trenger jeg liksom "hele pakken". Jeg trenger litt romantikk, jeg trenger innlevelse, og jeg trenger å føle at han synes jeg er fantastisk. Jeg tviler ikke på at du prøver ditt beste, men når kjæresten din ikke vil fortelle deg hvordan hun vil ha det, blir det vanskelig.

Vi har ikke noe problem å snakke om sex, så jeg har forklart ham hva jeg trenger for å bli opphisset. Vi har fantastisk sex uten at jeg får orgasme under selve samleiet.

Det at hun ikke får orgasme er rett og slett ikke din feil. Å onanere har aldri gitt meg noe, men det er rett og slett det som må til. Hun må bli kjent med seg selv før du kan bli det. Det tok meg faktisk ikke mer enn ti minutter og en vibrator å skjønne hva som skulle til for å få orgasme. Og når jeg kunne fortelle det til kjæresten min, så ordnet alt seg.

Mitt råd til deg er å slutte å stresse med å gi henne orgasme. For meg ble det til slutt nesten et mas, selv om han bare ville det beste for meg. Du må heller prøve å snakke med henne og finne ut av hvorfor hun har et såpass dårlig forhold til sex. Jeg kan ikke fortelle deg hvordan du skal gjøre det siden jeg ikke kjenner henne, men prøv å fokusere på at du vil at dere skal ha det bra sammen.

Nå ble dette jammen langt :D

Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/145246-tilfredsstillelse/#findComment-920077
Del på andre sider

Gjest konfirmanten

Jeg kan til en viss grad kjenne meg igjen i kjæresten din. Jeg og kjæresten min var også helt uerfarne da vi ble sammen, og det tok meg ett og et halvt år å få orgasme. Han har hele tiden vært akkurat slik som deg, veldig opptatt av at jeg også skal ha det godt, uten at det egentlig gjorde saken så mye bedre.

Det som skiller meg og kjæresten din, er at jeg blir kåt på kjæresten min og tar initiativ til sex, men ellers tror jeg vi har en del til felles.

For det første er det mye "vanskeligere" for meg å bli kåt enn det er for kjæresten min. Dette har ingenting med at jeg ikke synes han er sexy og tiltrekkende å gjøre, for det gjør jeg virkelig. Det sies jo at gutter generelt blir lettere kåt enn jenter, men jeg tror også det skiller seg fra person til person. Og for at et samleie skal bli godt, må både gutten og jenta være opphisset! Jeg får ikke orgasme under samleie, og det tror jeg er vanlig for unge jenter. Men det jeg vil understreke, er at sex kan være veldig fint og godt for det!

Problemet deres er nok rett og slett at jenta di ikke er helt komfortabel min sin egen seksualitet. Typen min kunne stimulere meg i nesten en time uten at det var noe særlig annet enn behagelig. Og da ble jeg jo litt uinteressert etter hvert. Et av problemene var at det virket som om det var bare noe han gjorde, hvis du skjønner.. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare dette, men for å komme i stemning så trenger jeg liksom "hele pakken". Jeg trenger litt romantikk, jeg trenger innlevelse, og jeg trenger å føle at han synes jeg er fantastisk. Jeg tviler ikke på at du prøver ditt beste, men når kjæresten din ikke vil fortelle deg hvordan hun vil ha det, blir det vanskelig.

Vi har ikke noe problem å snakke om sex, så jeg har forklart ham hva jeg trenger for å bli opphisset. Vi har fantastisk sex uten at jeg får orgasme under selve samleiet.

Det at hun ikke får orgasme er rett og slett ikke din feil. Å onanere har aldri gitt meg noe, men det er rett og slett det som må til. Hun må bli kjent med seg selv før du kan bli det. Det tok meg faktisk ikke mer enn ti minutter og en vibrator å skjønne hva som skulle til for å få orgasme. Og når jeg kunne fortelle det til kjæresten min, så ordnet alt seg.

