Gå til innhold

En enslig dødsannonse


Mr Kahn

Anbefalte innlegg

Ja, sånt blir en også lett avhenig av. For ikke å snakke om denne hersens Nugatti'n. Dattera mi på 7 er allerede hekta, og midt i disse streiketider er det uråd å finne en pusher som kan skaffe Nugatti.

Livet er et helvete.

*LOL*

Jeg kjenner en som sikkert har hamstra inn - "8 med Nugatti-mannen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 334
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Kakel

    64

  • Mr Kahn

    48

  • Flows

    42

  • Prozak

    34

Mest aktive i denne tråden

ja, det gjør faktisk det. Ikke alle driver med tunge stoffer. Flere i min omgangskrets røyker bare hasj og pot en gang i blant. Kanskje hver kveld, men ikgen av de bruker tyngre stoff.

Men hva gjør pot'en med dem da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, rart hvordan denne cyberverden er - Noen takler faktisk å tenke på dette som "skrift på en skjerm" - mens jeg innbiller meg at det sitter folk bak. Som oftest flotte mennesker, - men gærningene fins jo også.

Ja, dessverre glemmer endel folk at de en gang fikk utlevert hode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må nok si meg enig med laguna at de fleste har nok startet med brødskiver og leverpostei.

Ja jeg har også hørt at 100% av de som spiser poteter vil dø.

Selvsagt en usakelig komentar fra laguna og ingen bombe at du er enig med henne :-)

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sånt blir en også lett avhenig av. For ikke å snakke om denne hersens Nugatti'n. Dattera mi på 7 er allerede hekta, og midt i disse streiketider er det uråd å finne en pusher som kan skaffe Nugatti.

Livet er et helvete.

Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har også hørt at 100% av de som spiser poteter vil dø.

Selvsagt en usakelig komentar fra laguna og ingen bombe at du er enig med henne :-)

mvh

Er vi alltid enige da?

Men kanskje vi ikke skriker så høyt de gangene vi er uenige :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser du ikke er så nøye med sitatene. Er du like skjødesløs i omgang med sannheten også?

"Verst i verden" ??

Litt om rusomsorg og helserom:

http://www.dagbladet.no/kultur/2001/04/28/254790.html

Statistikk over dødelighet pga. alkohol, narkotika, medikamenter:

http://www.ssb.no/emner/03/01/10/dodsarsak/

EUs ’narkotikadirektorat’ EMCDDA har nylig gitt ut en evalueringsrapport om bruk av sprøyterom i Europa: http://www.emcdda.eu.int/responses/themes/consumption_rooms.cfm

Narkotikafritt Norge - til hvilken pris? Om verdighet og nytenkning:

http://www.aftenposten.no/meninger/kronikker/article591175.ece

Lovlig narkobruk kan gi helsegevinst:

http://www.bt.no/lokalt/article.jhtml?articleID=74959

2002

Annual report on the state of the drugs problem in the European Union and Norway;

http://ar2002.emcdda.eu.int/en/home-en.html

Oslo topper rankingen over de 42 verste narkotikabyene i Europa. Ikke i noen annen by dør så mange mennesker av overdose: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=6158934

Oslo, verst i Europa :

Tabellen viser antall døde av overdose per 100 000 innbyggere:

Oslo - 19,6

København - 15,5

Dublin - 14,8

Lisboa - 11,5

Budapest - 10,6

Stockholm - 8,7

Hamburg - 7,5

Amsterdam - 3,8

Moskva - 3,3

Paris - 1,8

Kilde: Council of Europés Pompidou Group

Men endelig skjønte du spm. mitt og svarte på det jeg spurte om, viste til dokumentasjon. Verre var det vel ikke?

Måtte du søke og jobbe litt nå og ikke bare kaste rundt deg med ting etter eget forgodtbefinnende?

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vi alltid enige da?

Men kanskje vi ikke skriker så høyt de gangene vi er uenige :o)

Dere er vel stort sett enige, blir vel ikke hyggelige kaffebersøk hos hverandre uten.

Og dessuten så er jo laguna en liten kruttønne da, og slik sett er det vel best og ligge lavt. Er det ikke?

