Gå til innhold

Hvor smart er det?

Anbefalte innlegg

Gjest krepsemor

Min mann har flyttet ut for å finne ut om han har de rette følelsene for meg, da han det siste halve året har gått og tvilt med seg selv. Han har ikke involvert meg i dette, så det kom som et sjokk.I tillegg har han vært utro, noe som ikke hjelper på selvfølelsen min! Han trodde en stund han hadde følelser for henne (hun er 15 år yngre), men har kommet fram til at det hadde han ikke. Nå ønsker han å få det til mellom oss igjen, men vet ikke om han får det til.....

Innimellom kommer han innom, da vi har 2 barn isammen, som selvsagt ønsker å treffe far. Det er her spørsmålet kommer inn... Er det da smart eller ikke smart av meg å ha sex med ham? Jeg tenker at det er bedre han har sex med meg enn med ho andre, samtidig som jeg lurer på om jeg bare blir utnyttet? Vi har hatt sex ett par ganger etter at han flyttet ut (2-3 uker siden), og for meg føles det helt ok i og med at jeg fortsatt elsker ham og ønsker ham tilbake.

Er det noen som har erfaringer med dette, og kan komme med en tilbakemelding er jeg veldig takknemlig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/145911-hvor-smart-er-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tjohooo

aooda...

ekkelt når han på en måte får "makt" ved å gi deg en følelse av at hvis han ikke får det av deg, så går han til hun andre...

Tror ikke det er så smart å la seg lede til å tro at det på den måten er lettere for at ting skal kunne gå seg til igjen. I de fleste tilfeller er det bare mannens måte å si takk for seg på.

Samlivsrådgivning er utelukket?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/145911-hvor-smart-er-det/#findComment-924498
Del på andre sider

Du gir han jo akkurat det han vil ha. Det forundrer meg stort at folk aldri lærer noe, hverken av det de opplever, leser, eller hører at andre opplever.

Hadde det ikke vært bedre å beholdt litt av stoltheten, og samtidig markert ovenfor han, at slik vil du ikke ha det.

Tror du han velger deg selv om han får sex, og tror du han dropper hun andre om han får sex av deg. Han ser jo han kan gjøre akkurat som han vil.

For han er du bare et lett tilgjengelig høl (unnskyld uttrykket), som han bruker, til han eventuellt har bestemt seg.

Hvorfor kan ikke du bestemme? Du har jo allerede tilgitt han utroskap. Hadde det vært meg han hadde kommet til, så hadde han ikke fått sex, men et realt tupp i ræva.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/145911-hvor-smart-er-det/#findComment-924515
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...