Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Joda...innimellom all lesing så har jeg klart å få øynene opp for en nabo jeg har kjent siden innflytting her for et år siden.

Snill, god gutt...6 år eldre enn meg...singel, ikke barn, al right å se på, veldig godt rykte på bygda - arbeidssom, snill, ordentlig.

Nå har vi småflørtet litt, pratet og tatt kaffe på terrassen innimellom i vel et par uker...en kveld her var det litt småhett også :)

Det ligger i korta at vi kommer til å havne i sengehalmen innen rimelig tid...jeg har faktisk sug i magen og det er en stund siden sisst jeg hadde *ler*

Men så har jeg fått litt panikk...hva om han ikke er noe god i senga da, hva om han er passiv, dårlig utstyrt...?

Jeg er faktisk litt sjokkert over meg selv, jeg som alltid gir folk "kreditt" a mann og så tenker jeg slik nå...er det sånn å blir godt voksen og bevisst på hva en vil ha...

Her er en god kandidat...og så er jeg himla redd for at han ikke skal holde mål i halmen a gett...( til mitt forsvar så var min siste x ikke helt toppers og han gikk liksom ikke å fyre opp heller uansett om jeg fortalte eller ba om ting )

Håper det blir en hit detta her iallefall for til helga er det nok mulig det skjer noe...og jeg kjenner suget langt nedi kneskålene allerede *S*

Wish me good luck da dere som har forståelse for min engstelse.

:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/146213-n%C3%A5-er-v%C3%A5ryrheta-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva så om han ikke er god i senga? Kan det ikke bare være ett en gangs knull da? Det er da ikke slik at du trenger å gifte deg med han om dere har knullet. Enten er det bare å kutte ut etter dette knullet eller ha han som knullevenn en stund.

Dere jenter har en tendens til å komplisere:-)

Annonse

Hva så om han ikke er god i senga? Kan det ikke bare være ett en gangs knull da? Det er da ikke slik at du trenger å gifte deg med han om dere har knullet. Enten er det bare å kutte ut etter dette knullet eller ha han som knullevenn en stund.

Dere jenter har en tendens til å komplisere:-)

He he...har vært inne på tanken du *ler*

Men må passe meg for å ikke såre ham da....for han er visst en skikkelig alright fyr...

Men joda, må teste ham ut en gang før jeg bestemmer meg iallefall.

Lenge siden jeg har vært så på hugget så den der lar jeg ikke gå fra meg ;)

He he.. så spennende ;-) Lykke til.. og så får du ta initiativet du.. Sånn at det blir til noe ;-)

He he...takk skal du ha...

det er meg som tar første steget hele tiden og det er uvant for meg...er bortskjemt med at det er gutta som er den aggressive part liksom...

vel, forandring fryder, og jeg har vel godt av å ha noe å bryne meg på da...

men han sier han har veldig lyst på meg da, men at han er veldig forsiktig i begynnelsen uansett situasjon...

Kan jo være slik at veldig rolig og så "booooommmm"....fyrverkeri...*latter*

Jeg skal legge opp til debuten i helga, vær du sikker...

;)

Det er du sikkert (det ser hvertfall ut som om selvtilliten er bra! ;-)

Er bare voksen nok til å sette pris på det jeg har...

og så egger det jo litt ekstra da når jeg må jobbe for morroa, når jeg er bortskjemt med at alt kommer i fanget på meg liksom...

:)

Det siste er det mye i :)

Lykke til, til helga!

Takk skal du ha...

så gjenstår å se om jeg klarer å myke opp typen da gett...he he

spennende er det iallefall når man må jobbe litt...tror det er første gangen jeg...kjenner det gnistrer i stortåa bare ved et lite kyss vettu...*ler*

Annonse

Takk skal du ha...

spennende er det iallefall når man må jobbe litt...tror det er første gangen jeg...kjenner det gnistrer i stortåa bare ved et lite kyss vettu...*ler*

Hyssssj. Hvisker: hvis han ikke lar seg myke opp, ja... så go for it, lell...

;)

Takk skal du ha...

Det hender at beskjedne og tilbakeholdne menn blir de reneste villdyr når de våger å slippe driftene løs.

ShitDiddelyDo

Den var ny! Du bekymrer deg over han sitt utstyr, han sin kompetanse i senga og han si utholdenhet.

Du bekymrer deg med andre ord ikke over dine oslotunnel-tendenser, dine bevegelser som ikke er helt i henhold, eller dine kjønnssafter som ikke faller i smak verken når det gjelder lukt eller smak?

Den var som skrevet ny!

Lykke til! :)

Den var ny! Du bekymrer deg over han sitt utstyr, han sin kompetanse i senga og han si utholdenhet.

Du bekymrer deg med andre ord ikke over dine oslotunnel-tendenser, dine bevegelser som ikke er helt i henhold, eller dine kjønnssafter som ikke faller i smak verken når det gjelder lukt eller smak?

Den var som skrevet ny!

Lykke til! :)

Lar han få bekymre seg over det da vet du...hvert vårt liksom :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...