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det gjør faktisk det. Ikke alle driver med tunge stoffer. Flere i min omgangskrets røyker bare hasj og pot en gang i blant. Kanskje hver kveld, men ikgen av de bruker tyngre stoff.

Når man røyker hver kveld da har man et problem. Stort problem.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym nå ja..

Men hva gjør pot'en med dem da?

Pot er jo ikke stort annet en hasj. Ikke farligere. De blir jo rusa av den, på en annen måte av hasj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er vel stort sett enige, blir vel ikke hyggelige kaffebersøk hos hverandre uten.

Og dessuten så er jo laguna en liten kruttønne da, og slik sett er det vel best og ligge lavt. Er det ikke?

mvh

Jeg ligger sjeldent lavt, men jeg klarer alltid å si det jeg vil til folk uten at de blir fornærmet eller forbannet. Det er sjeldent jeg blir provosert men da kan jeg også fly i taket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym nå ja..

Når man røyker hver kveld da har man et problem. Stort problem.

mvh

Hvorfor skulle de ha et stort problem? Kjenner et par voksne menn, sent i 30 årene. e har røyka hasj siden de var i tenårene. Nå tar de seg ei pipe hver kveld. Hva er verre med å røyke hasj en å ta seg eio pils. Mange som drikker pils hver kveld også, og de har ikke et problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, synes du virkelig vedkommende du refererer til 'ikler seg pen språkdrakt' etter at du har lest hva h*n får seg til av personlige frekkheter?

Jeg er ikke frekk men snill :-)

Vennligst diskuter sak og ikke "Flows"

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pot er jo ikke stort annet en hasj. Ikke farligere. De blir jo rusa av den, på en annen måte av hasj.

Hvorfor ruser de seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ligger sjeldent lavt, men jeg klarer alltid å si det jeg vil til folk uten at de blir fornærmet eller forbannet. Det er sjeldent jeg blir provosert men da kan jeg også fly i taket

Tror jeg nok :-)

Men du er vel enig i at laguna er en kruttønne?

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*LOL*

Jeg kjenner en som sikkert har hamstra inn - "8 med Nugatti-mannen"

Han hamstrer til privat forbruk. Varer kan kjøpes for dyrt, you know.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle de ha et stort problem? Kjenner et par voksne menn, sent i 30 årene. e har røyka hasj siden de var i tenårene. Nå tar de seg ei pipe hver kveld. Hva er verre med å røyke hasj en å ta seg eio pils. Mange som drikker pils hver kveld også, og de har ikke et problem.

Dette er tullprat og det vet du.

Får håpe de er enslige da.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ligger sjeldent lavt, men jeg klarer alltid å si det jeg vil til folk uten at de blir fornærmet eller forbannet. Det er sjeldent jeg blir provosert men da kan jeg også fly i taket

Jeg blir så sinna at jeg nesten besvimer -og det har verken jeg eller noen andre noen nytte av. Har lyst å gå sånn "bøllekurs" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke frekk men snill :-)

Vennligst diskuter sak og ikke "Flows"

mvh

Vennligst diskuter sak, ikke kom med åndssvake utspill som dette:

'Men fra tidligere lesning av innlegg fra deg favn, vet jeg at du er av Dols aller mest spydige og lite konstruktive personer og diskutere med.'

'Skjønner jo ditt behov for å forsvare din egen livsstil, men den blir ikke sunn og fornuftig av den grunn.'

Jeg skjønner jo hvem du er nå, det er bare ett nick på Dol som holder på sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle de ha et stort problem? Kjenner et par voksne menn, sent i 30 årene. e har røyka hasj siden de var i tenårene. Nå tar de seg ei pipe hver kveld. Hva er verre med å røyke hasj en å ta seg eio pils. Mange som drikker pils hver kveld også, og de har ikke et problem.

Problemet er at de som røyker hasj også drikker store mengder alkohol. Hasjen erstatter ikke alkoholen, men supplerer den. Dobbelt så jævlig, med andre ord.

Og kom ikke her å si at hasjen ikke er farlig, det er nok av seriøs forskning som sier det stikk motsatte,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...