Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

tigertrollet

En hvilken som helst stilling der du/dere kommer til med fingre, tunge eller klitorisvibrator;-)

Klitoris stimuleres ikke så godt vha bare penis i og med at den ligger utenpå (sannhet med modifikasjoner dog, da den jo er som en isfjell: man ser bare toppen..).

Noen stillinger der penis berører/gnir seg mot forkant av vagina kan imidlertid være veldig gode fordi de treffer g-punktet:-)

Men jo raskere du forstår at kvinnner stort sett _ikke_ får orgasme kun ved penetrering (men også trenger ytre stimuli), uansett vinkler, jo bedre får dere det:-))

Du skal ha honnør for at du ønsker å gjøre det beste for partneren din, for det er hennes ansvar å få orgasme-ikke ditt.

Lek dere frem til hvordan hun klarer best å bli stimulert under samleie og be henne si i fra! Lykke til:-)

For meg er den mest bombesikre stillingen faktisk den gode vanlige misjonæren. Det vi gjør er at kjæresten min ligger "tungt" oppå meg, og at jeg beveger meg mot ham, og han anpasser seg til min takt. Da blir klitoris stimulert, og det funker hver eneste gang (betyr jo ikke at man må ligge i den stillingen hele tiden...)

Gjest kvinne på 25

Det som fungerer for meg og gjør at jeg kommer nesten med en gang er om han sitter i sofaen og jeg rir han.

Tror det har noe med at klitoris berører magen og jeg har full kontroll på musklene i vagina. Stramme, slippe, stramme, slippe...

En hvilken som helst stilling der du/dere kommer til med fingre, tunge eller klitorisvibrator;-)

Klitoris stimuleres ikke så godt vha bare penis i og med at den ligger utenpå (sannhet med modifikasjoner dog, da den jo er som en isfjell: man ser bare toppen..).

Noen stillinger der penis berører/gnir seg mot forkant av vagina kan imidlertid være veldig gode fordi de treffer g-punktet:-)

Men jo raskere du forstår at kvinnner stort sett _ikke_ får orgasme kun ved penetrering (men også trenger ytre stimuli), uansett vinkler, jo bedre får dere det:-))

Du skal ha honnør for at du ønsker å gjøre det beste for partneren din, for det er hennes ansvar å få orgasme-ikke ditt.

Lek dere frem til hvordan hun klarer best å bli stimulert under samleie og be henne si i fra! Lykke til:-)

Vi har kommet frem til at når jeg er bak henne og hun er på alle fire. Så kommer hun som et skudd, dersom jeg støter litt hardt slik at pungen slår mot klitorisen hennes.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...