Gå til innhold

71 grader nord..hvem gikk ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet
  fletteline skrev (På 17.9.2004 den 10.17):

Graderte ikke diagnosene, men man snakker da gjerne høyt om de som har asperger eller ADHD.

Og hvorfor kan jeg ikke snakke litt stygt om han, han har da selv valgt å være med i dette programmet. Alle som velger å profilere seg i media må da regne med at de kan bli diskutert.

Han har sikkert vært igjennom en helsjekk når det gjelder psyke, så han tåler det nok.

Pene mennesker de er det liksom fritt fram og kritisere, men de kan vel også slite med seg selv, det er vel ingen forskjell der?

"Og hvorfor kan jeg ikke snakke litt stygt om han, han har da selv valgt å være med i dette programmet. Alle som velger å profilere seg i media må da regne med at de kan bli diskutert."

Hvorfor spekulere i noe han eventuelt ikke kan noe for? Og ikke kan gjøre noe med??

-Om han hadde oppført seg som en drittsekk er én ting, om han er født med alkoholskade og/eller er dum kan han i så fall ikke noe for, og slikt snakk blir ondhjerta mobbing.

Er nå min mening, men lykke til med drittspekuleringen din.

Gjest fletteline
Skrevet

[quote name=tviler på om det feiler han noe...han er en luring...:o)' timestamp='1095416262' post='2273282]

http://www.tvnorge.no/programmer/71nord/2004/deltakere/1069673

Jammen hvis han er revisor da feiler det han jo noe :)

Trodde først han var utlending jeg, har problemer med å skjønne hva han sier.

Men han har vel bare en talefeil, mange som har det. Ikke noe å være flau over.

Gjest fletteline
Skrevet
  mij skrev (På 17.9.2004 den 10.20):

"Og hvorfor kan jeg ikke snakke litt stygt om han, han har da selv valgt å være med i dette programmet. Alle som velger å profilere seg i media må da regne med at de kan bli diskutert."

Hvorfor spekulere i noe han eventuelt ikke kan noe for? Og ikke kan gjøre noe med??

-Om han hadde oppført seg som en drittsekk er én ting, om han er født med alkoholskade og/eller er dum kan han i så fall ikke noe for, og slikt snakk blir ondhjerta mobbing.

Er nå min mening, men lykke til med drittspekuleringen din.

Herregud så hårsår du er på andres vegne da. Må vel kunne diskutere disse reality-deltagerne litt vel.

Hadde det vært en dokumentar om en gutt med alkoholskade, en med psykiske problemer eller lignende så stiller jo saken seg litt annerledes.

Skrevet
  fletteline skrev (På 17.9.2004 den 10.24):

Herregud så hårsår du er på andres vegne da. Må vel kunne diskutere disse reality-deltagerne litt vel.

Hadde det vært en dokumentar om en gutt med alkoholskade, en med psykiske problemer eller lignende så stiller jo saken seg litt annerledes.

Er ikke hårsår, sier bare meningen min. Men du har tydeligvis en sterk trang til å plassere folk i bås, så tro hva du vil.

Skrevet

Er det bare Tulliger her eller hva?

Trodde dette vare en Helse side?

Chattesider er det jo nok av!

www.sol.no

www.spray.no

++

Gjest fletteline
Skrevet
  191158 skrev (På 18.9.2004 den 10.24):

Er det bare Tulliger her eller hva?

Trodde dette vare en Helse side?

Chattesider er det jo nok av!

www.sol.no

www.spray.no

++

Kanskje man får god helse av å se på 71 grader nord da veit du! Man får det definitivt ikke av å være med :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...