Gå til innhold

En enslig dødsannonse


Mr Kahn

Anbefalte innlegg

Han hamstrer til privat forbruk. Varer kan kjøpes for dyrt, you know.

Ja, jeg "selger meg" ikke for en boks Nugatti altså - de har i SVERIGE vet du! :-) under et svenskt dekknavn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 334
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Kakel

    64

  • Mr Kahn

    48

  • Flows

    42

  • Prozak

    34

Mest aktive i denne tråden

Vennligst diskuter sak, ikke kom med åndssvake utspill som dette:

'Men fra tidligere lesning av innlegg fra deg favn, vet jeg at du er av Dols aller mest spydige og lite konstruktive personer og diskutere med.'

'Skjønner jo ditt behov for å forsvare din egen livsstil, men den blir ikke sunn og fornuftig av den grunn.'

Jeg skjønner jo hvem du er nå, det er bare ett nick på Dol som holder på sånn.

Og det er?

Såg forresten at du ikke har evne eller vilje til å utvikle eller forandre deg.

Det er en svakhet, i dagens samfunn må man være tilpassningsdyktig, ellers ramler man ut.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg "selger meg" ikke for en boks Nugatti altså - de har i SVERIGE vet du! :-) under et svenskt dekknavn.

Jepp. La oss smugle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at de som røyker hasj også drikker store mengder alkohol. Hasjen erstatter ikke alkoholen, men supplerer den. Dobbelt så jævlig, med andre ord.

Og kom ikke her å si at hasjen ikke er farlig, det er nok av seriøs forskning som sier det stikk motsatte,

Omvendt, Mr Kahn. Den jevne borger som røyker marihuana / hasj, drikker mindre alkohol av den enkle grunn at marihuana / hasjrus stort sett gir en beskjeden rus, der folk rusler rundt. Alkohol 'ødelegger' marihuana / hasjrusen og da er jo vitsen borte. Med store mengder alkohol i kroppen, som du sier, blir det som kjent fyll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er?

Såg forresten at du ikke har evne eller vilje til å utvikle eller forandre deg.

Det er en svakhet, i dagens samfunn må man være tilpassningsdyktig, ellers ramler man ut.

mvh

Og det er?

Den kjerringa som syter mest på Webmaster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og det er?

Den kjerringa som syter mest på Webmaster.

SI DET!!! - Jeg fikk inntrykk av at Flows var en mann.

MEN, vi skal ikke sitte sånn og gjette heller, -jeg trodde jo en liten stund at jeg var gift med pappaBjørn, så....:)

men han var for ung, gitt - hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er?

Såg forresten at du ikke har evne eller vilje til å utvikle eller forandre deg.

Det er en svakhet, i dagens samfunn må man være tilpassningsdyktig, ellers ramler man ut.

mvh

Har du lyst å fortelle leserne hvorfor du prøver å mobbe meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SI DET!!! - Jeg fikk inntrykk av at Flows var en mann.

MEN, vi skal ikke sitte sånn og gjette heller, -jeg trodde jo en liten stund at jeg var gift med pappaBjørn, så....:)

men han var for ung, gitt - hehe

Finnes da noen mannlige kjerringer på Dol... Tips: Syter og klager og roper på Webmaster i ett kjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes da noen mannlige kjerringer på Dol... Tips: Syter og klager og roper på Webmaster i ett kjør.

hm....M?

Nei, gidder ikke gjette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg nok :-)

Men du er vel enig i at laguna er en kruttønne?

mvh

Jeg har ikke sett henne sinna. De gangene vi har truffet hverandre, ler vi stort sett og det ganske voldsomt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så sinna at jeg nesten besvimer -og det har verken jeg eller noen andre noen nytte av. Har lyst å gå sånn "bøllekurs" :)

Det har jeg gått på men det var et forsvarskurs :o)

Jeg blir så sinna at hele synsfeltet mitt hopper og da begynner jeg å grine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at de som røyker hasj også drikker store mengder alkohol. Hasjen erstatter ikke alkoholen, men supplerer den. Dobbelt så jævlig, med andre ord.

Og kom ikke her å si at hasjen ikke er farlig, det er nok av seriøs forskning som sier det stikk motsatte,

Det stemmer ikke. De som røyker, pleier å drikke lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke sett henne sinna. De gangene vi har truffet hverandre, ler vi stort sett og det ganske voldsomt også.

Skinnet kan bedra vet du, når laguna holder sine prekener på Dol formelig ser jeg hårtustene fyke :-)

Men hun er sikkert grei sånn til hverdags :-)

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg gått på men det var et forsvarskurs :o)

Jeg blir så sinna at hele synsfeltet mitt hopper og da begynner jeg å grine.

Samme her! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lyst å fortelle leserne hvorfor du prøver å mobbe meg?

Hæ, jeg har ikke mobbet deg. Jeg var uenig i sak og det godtok du ikke.

Ps. jeg er mann og mye hyggeligere enn du tror, du må bare klappe meg med hårene :-)

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skinnet kan bedra vet du, når laguna holder sine prekener på Dol formelig ser jeg hårtustene fyke :-)

Men hun er sikkert grei sånn til hverdags :-)

mvh

Enig - hun er en krutttønne - .men det er jeg bare misunnelig på - jeg blir bråsinna og så angrer jeg, jeg - det er jo teit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig - hun er en krutttønne - .men det er jeg bare misunnelig på - jeg blir bråsinna og så angrer jeg, jeg - det er jo teit.

Du skal ikke angre om du blir litt sinna, i allefall ikke på Dol.

Jeg klarer forresten ikke å bli sint på Dol. Akkurat nå holder favn på å hisse seg opp. Og da ser jeg henne for meg naken med flaggermus og hengepupper :-)

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ikke angre om du blir litt sinna, i allefall ikke på Dol.

Jeg klarer forresten ikke å bli sint på Dol. Akkurat nå holder favn på å hisse seg opp. Og da ser jeg henne for meg naken med flaggermus og hengepupper :-)

mvh

ånei du - hun er sikkert pen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...