Mitt råd til deg er å slutte å stresse med å gi henne orgasme. For meg ble det til slutt nesten et mas, selv om han bare ville det beste for meg. Du må heller prøve å snakke med henne og finne ut av hvorfor hun har et såpass dårlig forhold til sex. Jeg kan ikke fortelle deg hvordan du skal gjøre det siden jeg ikke kjenner henne, men prøv å fokusere på at du vil at dere skal ha det bra sammen.

Nå ble dette jammen langt :D

Lykke til!

Takk for et bra innlegg.

Jeg får prøve å gi det god tid så får vi se hva som skjer.

Du har nok helt rett når du sier at hun ikke er helt komfortabel min sin egen seksualitet.

Jeg har spekulert i om dette kan komme av dårlige seksuelle erfaringer, men med tanke på hvordan hun reagerer på sex som samtaleemne tror jeg nok jeg bør vente med å spørre om dette.

Håper imidlertid at vi kan få en dialog om sex etterhvert, ellers er jeg redd jeg blir å gå tom for tålmodighet.

Kanskje jeg skulle kjøpt henne en vibrator i gave.... eller kanskje ikke, hehe

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/145246-tilfredsstillelse/#findComment-920113
Del på andre sider

Gjest Amwo

Det første som slår meg er at det vriker som om du mener hele poenget med sex er å få orgasme.

Hvis det er tilfelle kan jeg godt forstå at hun syns sexen blir kjedelig.

Klart det er godt å få orgasme, men det er jo ikke det eneste som er godt under sex, det skal jo også være godt mens man holder på.

et tips: kjøp et lite vibrerende egg, og bruk det på henne.Da tror jeg nok hun vil komme hun også.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/145246-tilfredsstillelse/#findComment-920143
Del på andre sider

Annonse

Forfjamset

Takk for et bra innlegg.

Jeg får prøve å gi det god tid så får vi se hva som skjer.

Du har nok helt rett når du sier at hun ikke er helt komfortabel min sin egen seksualitet.

Jeg har spekulert i om dette kan komme av dårlige seksuelle erfaringer, men med tanke på hvordan hun reagerer på sex som samtaleemne tror jeg nok jeg bør vente med å spørre om dette.

Håper imidlertid at vi kan få en dialog om sex etterhvert, ellers er jeg redd jeg blir å gå tom for tålmodighet.

Kanskje jeg skulle kjøpt henne en vibrator i gave.... eller kanskje ikke, hehe

En vibrator eller et sånt lite egg som Amwo foreslår kan nok hjelpe henne med å få orgasme, men jeg tror ikke det er hovedproblemet.

En ting jeg lurer på, er om dere koser mye uten å ha sex? Jeg og kjæresten min kan ofte ligge og bare stryke og ta på hverandre over alt, uten at det nødvendigvis fører til sex. Hvis dere gjør det, virker det som hun liker det? Hvis dere ikke gjør det, burde dere kanskje prøve. Du sier dere har et fint forhold på andre plan, og da regner jeg med at dere koser.. kanskje er sex nesten blitt et mas for henne? Det er nok noe i det at jenter nesten liker kosen etterpå bedre enn selve sexen. Personlig ville jeg ikke klart meg uten noen av delene, men i et kjærlighetsforhold tror jeg nærhet er viktigere enn selve sexen.

Hvis hun liker å kose, tror jeg ikke at problemet er i forholdet deres, men i hennes forhold til sex. Hvis hun derimot virker uinteressert i all form for fysisk kontakt, kan det hende problemet skylles andre ting enn seksualiteten hennes.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/145246-tilfredsstillelse/#findComment-920328
Del på andre sider

Gjest konfirmanten

En vibrator eller et sånt lite egg som Amwo foreslår kan nok hjelpe henne med å få orgasme, men jeg tror ikke det er hovedproblemet.

