Gå til innhold

Seksulet problem med tidliger missbruker av speed/kokain

Anbefalte innlegg

sofieogjulie

Jeg har vært sammen med verdens hærligst mann siden jul, og vi har bodd sammen i 14dager. Jeg har hele tiden visst at han har prøvd div narkotiske stoffer som speed, kokain og andre oppkvikkende ting ( jeg har ingen peiling på slike ting, har aldri brukt noe som helst)Men dette har han ikke brukt det siste året. Jeg har hele tiden sagt at hvis han bruker noe,så flytter jeg med en gang, og da er det slutt for bestandig. Jeg vil ikke at han skal bruke noe som helst, ikke en gang i blandt. Dette er han inneforstått med og har lovet meg på tru og ære at han aldri kommer til å bruke noe.

Da vi begynte ilag, hadde vi sex hele tiden, og han ga meg opplevelser jeg aldri før ha hatt, han var den perfekte elsker. Helt til ting begynte å dabbe av. De siste 3mnd har vi hatt sex 4-5 ganger, da stort sett da han har vært full. Da blir han "voldelig"og liker å bruke makt overfor meg. vil helst at vi kun har anal sex. Har litt SM tendenser...Ikke for at det skremmer meg, men vi har liksom aldri kommet til det stadie der et er naturlig å gå så langt. Vi har pratet masse om dette,og han sier han har syke tanker og vil ut med de seksuelt. Men jeg savner elskhov. Så i det siste har vi ikke hatt noe som helst form for sex. Jeg har prøvd å lagt ann på han, men han har alltid hatt en undskylling eller vridd seg unna på et vis. Dette har gjort meg ganske usikker på hva han vil, og savner han seksuelt. Han liker og kose,og vi sovner alltid i armene på hverandre. Men sier han ikke vil ha sex, og tenner ikke på noen og klarer ikke å gjennoføre noen som helst.

Vel, fredag kom han hjem og var veldig full, og prøvde å ha sex, men jeg ville ikke. Han tok på meg og stakk fingrene inni meg, og ville ta meg i rompa, men jeg ville ikke. Følte ting ble feil når han aldri ville ellers, så han la seg til å sove. plutselig sa inuisjonen min at jeg skulle sjekke mobilen hannes, (det har jeg aldri gjort før)og der fant jeg en melding som han hadde sent til noen, om at ville ha en "stripe" at personen måtte være snill å hjelpe han...Jeg klikket totalt og vekket han. Vet det var feil å gå inn på mobilen, men jeg var nødt! Han ble hysterisk og ble voldelig, og truet meg, Jeg pakket en ransel og var på tur ut døra.Da ble han livredd, og fortalte meg at jeg var livet hannes, at jeg var den han trengte. Da fortalte han meg at han var narkoman, og kom alltid til å være det. han kom aldri til å bruke noe mer, men ville alltid ha suget etter det.Derfor hadde han skrevet mld, men bare for å se det, være nær det, men ikke for å bruke det. Derfor klarte han ikke å ha sex med meg. Han sier han sliter hver dag, men vet at han aldri kommer til å bruke det igjen.

Dagen etterpå husket han alt, og vi pratet litt. Han ba om undskylling for at han hadde vært voldelig (han slo aldri, bare truet)men han var dritfull og fikk kniven på strupen og visste han var nødt til å fortelle meg hvordan ting var, og er livredd for å miste meg. Han vet at jeg holder han fra all dritten.Han vil gjerne, han vil at vi skal fungere sekuelt og i hverdagen, men vet ikke hvordan, og jeg vet ikke hvordan jeg kan hjelpe han. Noen ganger vil han prate om det, men blir det for dypt, trekker han seg unna, er flau over at han ikke fungere i senga.

Vel, har prøvd å forklare hvordan vi har det, vannskelig å foklare, men jeg kan si at dette er noe jeg vil skal bli bra, og vil at vi skal fungere, det vil han også, men jeg tror jeg må finne de veier han må gå for at det blir gjort noe. han gruer seg til å prate med andre om sitt problem!Men jg lurer på om det er normalt at slike som han ikke fungerer seksuelt? HJELP!

Ps: Jeg er 28 og han er 25! Han har aldri brukt tunge stoffer.

Fortsetter under...

Clue1365380406

Han reagerer veldig sterkt og sier at du er livet hans. Det bør være en liten tankevekker for deg. Han har også problemer med å takle livet uten å ty til stoffer.

Pass på at du ikke påtar deg rollen som hans frelser.

Det er jo nettopp det hun har gjort!

mil1365380270

"Han har aldri brukt tunge stoffer."

Hva definerer du da som "tunge" stoffer"? Heroin?

Kokain er ekstremt avhengighetsskapende, og speed kan ødelegge psyken din. Jeg kan ikke så mye om det, men den aggresjonen har jeg sett hos speedbrukere, de kan også bli rimelig paranoide.

"Da fortalte han meg at han var narkoman, og kom alltid til å være det. han kom aldri til å bruke noe mer, men ville alltid ha suget etter det.Derfor hadde han skrevet mld, men bare for å se det, være nær det, men ikke for å bruke det."

Tror du på dette? Det gjør ikke jeg!

Vil på det sterkeste anbefale deg å legge inn dette innlegget på "Rusterapi - likesinnede"!!!!

Annonse

Clue1365380406

?

