Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest fdgsfd

jeg har en rekke helseplager som dessverre går utover familien min. jeg er gift og har barn. jeg har for tiden ikke overskudd og er helt fortvilet over hva jeg skal gjøre...

når man føler seg virkelig dårlig bør man av hensyn til familen be legen om en sykemelding for en periode?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/145924-helsen-g%C3%A5r-utover-familien/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville tenkt litt over det Diora skriver. Familien vil forvente mer av deg når du går hjemme så kanskje det er like greit å jobbe. Unger tar ikke hensyn og ektefellen går ofte lei når man er syk over lang tid. Det er min erfaring da. Du kjenner familien din best.

Jeg ville tenkt litt over det Diora skriver. Familien vil forvente mer av deg når du går hjemme så kanskje det er like greit å jobbe. Unger tar ikke hensyn og ektefellen går ofte lei når man er syk over lang tid. Det er min erfaring da. Du kjenner familien din best.

Det burde vært slik, at legen kunne henvist til et slags hvilehjem for et par uker. Sånn sett måtte de andre ha klart seg selv.

Det er søren ikke bare bare å hangle og være syk over lengre tid - det vet jeg det meste om.

Det burde vært slik, at legen kunne henvist til et slags hvilehjem for et par uker. Sånn sett måtte de andre ha klart seg selv.

Det er søren ikke bare bare å hangle og være syk over lengre tid - det vet jeg det meste om.

De siste fire årene har jeg reist på rehabilitering i tre uker. Skulle egentlig ha reist på mandag men måtte utsette det pga at jeg ikke hadde barnefri. Men regner med at jeg kan reise i begynnelsen av juni.

Gleder meg, det er deilig å komme bort fra alt ansvar og få maten servert og bare konsentrere seg om seg selv

Annonse

De siste fire årene har jeg reist på rehabilitering i tre uker. Skulle egentlig ha reist på mandag men måtte utsette det pga at jeg ikke hadde barnefri. Men regner med at jeg kan reise i begynnelsen av juni.

Gleder meg, det er deilig å komme bort fra alt ansvar og få maten servert og bare konsentrere seg om seg selv

Det unner jeg deg Dorthe, skulle ønske det var meg.

Det lar seg desverre ikke gjøre.

JA, du sitter jo på svaret :)

Ta deg en fortjent sykmelding, forklar hvorfor til barn og ektefelle, og si klart fra at du trenger dette for å komme til krefter igjen, slik at du igjen kan være verdens beste mamma og partner : ) Lykke til..og hold humøret oppe...det pleier gi god respons... dessuten vil jeg anbefale deg å kjøpe deg en cd med avspenningsteknikker samt å gå turer i frisk luft... ciao`

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...