Gjest Naturbarn Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Slapp av litt da.. Jeg syns også det er bra med røykeloven siden jeg jobber i restaurant, men likevel gidder jeg ikke å benytte enhver mulighet jeg har til å provosere røykerne. Skjønner at de syns det er kjipt, og tror flere av utestedene får svi nå, ved at folk arrangerer fester hjemme istedet. Det er ikke akkurat noe å juble for at folk kan miste arbeidsplassene sine. Men som sagt, personlig syns jeg røykeloven er bra, men det er ikke noe vits i å snakke så veldig mye mer om det. Så det er bedre at folk dør som fluer av røyken enn at noen mister arbeidsplassene sine...??? Det er dessuten ikke hold i det du påstår uansett!I Irland har de økt omsetning pga deres nye røykelov! 0 Siter
Gjest Naturbarn Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Selfølgelig må man kunne rope hurra og snakke om dette i det vide og det brede uten at noen kan stoppe det.... Det er ikke for å rakke ned på røykerne personlig , men selve røyken. Der ligger forskjellen. ENDELIG noen som har forstått tegninga! Røykerne er mer enn velkomne tilå være med oss andre på pub, bare de går ut en tur i ny og ne...!(hvis de må,de er jo så sosiale påstår de....) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Røykeloven er kjempeflott )Hærlig ar røykere må ut på gata )) !!!! Gata kommer til å bli landets desidert råeste sjekkeplass framover. Nesten så jeg vurderer å begynne å røyke igjen. 0 Siter
Gjest ieueue Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Gata kommer til å bli landets desidert råeste sjekkeplass framover. Nesten så jeg vurderer å begynne å røyke igjen. Hvorfor har du skiftet nicket ditt til det der. Det gamle var kulere.. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Hvorfor har du skiftet nicket ditt til det der. Det gamle var kulere.. Merkelig kritikk fra en som kaller seg ieueue. 0 Siter
modesty Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Så det er bedre at folk dør som fluer av røyken enn at noen mister arbeidsplassene sine...??? Det er dessuten ikke hold i det du påstår uansett!I Irland har de økt omsetning pga deres nye røykelov! Er det virkelig så mange som dør av passiv røyking da? Jeg tviler ihvertfall på at folk "dør som fluer", som du sier. Jeg er ikke-røyker selv, har aldri røykt (har selvsagt prøvd på ungdomsskolen), men likevel syns jeg sånne som dere er tragiske. Ihuga idealister som skal klage på alt. 0 Siter
Gjest ieueue Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Merkelig kritikk fra en som kaller seg ieueue. men hvorfor? 0 Siter
Prozak Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Å-så-så sint....???!!! Sint? På ingen måte :-) "........................." 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Hva med de som ikke tåler parfyme da? Det er synd på de som ikke tåler parfyme. De har det vel verre enn ikke-røykerne hadde. Men det kan vi ikke gjøre noe med. Annet enn å bevisstgjøre enkelte på at det ikke er flatterende å overdosere seg. Vi kommer ikka unna alle allergener. Jeg mener - da måtte vi hugge ned all bjerk, fjerne alt gress, all burot (ingen ville savne den!) og alle hunder og katter og esler. Sats heller på at legevitenskapen utvikler seg, og finner feilkoden til allergi. Imens: Styrk immunforsvaret så godt du kan. Skaff deg en kjæreste f.eks., det skal hjelpe. :-) 0 Siter
Gjest annekristiansen Skrevet 3. juni 2004 Skrevet 3. juni 2004 Skulle det der være et seriøst innlegg? I såfall håper jeg du ikke er særlig gammel - noe som burde inspirere deg til å holde deg unna diskusjoner som krever et visst minimum av intelligens. "........................" ja det har du helt rett i, så hva gjør du her inne ? 0 Siter
morsan Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 Saklig...? Jeg er enig med deg at enkelte bruker ALTFOR mye parfyme!Jeg blir helt kvalm av å bare går forbi ei slik sjappe som selger parfyme og sminke-dill-dall! Er enig i at enkelte overdriver parfymeduften, men jeg synes det er enda verre med dem som stinker svette! Usj!! 0 Siter
Prozak Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 ja det har du helt rett i, så hva gjør du her inne ? Hva jeg gjør? Svarer tilbake til barnslige folk som deg som ikke klarer å oppføre seg noenlunne voksent, Noen må gjøre det også. "........................." 0 Siter
nanna Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 Øh...????!!!! Slapp av - det er bare sånn han er. Sikkert ikke noe personlig. 0 Siter
spirito Skrevet 5. juni 2004 Skrevet 5. juni 2004 Er det virkelig så mange som dør av passiv røyking da? Jeg tviler ihvertfall på at folk "dør som fluer", som du sier. Jeg er ikke-røyker selv, har aldri røykt (har selvsagt prøvd på ungdomsskolen), men likevel syns jeg sånne som dere er tragiske. Ihuga idealister som skal klage på alt. Statistisk sett er det fler som dør av passiv røyking enn av trafikkulykker. Husker ikke hvor jeg leste det, så jeg kan ikke bevise det, men det er ihvertfall mange som dør av passiv røyking. 0 Siter
Gjest annekristiansen Skrevet 5. juni 2004 Skrevet 5. juni 2004 Hva jeg gjør? Svarer tilbake til barnslige folk som deg som ikke klarer å oppføre seg noenlunne voksent, Noen må gjøre det også. "........................." lol, tipper du røyker... så lite du tåler gitt 0 Siter
Gjest Naturbarn Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 Er det virkelig så mange som dør av passiv røyking da? Jeg tviler ihvertfall på at folk "dør som fluer", som du sier. Jeg er ikke-røyker selv, har aldri røykt (har selvsagt prøvd på ungdomsskolen), men likevel syns jeg sånne som dere er tragiske. Ihuga idealister som skal klage på alt. Det dør flere av røyking per år enn de som dør i f.eks trafikkulykker... Jeg prøvde SELVSAGT ikke røyk på ungdomsskolen, allerede da klarte jeg å tenke selv:-)Det var forøvrig bare noen få på skolen som stod og gjemte seg bak et hjørne...og trodde de var SÅÅÅÅÅ tøffe... 0 Siter
Prozak Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 lol, tipper du røyker... så lite du tåler gitt Nope, jeg røyker ikke. Og jeg tåler ganske mye - men argumenter som er en 5-åring verdig irriterer meg litt, ja. "........................." 0 Siter
Gjest annekristiansen Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Nope, jeg røyker ikke. Og jeg tåler ganske mye - men argumenter som er en 5-åring verdig irriterer meg litt, ja. "........................." 5 åring? hehe da tåler du lite...det jeg skrev var kun at de som har allergi for hund tåler å være ute med hunder... hva er så barnslig med det? Ikke iritere deg så veldig gitt... det er ikke bra for hjertet lol 0 Siter
Gjest annekristiansen Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Slapp av - det er bare sånn han er. Sikkert ikke noe personlig. ååå akkurat ja... er ikke så ofte her vet du så kjenner ikke lusa på gangen så godt enda:) 0 Siter
Gjest Menst jeg venter på sommeren Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Når kommer allergi pillen mot røyk! vi allergikere har i alle år måtte putte i oss piller for å holde ut med dyr, gress, pollen, parfyme, mat osv osv osv osv osv osv........... NÅR kommer den pillen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.