Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Høsten 96 var det seks usikre og utålmodige familier som møttes en gang i uken i noen måneder. Vi ble godt kjent og fikk en fin tone. Alle var omtrent likt i løypa og vi skulle adoptere fra forskjellige land.

Dette var et kurs som bandt oss sammen. I slutten av mai 97 fikk den første familien tildeling. Etter ett år til hadde alle familiene fått hvert sitt barn.

I går møttes vi igjen fire av fem familier...... og ni barn har det blitt!

Det var så flott å se den vakre barneflokken med jenter og gutter fra 2 år og opp til 7 1/2!

Det er så fint å ha en gjeng som dette. Vi tar kontakt med ujevne mellomrom for å spørre hverandre om råd eller bare for å prate.

I går var det fokus på skolebarna våre. Du verden så fint det er å ha noen å utveksle tanker med.

Ville vel egentlig bare si at det med foreldreforberedende kurs har vært kjempeflott.

Tenk, vi har kjent hverandre siden høsten 96 når vi var barnløse og usikre på hva fremtiden ville bringe.

I går satt vi der og koste oss i solen mens barna lekte.

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/145464-foreldreforb-kurs/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, er det ikke kjekt og knytte slike bånd!?

Nå har ikke jeg det gjennom adopsjon, men gjennom svangerskapskurset som var da jeg fikk eldstemann i '99.

Nå har vi truffet hverandre fast 1 gang i mnd i 5 år, og det som startet med å være 6 barn er nå blitt 10, og snart tilføyes nr 11 og nr 12!

Den gjengen betyr mye for meg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/145464-foreldreforb-kurs/#findComment-920844
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...