Gå til innhold

6000 kr igjen etter utgifter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest mitt svar

Jeg synst det høres mye ut. Vi er bare 2 voksne og vi har igjen ca 1500 kr i mnd til de samme tingene.

Det er stramt, men vi mangler ikke noe spess.. Får vi en 1000 lapp ekstra en mnd føler vi oss rike :)

Samme her. Har ikke råd til ferie i år.. 6000 (etter at mat er bet.) høres luksus ut...

Annonse

laguna1365380434

Det er mye hvis du har barn også - 6ooo er masse luksus for barn og voksne hvis maten er betalt.

Jeg synes det hørtes svært bra ut, jeg også!

Men jeg har også lagt merke til hva ting jeg innbiller meg at unger sikkert vil og må ha, faktisk koster i butikkene..;)

Har det ikke blitt slik nå da, at barn kan påberope seg en ulykkelig barndom om de ikke har ny computer, to sett slalomski,playstation og X-box, merkeklær fra forrige uke på et hvert punkt, det nyeste i leker og bøker, ferietur til eksotiske steder fire ganger i året, egen hest, samt bursdagsselskap på tusenfryd med hundre innbedte som FÅR egen pakke?:-o

Det er jo bare nesten satt på spissen også;)

Gjest Terakotta

Men jeg har også lagt merke til hva ting jeg innbiller meg at unger sikkert vil og må ha, faktisk koster i butikkene..;)

Har det ikke blitt slik nå da, at barn kan påberope seg en ulykkelig barndom om de ikke har ny computer, to sett slalomski,playstation og X-box, merkeklær fra forrige uke på et hvert punkt, det nyeste i leker og bøker, ferietur til eksotiske steder fire ganger i året, egen hest, samt bursdagsselskap på tusenfryd med hundre innbedte som FÅR egen pakke?:-o

Jo -og det er ille!

Annonse

Da har ungene mine hatt en meget ulykkelig barndom:o) Men siden de fleste på av vennene deres har det på samme måte, tror jeg at de er ganske fornøyde

Gjest Novembermom

Da vil jeg si at dere har mye igjen.

Vi er 2 voksne og 3 barn, alle bruker bleier.

Vi har 4600,- igjen etter alle utgifter og det holder knapt.

Hadde vi hatt så mye som 6000,-, ja da hadde vi vært rike. Kunne også da lagt av noen penger gitt....

Gjest Novembermom

Da vil jeg si at dere har mye igjen.

Vi er 2 voksne og 3 barn, alle bruker bleier.

Vi har 4600,- igjen etter alle utgifter og det holder knapt.

Hadde vi hatt så mye som 6000,-, ja da hadde vi vært rike. Kunne også da lagt av noen penger gitt....

Alle BARNA bruker bleier.....

Er ikke helt våken jeg nå...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...