Gå til innhold

yooouuhoooo..... har vært på BAR!!!!!!!!

Gjest tidligere: pust-hark-host-hodepine-grønn.i.trynet

Anbefalte innlegg

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Når kommer allergi pillen mot røyk!

vi allergikere har i alle år måtte putte i oss piller for å holde ut med dyr, gress, pollen, parfyme, mat osv osv osv osv osv osv...........

NÅR kommer den pillen!

hallo? Røyk er ikke såkalt ALLERGÉNT. Det er en såkalt IRRITANT. Kroppens reaksjoner på allergéner og irritanter er derimot veldig lik, men man kan ikke ta piller mot 'irritantene'.

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

9

• modesty

2

• serendipity

2

• ShitDiddelyDo

2

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet

hallo? Røyk er ikke såkalt ALLERGÉNT. Det er en såkalt IRRITANT. Kroppens reaksjoner på allergéner og irritanter er derimot veldig lik, men man kan ikke ta piller mot 'irritantene'.

Men man kan ta astmaspray...

det jeg vil frem til er at de har egentlig ikke noe å syte over!

At det finnest alternativer...

det er mange plasser jeg må holde meg unna, deriblandt sjenkestedene, med eller uten røyk!

Skrevet

5 åring? hehe da tåler du lite...det jeg skrev var kun at de som har allergi for hund tåler å være ute med hunder... hva er så barnslig med det? Ikke iritere deg så veldig gitt... det er ikke bra for hjertet lol

Tja...jeg kan vel ikke annet enn å gjenta meg: jeg er rimelig avslappet. Men i denne "debatten" her er det så mange barnslige argumenter på begge sidene at litt sunn irritasjon er ikke til å unngå.

"....................."

Gjest annekristiansen
Skrevet

Tja...jeg kan vel ikke annet enn å gjenta meg: jeg er rimelig avslappet. Men i denne "debatten" her er det så mange barnslige argumenter på begge sidene at litt sunn irritasjon er ikke til å unngå.

"....................."

jaja ditt syn på saken, men heldigvis er man forskjellige og har forskjellige meninger.

klarer man ikke å se at andre mener noe annet uten å iritere seg grønn bør man heller logge seg av og finne på noe annet:)

rimelig avslappet? du? hehe trur du farer med en liten hvit løgn her...lillegutt

Skrevet

jaja ditt syn på saken, men heldigvis er man forskjellige og har forskjellige meninger.

klarer man ikke å se at andre mener noe annet uten å iritere seg grønn bør man heller logge seg av og finne på noe annet:)

rimelig avslappet? du? hehe trur du farer med en liten hvit løgn her...lillegutt

Heh-heh...."lillegutt"? Morsomt :-)

Nei, jeg farer ikke med hverken små eller store løgner. Og hvordan får du "irritere seg grønn" ut i fra det jeg sier? Det er fullt mulig å irritere seg litt over folk som fremviser intelligens på 5-årings stadiet, og fortsatt være rimelig avslappet. Mulig du prøver å provosere meg til å ikke være avslappet mer - det er i såfall det eneste som kan rettferdiggjøre dette lavmåls tullet du river av deg.

"............................"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...