Spesielt den siste oppfordringen min mener jeg er ganske så rett ut fra hvordan jeg leser hennes innlegg. Er du ikke fornøyd med mitt svar, neivel. Det var ikke ment til deg.

Min måte å si at jeg er enig med deg, men at hjelperollen har hun allerede tatt, virker det som.

sofieogjulie

Min måte å si at jeg er enig med deg, men at hjelperollen har hun allerede tatt, virker det som.

Ja, vet jeg har tatt hjelperollen, men er det ikke det som er litt av vitsen da? At man skal hjelpe de man er glad i? snakket lenge igår, og fikk litt litt å tenke på. Der et spørsmål ble stilt:Hvis din gode venninne plutselig havner på en smell, er da da jeg bare skal snu henne ryggen? NEI!Da hjelper man henne. Eller at han en dag havner på kjøret, etter flere år som clean, skal jeg da bare gå? Jeg vet ikke???

Ja, vet jeg har tatt hjelperollen, men er det ikke det som er litt av vitsen da? At man skal hjelpe de man er glad i? snakket lenge igår, og fikk litt litt å tenke på. Der et spørsmål ble stilt:Hvis din gode venninne plutselig havner på en smell, er da da jeg bare skal snu henne ryggen? NEI!Da hjelper man henne. Eller at han en dag havner på kjøret, etter flere år som clean, skal jeg da bare gå? Jeg vet ikke???

Nei, du trenger ikke snu ryggen til. Det er stor forskjell på å "hjelpe" og å støtte.

Når det er snakk om misbruk skal man virkelig vite hvordan man kan "hjelpe" og det at det er følelser inne i bildet, vil forringe hjelpen, eller bringe hjelpen litt for langt avsted.

Men støtte kan du trygt og godt gi.

sofieogjulie

Nei, du trenger ikke snu ryggen til. Det er stor forskjell på å "hjelpe" og å støtte.

Når det er snakk om misbruk skal man virkelig vite hvordan man kan "hjelpe" og det at det er følelser inne i bildet, vil forringe hjelpen, eller bringe hjelpen litt for langt avsted.

Men støtte kan du trygt og godt gi.

Det er det jeg vil, men jeg er bare redd mange ganger at jeg egentlig blir lurt,at han stadig bruker det. men han har sagt seg villig til å bestille tisseprøver så han kan bevise at han er clean!sier han kan bestille dette over internet, vet ikke om det er riktig. jeg vil også bare vite om det er hjelp får han og få får å kunne være seksuelt aktiv. Og om det er riktig at man blir "impotent" av tidligere bruk eller om man er det for man stadig bruker! Har jo null peiling på slike ting,da jeg aldri har brukt eller hatt venner/kjærester som har brukt.

Det er det jeg vil, men jeg er bare redd mange ganger at jeg egentlig blir lurt,at han stadig bruker det. men han har sagt seg villig til å bestille tisseprøver så han kan bevise at han er clean!sier han kan bestille dette over internet, vet ikke om det er riktig. jeg vil også bare vite om det er hjelp får han og få får å kunne være seksuelt aktiv. Og om det er riktig at man blir "impotent" av tidligere bruk eller om man er det for man stadig bruker! Har jo null peiling på slike ting,da jeg aldri har brukt eller hatt venner/kjærester som har brukt.

Finn ut hvorfor du føler du blir lurt. Om det ligger noe i det eller ei.

Noe som er rimelig bra sikkert, er at han ikke bare ville se på stoffet da han skrev sms til sin kamerat.

Vdr potens: hør på forum for rus.

Gjest blippblippblipp

Dere har jo bare vært sammen siden jul. Er dette den type forhold du ønsker å gå inn i? Hvordan tror du det blir om et år når forelskelsen har gått over? Ville du tørre å velge en narkoman som far til dine barn? Går du på den forklaringen med at han bare undersøkte, ikke hadde tenkt å bruke stoffet?

Annonse

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Hei!

Jeg forstår at du vil være kjæreste med ham du har flyttet sammen med for 14 dager siden. Men slik samlivet deres ser ut til å utvikle seg nå, høres det ikke bra ut.

Kjæresten din må først og fremst selv ta ansvar for sine egne problemer, og de belastninger han har som følge av å være narkoman. Du kan støtte ham og oppmuntre ham, men hvis du må følge og overtale og nesten bære ham til hjelpeapparatet, da vil du mer bli som en mor for ham. Og det holder ikke i et samliv.

Ta bladet fra munnen og prat om saken rett frem og tydelig. Hvis han avviser deg og ikke vil være med på å få til en forandring av samspillet, vil jeg oppfordre deg til å vurdere hele forholdet til ham, og tenke på om du vil bo sammen med denne mannen.

hei..Fikk vondt i meg når jeg leste innlegget ditt,måtte svare..

Sitter i samma smørja sjøl,men har kommet lengre,gifta oss og fått 2 nydelige barn..

Et råd til deg,prøv å komme deg bort,veit det er vanskelig med følelser i bildet,men det blir ikke lettere med tia.

Det som er så vanskelig med "sånne" er at de blir vardensmastere på å lure og manipulere.Mannen min har gått på amfetamin.Et tips er å søke på nettet etter info om stoffene,der finner du mye om skadevirkninger,symptomer,oppførsel mm.Lærte mye der.jeg!

Til slutt;masse masse masse lykke til!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...