Gå til innhold

Så var det denna orgasmen, da...

Anbefalte innlegg

Gjest ikke spesielt ny i gamet......

Jeg er hele 28, og ennå ikke fått meg en skikkelig orgasme.

Jeg kommer meg til no' små-skjelv hvor vagina trekker seg sammen i tak, men har jo hørt "man VET når man har hatt en orgasme" så da kan det jo ikke være DET - selvom det er godt....

Hva må JEG gjøre for "å komme videre"?

Og er det noen andre treiginger der ute som kan trøste meg og si:"at jeg fikk det til til slutt!" :D

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/146795-s%C3%A5-var-det-denna-orgasmen-da/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

sammentrekninger er som regel orgamse da.. kanskje du har en svak en? Er forskjellige grader vettu! ; ) Fikk min første for kanskje et år siden og det blir bare bedre og bedre.. : ) Øvelse gjør visst mester! jeg fikk min første i dusjen med dusjstrålen, ble veldig varmt der nede og så samla det seg liksom kriblinger over kneet - så strømmet kriblingene gjennom hele kroppen, samtidig som sammentrekingene og jeg blir rimelig svimmel og ør på et deilig vis.

kanskje du burde kjøpe deg en dildo med vibrator? Fikk det til jul av sambis og da går det med en gang, det var bedre enn dusjen gitt! : ) Med roterende stav og vibrerende klittmassasje. Og den orgasmen var sterk.. dessverre er den ødelagt nå! : ( (Vibben altså)

Gjest krimskrams

sammentrekninger er som regel orgamse da.. kanskje du har en svak en? Er forskjellige grader vettu! ; ) Fikk min første for kanskje et år siden og det blir bare bedre og bedre.. : ) Øvelse gjør visst mester! jeg fikk min første i dusjen med dusjstrålen, ble veldig varmt der nede og så samla det seg liksom kriblinger over kneet - så strømmet kriblingene gjennom hele kroppen, samtidig som sammentrekingene og jeg blir rimelig svimmel og ør på et deilig vis.

kanskje du burde kjøpe deg en dildo med vibrator? Fikk det til jul av sambis og da går det med en gang, det var bedre enn dusjen gitt! : ) Med roterende stav og vibrerende klittmassasje. Og den orgasmen var sterk.. dessverre er den ødelagt nå! : ( (Vibben altså)

For meg er ikke sammentrekninger ensbetydende med orgasme. Sammentrekninger kan jeg få om jeg sitter med bena i kryss sånn at buksa strammer over klitoris, men da er det ikke særlig deilig liksom.

Jeg kan faktisk ikke si at jeg har små mye sammentrekninger akkurat i forbindelse med orgasmen, da er det liksom andre ting som er mer framtredene. Men etter orgsamen trekker det seg sammen bare jeg kommer borti kliroris på rett måte.

Og noen ganger når jeg ikke får orgasme kan jeg kjenne sammentrekninger uten orgasmefølelsen.

Når man får orgasme så VET man, det er sikkert og visst.

Kjenner du kroppen din godt? Onanert mye sånn at du vet hva som er godt? Vet hva som tenner deg max?

Regner med du har prøvd å bruke vibrator? Det funker for de fleste, gjerne en sånn som vibrerer og roterer inni og har klitoris stimulator også.

Du må nesten bare prøve deg fram, kjenne hva som føles bra for deg, fantasere om noe som tenner deg eller se på noe som tenner deg.

Orgasmen kommer nok etterhvert, høres ikke ut som du er så langt unna.

"dessverre er den ødelagt nå! : ( (Vibben altså)"

Er det kort levetid generelt på vibratorer, tro?

Litt kjedelig når de ryker etter en kort periode. Og blir sånn diirrrr-...stille....-drrrrrrirrr-....stille..osv

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...