Gå til innhold

Liten og tjukk eller lang og tynn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

7

• soleil

5

• maiken76

4

• serendipity

3

Mest aktive i denne tråden

Det spiller vel egentlig ikke noen rolle, da det er hvordan du bruker utstyret det kommer an på for min del...

Også forspillet selvfølgelig...

Kan man ikke å bruke den, nytter det ikke å ha den største fo å si det sånn...

Så for min del, kommer det an på hvordan den blir brukt!!!

Gjest Soft Penis

Det spiller vel egentlig ikke noen rolle, da det er hvordan du bruker utstyret det kommer an på for min del...

Også forspillet selvfølgelig...

Kan man ikke å bruke den, nytter det ikke å ha den største fo å si det sånn...

Så for min del, kommer det an på hvordan den blir brukt!!!

Spørsmålet her var: Hva ville du valgt?

Altså om utstyret satt på samme person. Og anta at han kunne å bruke den. Dvs du måtte velge mellom ett av "de to onder". Ingen ting annet spilte inn på valget ditt, kun kort, lang, tykk og tynn.

Hva mener du egentlig med for tynn og for lang?

For tynn at den ikke rekker inn i skjeden eller? Hva er for tynn/lang liksom?

DA ville jeg jo foretrukket en for lang siden den da rakk inn..

Men dine definisjoner satt tilside: Heller en kortere (mye mer behagelig enn en lang) og tykkere enn en lang (vondt!) og tynn (kan miste litt friksjon).

Annonse

Gjest Soft Penis

Hva mener du egentlig med for tynn og for lang?

For tynn at den ikke rekker inn i skjeden eller? Hva er for tynn/lang liksom?

DA ville jeg jo foretrukket en for lang siden den da rakk inn..

Men dine definisjoner satt tilside: Heller en kortere (mye mer behagelig enn en lang) og tykkere enn en lang (vondt!) og tynn (kan miste litt friksjon).

(for) KORT eller (for) TYNN

=> For kort eller for tynn etter DIN smak til at du er fornøyd.

(for) KORT eller (for) TYNN

=> For kort eller for tynn etter DIN smak til at du er fornøyd.

Det er vel ikke så mange pikker som ville ligge i en katergori ikke fornøyd om de satt på den jeg var glad i? Det viktigste er hvordan den blir brukt og at alt annet sex innebærer også er bra.

Jeg vill foretrekke en kortere og tykkere heller enn en lang og tynn, siden lang er nagativt og det er også tynn... Kort behøver ikke være negativ og ikke tykk heller selvsagt...

Merkelig spørsmål forresten.. Hva med kort og tynn, og lang og tykk?

Gjest Soft Penis

Det er vel ikke så mange pikker som ville ligge i en katergori ikke fornøyd om de satt på den jeg var glad i? Det viktigste er hvordan den blir brukt og at alt annet sex innebærer også er bra.

Jeg vill foretrekke en kortere og tykkere heller enn en lang og tynn, siden lang er nagativt og det er også tynn... Kort behøver ikke være negativ og ikke tykk heller selvsagt...

Merkelig spørsmål forresten.. Hva med kort og tynn, og lang og tykk?

Liten og tynn eller stor og tjukk???

Hva tror du egentlig svaret ville blitt på et sånt spørsmål?

Liten og tynn eller stor og tjukk???

Hva tror du egentlig svaret ville blitt på et sånt spørsmål?

Ikke alle jenter liker å bli sprengt ut da. Noen gutter går rundt og tror det at alle jenter vil ha den størst mulig, det er så feil det kan bli.

Er din liten og tykk eller lang og tynn ettersom du spør?

Annonse

Gjest Soft Penis

Ikke alle jenter liker å bli sprengt ut da. Noen gutter går rundt og tror det at alle jenter vil ha den størst mulig, det er så feil det kan bli.

Er din liten og tykk eller lang og tynn ettersom du spør?

Kan si at den akkurat gjennomsnittet i omkrets, men ca 3-4 cm lengre i lengde.

Føler derfor at det er et misforhold mellom legde og omkrets.

Kan si at den akkurat gjennomsnittet i omkrets, men ca 3-4 cm lengre i lengde.

Føler derfor at det er et misforhold mellom legde og omkrets.

Hva så om den er litt lengre enn gjennomsnittet?

Så sant du tar hensyn til at harde dype stør kan være vondt for jenta, så er ikke det noe problem da.

Gjest Luxusproblem

Jeg hadde valgt den tykke og korte. Det spiller ingen rolle om den er kort. For lang gjør vondt.

Jeg er ganske kort (i hodet)selv, så.

Jeg faller nok under kategorien, over gjennomsnittet i både lengde og tykkelse, mest i lengde og er enig med mange av damene her om det med og nå for langt inn, det er et problem absolutt, og det er en del stillinger som ikke er enkle og gjennomføre uten at det gjør vondt for henne.

Det er blitt sagt at det ikke er størrelsen, men bruken som teller og det er jeg enig i. Kan man ikke bruke verktøyet blir jobben dårlig uansett.

Føler man at man ikke klarer og stimulere henne helt med det utstyret man har fått utlevert, er det jo en utfordring til fantasien da, hva med at hun bruker en finger på seg selv mens dere elsker, eller at dere tar leketøy med dere i senga.:)

Gjest dgfyy

Jeg faller nok under kategorien, over gjennomsnittet i både lengde og tykkelse, mest i lengde og er enig med mange av damene her om det med og nå for langt inn, det er et problem absolutt, og det er en del stillinger som ikke er enkle og gjennomføre uten at det gjør vondt for henne.

Det er blitt sagt at det ikke er størrelsen, men bruken som teller og det er jeg enig i. Kan man ikke bruke verktøyet blir jobben dårlig uansett.

Føler man at man ikke klarer og stimulere henne helt med det utstyret man har fått utlevert, er det jo en utfordring til fantasien da, hva med at hun bruker en finger på seg selv mens dere elsker, eller at dere tar leketøy med dere i senga.:)

Det er nok sant det der. For stor er jo uansett mer negativt enn for liten. For stor er det lite å gjøre med siden det gjør vondt. For liten da kan man ta fantasien veldig i bruk:)

Jeg elsker da ikke med kvinner! Hvorfor legger du dette som svar til meg?

serendipity

Så lenge mannen er klar over at han er litt "stor" og tar hensyn til dette, så en lang en å foretrekke...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...