En ting jeg lurer på, er om dere koser mye uten å ha sex? Jeg og kjæresten min kan ofte ligge og bare stryke og ta på hverandre over alt, uten at det nødvendigvis fører til sex. Hvis dere gjør det, virker det som hun liker det? Hvis dere ikke gjør det, burde dere kanskje prøve. Du sier dere har et fint forhold på andre plan, og da regner jeg med at dere koser.. kanskje er sex nesten blitt et mas for henne? Det er nok noe i det at jenter nesten liker kosen etterpå bedre enn selve sexen. Personlig ville jeg ikke klart meg uten noen av delene, men i et kjærlighetsforhold tror jeg nærhet er viktigere enn selve sexen.

Hvis hun liker å kose, tror jeg ikke at problemet er i forholdet deres, men i hennes forhold til sex. Hvis hun derimot virker uinteressert i all form for fysisk kontakt, kan det hende problemet skylles andre ting enn seksualiteten hennes.

Mye bra kos ja, i sofaen under middagslaginga, under kveldsturen og i senga :)

Problemet er at når vi ligger i senga og koser før vi legger oss blir lillemann veldig nysgjerrig på hva som skjer og hacker seg inn på hardisken og overstyrer systemet. Jeg er putselig ikke så trøtt lenger og vil gjerne at det skal bli noe mer enn bare kosen.

I det siste har hun blitt litt mer reservert i forhold til å kose med meg når vi har lagt oss men da er det vel kanskje fordi hun er redd for å vekke "det lille monsteret".

Jeg får bli flinkere til vise at det jeg kan kose uten å gå noe lenger enn selve kosen. Det er imidlertid ikke så lett å la være å prøve seg når man først er blitt lysten.

Jaja kanskje jeg er et kåt svin, kanskje jeg burde skjære av meg skammen og melde meg inn i OTTAR. Da slår jeg jo to fluer i en smekk siden Bård mener kjæresten min kan være lesbisk.(herregud jeg hadde blitt ei stygg jente)

Nei nå blei det mye tull her.

Kort oppsumert, mindre sex, mer kos og mer egg. Javel!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/145246-tilfredsstillelse/#findComment-920776
Del på andre sider

Gjest konfirmanten

Det første som slår meg er at det vriker som om du mener hele poenget med sex er å få orgasme.

Hvis det er tilfelle kan jeg godt forstå at hun syns sexen blir kjedelig.

Klart det er godt å få orgasme, men det er jo ikke det eneste som er godt under sex, det skal jo også være godt mens man holder på.

et tips: kjøp et lite vibrerende egg, og bruk det på henne.Da tror jeg nok hun vil komme hun også.

Vibrerende egg!?! Håper det følger med bruksanvisning...

Jeg mener ikke hele poenget med sex er å få orgasme, men jeg mener det er en betydelig del av det.

Mulig gutter er litt annerledes enn jenter akkurat på det punktet? For meg personelig kan jeg i alle fall si at det ville være tilnærmet tortur å påbegynne sex uten at det skal gå for meg.

Hører skjelden om gutter som ronker en 10 minutters tid, for så å gi seg rett før utløsningen og tenke, "ja det var jo deilig".

Det blir som når man var liten og prøvde å fa tak i kakeboksen på øverste hylle, man blei gjerne litt skuffet når boksen var tom.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/145246-tilfredsstillelse/#findComment-920783
Del på andre sider

Gjest tjodeliii

Mye bra kos ja, i sofaen under middagslaginga, under kveldsturen og i senga :)

Problemet er at når vi ligger i senga og koser før vi legger oss blir lillemann veldig nysgjerrig på hva som skjer og hacker seg inn på hardisken og overstyrer systemet. Jeg er putselig ikke så trøtt lenger og vil gjerne at det skal bli noe mer enn bare kosen.

I det siste har hun blitt litt mer reservert i forhold til å kose med meg når vi har lagt oss men da er det vel kanskje fordi hun er redd for å vekke "det lille monsteret".

Jeg får bli flinkere til vise at det jeg kan kose uten å gå noe lenger enn selve kosen. Det er imidlertid ikke så lett å la være å prøve seg når man først er blitt lysten.

