Gå til innhold

Har gjort det igjen.....

Anbefalte innlegg

Gjest Forvirra og oppgitt

I jula traff jeg en kjempeflott fyr som jeg flytta sammen med ganske fort. Jeg nærmer meg 30 og har to søte små. Denne mannen er utrolig snill med både meg og barna, rolig mann bokstavelig talt, og han er veldig glad i meg...

Så er det sånn da, jeg har en x, han er ikke far til mine barn. Først gang vi ble sammen var jeg 16... Og siden har det på en måte vært oss to. Vi har fått barn på hver vår kant, vi har vært samboere, vi har gjort det meste.. Vi er stabil ustabil for å si det sånn. Det klaffer liksom aldri for oss, nå har vi altså samboer på hver vår kant, men i helga møttes vi ute... og klarte ikke holde fingrene fra hverandre, selvfølgelig.... (kun klining da) Vi er som magneter, klarer ikke holde oss unna hverandre. Det går ikke så bra med meg å samboeren heller da, han er FOR rolig og snill, null tenning eller begjær, og den gode samtalen som jeg elsker å ha, kan ikke han gi meg...

Men hva med denne xen da?? Vi har prøvd utallige ganger, og jeg føler at han er min soulmate, men....

Dette ble bar rot, men jeg fikk jo lufta litt da...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/150154-har-gjort-det-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...