Wilde1365380402 Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Jeg er en jente på 28, kjæresten min er 35. Vi har vært sammen i fem mnd. Vi har det veldig fint sammen, og har for så vidt et godt sexliv, men det er noen problemer jeg kunne tenke meg å lufte. Det ene er at han - akkurat i det han skal trenge inn i meg - blir mindre stiv. Det går som regel fint etter hvert, men vi må ofte bruke litt tid på å få den inn. Dessuten er noen stillinger han ikke klarer å komme inn i meg i. Misjonær går greit, og det går greit når jeg sitter oppå. Penisen hans er helt stiv frem til penetrering. Dette får meg til å tenke at det ikke er noe fysisk galt, men at han er stresset. Jeg har prøvd å ta det opp med ham, men han bare tuller det bort. Det forundrer meg litt og sårer meg ganske mye at han ikke føler seg trygg nok på meg til å kunne snakke om det. Det andre problemet er at når han først har kommet inn i meg, så går det for ham etter bare noen sekunder. Dette har han vært flinkere til å snakke om, men han sier at han ikke vet hva det kommer av, og at det bare er sånn. Noen ganger kan vi ha samleie flere ganger etter hverandre, og da holder han mye lenger. Men det er ikke så ofte han har lyst flere ganger. Når han har drukket, holder han mye lengre. Men vi kan ikke gjøre oss til alkoholikere bare for å ha lengre samleier. Ellers er han flink til å stimulere meg – både oralt og med hendene. Det er jo fint, og jeg føler at jeg blir tilfredsstilt, men jeg savner å ha ham inne i meg over lengre tid. Det er jo noe eget ved det. Jeg skulle ønske jeg kunne få ham til å snakke om det, men som sagt bare tuller han det bort. Kanskje det finnes noen lure måter å ta det opp på, som ikke virker så truende for ham. Er det noen som har noen gode erfaringer eller råd? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/146276-vanskelig-sexliv/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BigTimeDaddy Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Jeg kan ikke gi deg noe annet råd enn å få han til å innse at du ønsker mer ut av sexen sammen med han og at det sårer deg at han ikke vil snakke om dette. I et forhold skal man jo kunne snakke åpent om det meste, men jeg forstår ham også da han kan føle seg utilstrekkelig fordi du vil ha mer ut av sexen...Prøv å være kreativ og ha mindre fokus på dette samtidig som dere kan ha det mer moro i senga...sex skal være gøy ikke bare lidenskap! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/146276-vanskelig-sexliv/#findComment-927177 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.