Jaja kanskje jeg er et kåt svin, kanskje jeg burde skjære av meg skammen og melde meg inn i OTTAR. Da slår jeg jo to fluer i en smekk siden Bård mener kjæresten min kan være lesbisk.(herregud jeg hadde blitt ei stygg jente)

Nei nå blei det mye tull her.

Kort oppsumert, mindre sex, mer kos og mer egg. Javel!!!

Hm. Jeg kjenner praktisk talt ingen menn som ikke får reisning ved kos (eller tanken på kos) Inkludert den gamle "kællen" min. Men jeg skjønner da såpass at mannen og fanten ikke alltid er enig, og at det mannen som styrer fanten! I all hovedsak. Det burde den skjønne også forstå, og ikke ta så høytidelig (eller se på deg som et svin for det)

For din egen del; tarei en runk du! Så slipper du å stresse sånn. ;0)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/145246-tilfredsstillelse/#findComment-920787
Del på andre sider

Hm. Jeg kjenner praktisk talt ingen menn som ikke får reisning ved kos (eller tanken på kos) Inkludert den gamle "kællen" min. Men jeg skjønner da såpass at mannen og fanten ikke alltid er enig, og at det mannen som styrer fanten! I all hovedsak. Det burde den skjønne også forstå, og ikke ta så høytidelig (eller se på deg som et svin for det)

For din egen del; tarei en runk du! Så slipper du å stresse sånn. ;0)

Hysterisk morsomt skrevet!!

Til konfirmanten: Synes du virker som en utrolig reflektert mann som tydeligvis prøver å få sex'en til å fungere for begge.

Mange gode råd her,men jeg tror ikke kjæresten din nødvendigvis er lesbisk bare fordi hun ikke får orgasme..da hadde det vært mange lesbiske i verden..

Men gi henne tid, vis at du er glad i henne på andre måter, kos og klem hvis og når begge føler for det. For jenter kan det ta tid å bli kjent med egen kropp godt nok yil å få orgasme. (med min samboer var jeg sammen med i ett år før jeg fikk orgasme, får det slett ikke hver gang nå heller)

Prøv å se hva hun liker, altså når hun reagerer oppriktig og ikke faker..Noen vil hardt, andre sakte, noen mykt og lett osv.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/145246-tilfredsstillelse/#findComment-920810
Del på andre sider

Gjest konfirmanten

Hysterisk morsomt skrevet!!

Til konfirmanten: Synes du virker som en utrolig reflektert mann som tydeligvis prøver å få sex'en til å fungere for begge.

Mange gode råd her,men jeg tror ikke kjæresten din nødvendigvis er lesbisk bare fordi hun ikke får orgasme..da hadde det vært mange lesbiske i verden..

Men gi henne tid, vis at du er glad i henne på andre måter, kos og klem hvis og når begge føler for det. For jenter kan det ta tid å bli kjent med egen kropp godt nok yil å få orgasme. (med min samboer var jeg sammen med i ett år før jeg fikk orgasme, får det slett ikke hver gang nå heller)

Prøv å se hva hun liker, altså når hun reagerer oppriktig og ikke faker..Noen vil hardt, andre sakte, noen mykt og lett osv.

Huff dere jenter altså, merkelige skapninger, PMS den ene dagen, bli som ei sol den neste!!!

Er det en slags hemmelig pakt dere imellom som går ut på å gjøre alle verdens menn til angstfylte nervevrak til vi en dag sitter på lukket avdeling og spiller på slurva?

Kan ikke leve med dere, kan ikke leve uten:)

Det ordner seg vel!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/145246-tilfredsstillelse/#findComment-920856
Del på andre sider

Situasjonen ser jo ut til å ha blitt belyst og analysert nokså bra av andre nedenfor.

