Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gutt20!

Hei..jeg er en gutt på 20 år!

Grunnen til at jeg skriver her,er vel egentlig litt tull..! Men jeg sliter i mitt private liv.

Poenget er at jeg fortsatt er jomfru..jeg tenker daglig på sex og jenter! Men problemet er at jeg tør ikke å f.eks å skaffe meg dame..om det skulle vært på byen eller som forhold.

Siden jeg er en ganske så følsom gutt(av enkelte grunner), er jeg også redd for å bli såret og er sjalu.

Jeg har så lyst på å ha sex med ei jente,siden jeg også begynner å komme bort fra ungdommen. Jeg tenker også mange ganger på om det kanskje vil bli altfor følsomt for meg å ha sex..jeg er så pessimist og utroende mot meg selv.

Jeg har også trangforhud som også gjør meg mer usikker..jeg har avist noen jenter pga. dette.

Jeg har så liten lyst på alt til tider..at jeg ikke orker å og tør ikke ordne opp i det med trang forhud heller. Vet ikke hva jeg skal gjøre..jeg føler liksom sexpress til tider..for overalt jeg leser..så er alt om sex..og alle har snart hatt sex som jeg kjenner.. men ikke jeg. JEg gråter mange ganger pga min dårlige selvtillit..(som jeg ikke trenger å ha), jeg ser på meg selv som en aktraktiv gutt,og har ingen problem med damer..sier ikke dette av skryt ellernoe,men av erfaring..! hva er da egentlig problemet mitt? :(

Dette ble veldig merkelig..men jeg tok det på farten..!håper dere forstår litt av hva jeg skrev da. håper på svar..om noen har hatt erfaring!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/150722-sex-lyst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

du har ingen grunn til å være flau! folk overdriver ofte når de snakker om sine seksuelle erfaringer, og vi andre tror at gjennomsnittet er mye mer erfarne enn oss selv. dessuten vil jo den jenten du en gang kommer til å ha sex med, sikkert bare synes det er kjekt at hun blir din første! tenkt på det?:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/150722-sex-lyst/#findComment-961354
Del på andre sider

Gjest lille rosinen

Virker som du har mye å tenke på...

Du skal ikke ta deg en tur til legen og få hjelp med forhuden hvertfall, så slipper du å ha DEN bekymringen i det minste....?

Det med at du er jomfru er nok et mye større problem for deg, enn for din framtidige kjæreste. Tror det er få jenter som klager over at kjæresten har LITE erfaring. Det motsatte kan gjerne være et større problem...

Men jeg er jente! Tror kanskje noen andre "følsomme" gutter kan gi deg bedre svar på de delene av innlegget ditt som jeg ikke har gitt særlig svar på...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/150722-sex-lyst/#findComment-961362
Del på andre sider

Virker som du har mye å tenke på...

Du skal ikke ta deg en tur til legen og få hjelp med forhuden hvertfall, så slipper du å ha DEN bekymringen i det minste....?

Det med at du er jomfru er nok et mye større problem for deg, enn for din framtidige kjæreste. Tror det er få jenter som klager over at kjæresten har LITE erfaring. Det motsatte kan gjerne være et større problem...

Men jeg er jente! Tror kanskje noen andre "følsomme" gutter kan gi deg bedre svar på de delene av innlegget ditt som jeg ikke har gitt særlig svar på...

TAkk for svar..!

Du har nok rett i det at jeg har mye å tenke på..jeg har slitet med noe jeg vil kalle deperasjon i flere år pga mobbing tidligere og jeg har blitt altfor usikker på meg selv og dagliglivet.Tør jo nesten ikke engang å være med venner og kjente,for jeg er redd for å høre noe.

Og som sagt jeg er veldig følsom.Jeg orker ikke å prate om sex engang noenganger,fordi jeg blir lei meg. Jeg er ekstremt sjalu. Men jeg har også bare dum,som ikke tør å utsette meg for utfordringer.

Jeg har heller ikke billappen,ikke at dette har noe med dette å gjøre..!Det er så mye jeg ville gjort,som andre i rundt meg gjør..men jeg tør ikke..det går fortsatt under det..og selvfølgelig; Viljen.

Forhuden er vel et mindre problem ja..tror jeg.

Mye av dette hører kanskje ikke under seksualitet, men.. alt er under det samme. Og det gjelder mest sex,og jenter.

Men takk for svar.

Ha en fin natt videre!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/150722-sex-lyst/#findComment-961399
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...