Som homse med NULL erfaring med damer er jeg jo på SYLTYNN is her, men jeg kan jo komme med et innspill likevel:

Hvis hun ikke er trygg på sin egen seksualitet og kanskje opplever det som et press at det er du som er "aktiv", så foreslå for henne at du skal være 100% passiv hele tiden for en periode framover når dere koser. Du skal også lukke øynene (gjerne bind for øynene), slik at hun får "ro" til å kunne gjøre og føle det hun selv vil. Dette kan dere gjøre hvor som helst - i senga, i dusjen, på sofaen...

Hele tiden, mens hun delvis leker med deg og delvis lar deg ligge i fred, kan hun kjenne etter hva hun tenker/føler og hvordan hun reagerer mer kroppslig/seksuelt (tenning). Hun kan kjenne/kjæle på/med seg selv, og hun kan f.eks. føre din hånd inntil sin kropp som hun selv vil.

Du skal på din side ikke lee en finger - selv ikke når hun evt. holder hånda di inntil seg - og heller ikke komme med en eneste lyd (heller ikke et sukk eller et stønn). Eneste "lovlige" reaksjon er den reaksjonen "junior" viser og som du uansett ikke kan kontrollere. Det er en autoritativ indikator på om du trives i situasjonen eller ikke. :-)

Dette kan dere gjøre mange ganger, og det skal IKKE være noe krav om at hun skal kose med deg til det går for deg. Hun holder bare på så lenge hun selv har lyst.

Selvsagt kan det være at det går for deg mens hun holder på, men det lar du i så fall bare skje, uten noe varsel eller forsøk på å stoppe henne. Bare det å oppdage at hun på et tidspunkt passerte dette punktet hos deg vil være lærerikt for henne. Hvis hun vil kan hun jo for så vidt også bare fortsette med sitt etter at det har gått for deg (evt. etter å ha tørket deg først).

Etterpå tror jeg det beste er å la henne ta initiativ selv dersom hun vil snakke om det hun følte. Du bør neppe ta initiativ til mer enn et kyss og et "Jeg er glad i deg".

Poenget med dette er altså at din passivitet gjør at hun blir trygg på at HUN styrer situasjonen 100% og at hun dessuten vet med sikkerhet at du ikke ser hva hun gjør eller hvordan ansiktsuttrykket hennes er, slik at hun heller ikke må tenke på hva du evt. synes om kroppen hennes, "teknikken" hennes e.l.

Du kan jo i hvert fall foreslå dette og evt. si at heretter garanterer du at hvis hun begynner å kose med deg så vil du reagere på denne måten, slik at hun vet at hun kan gjøre dette uten å "risikere" noe.

NB: Dette kan selvsagt bety flere uker med venting før det begynner å skje noe, men det kan du jo enkelt og greit kompensere for innimellom på egenhånd (hvis "trykket" skulle bli for stort) uten at du trenger involvere henne i dette.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/145246-tilfredsstillelse/#findComment-921544
Del på andre sider

Annonse

Gjest amwo

Vibrerende egg!?! Håper det følger med bruksanvisning...

Jeg mener ikke hele poenget med sex er å få orgasme, men jeg mener det er en betydelig del av det.

Mulig gutter er litt annerledes enn jenter akkurat på det punktet? For meg personelig kan jeg i alle fall si at det ville være tilnærmet tortur å påbegynne sex uten at det skal gå for meg.

Hører skjelden om gutter som ronker en 10 minutters tid, for så å gi seg rett før utløsningen og tenke, "ja det var jo deilig".

Det blir som når man var liten og prøvde å fa tak i kakeboksen på øverste hylle, man blei gjerne litt skuffet når boksen var tom.

Det er jo noe helt annet når man onanerer, da er så klart orgasmen viktig, for mange hele poenget med onaneringen.

Det er litt annerledes når man har sex.

Men et vibrerende egg... trenger ingen bruksanvisning på det er så enkelt at. Bare skru på on på fjernkontrollen. Da begynner den å vibrere, også bruker du den på henne der nede mens den vibrerer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/145246-tilfredsstillelse/#findComment-921895
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...