Kannika Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Hei! Jeg er en jente på 24 som er sammen med en gutt som er 2 år yngre enn meg,vi har vært sammen i snart åtte måneder. Problemet vårt er at han ikke får den opp når vi skal ha sex. I det tidligere forholdet hans hadde han ingen problem med dette, og han har hatt flere one-night stands. Han sier han ikke får det til med meg fordi han bryr seg så mye om meg.Det at jeg er eldre tror jeg også virker negativt inn. Men han sier at dette er noe som vil gå over når han blir tryggere i forholdet.Han har ingen problem med å få ereksjon når han er alene. Jeg føler at dette begynner å bli et stort problem, jeg er veldig glad i sex, men er nå blitt redd for å ta intiativet fordi jeg gang på gang er blitt skuffet. Jeg har sagt til han at det kanskje er lurt at vi gjør andre ting enn selve samleiet først, men det vil han ikke, for eksempel vil han ikke at jeg skal suge han når han er halvstiv. Han kvir seg også på å slikke meg siden han aldri har gjort det før. I det siste har jeg vært litt usikker på hva jeg føler for han, og det kan jo kanskje ha noe med dette problemet. Jeg har foreslått for han at det kanskje hadde vært lurt å snakke med noen profesjonelle, eller ta noen tabletter for å komme seg over denne kneika, men det vil han slett ikke, og sier at det vil skade stoltheten hans. Vi må bare ta tiden til hjelp mener han, men han sier også at det blir verre for hver gang jeg nevner noe om dette. Føler dette er en håpløs situsjon. I tillegg har vi andre problem og jeg har begynt å irritere meg over ting han gjør og sier. Men han har selvfølgelig også mange positive sider som jeg setter pris på. Men hva om jeg bestemmer meg for å slå opp med han og vi enda ikke har hatt sex? Jeg er skikkelig redd for å knekke han helt psykisk, og ødelegge forholdet han har til jenter. Han vil kanskje tro at det ene og alene er sexen som har ført til at jeg vil slå opp. Hva er den beste måten å gjøre det slutt med han på? Hva skal jeg si? Tenker utrolig mye på dette. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/163290-har-enda-ikke-hatt-sex/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jallakalla Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Hvis han ikke har problemer med reisning når han er alene tipper jeg han onanerer endel. Be han slutte med dette, og heller spare på spenningen til deg! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/163290-har-enda-ikke-hatt-sex/#findComment-1057908 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mr Papp Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Hvis han ikke har problemer med reisning når han er alene tipper jeg han onanerer endel. Be han slutte med dette, og heller spare på spenningen til deg! Det var nå noe kategorisk, da.. Er ikke sikkert det funker på den måten, serr'u. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/163290-har-enda-ikke-hatt-sex/#findComment-1058035 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest samle Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 syns synd i gutten din eg.. Han e sikkert så nervøs no at.. Men det finnes jo så mye no får at han ska få den opp og hvis han ikkje e villig til å prøve så får han bare ha det så godt spør du meg. mn veldig fint du prøver å hjelpe han md dette og ikkje bare ser "ned" på det.. mn e nok nervøsitet, kanskje fordi du e eldre og kanskje har litt mer erfaring..one night stands e ikkje noe å skryte over..og spør du meg teller det ikkje.. mn lykke til vidare 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/163290-har-enda-ikke-hatt-sex/#findComment-1059613 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tjohooo Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Du må gjøre som hun med mørke håret i sex og singelliv. Forsøke å røske han ut av hore og madonna-innstillingen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/163290-har-enda-ikke-hatt-sex/#findComment-1061740 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gro Isachsen, Sexpert Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Siden han ikke har problemer med å få erkesjon når han er alene, er det neppe noen fysisk årsak til ereksjonesproblemene hans. Det høres ut til å være mer et prestasjonsproblem, som kan virke som om det har festet seg hos ham. Det han sier om at årsaken til at den ikke vil stå, stemmer nok. Du betyr så mye at han føler at den bare måå stå. Det vanskeligeste som finnes – for de fleste menn – er å få penis til å stå på kommando. Det er vanskelig, siden en erkesjon oppstår i det en mann er avslappet i kroppen og spent i hodet. For mye tankevirksomhet og måå-tanker kan likevel være temmelig ødeleggende for å få til den ønskede erkesjonen. Du har også rett i at det sannsynligvis bare er et par gode opplevelser som skal til. Der han får ereksjon og han føler han mestrer situasjonen, så vil han være over kneika. Det høres ut til at du har taklet problemet med forståelse og ikke har presset ham for mye. Du har kommet med de riktige forslagene om å gjøre andre ting og ikke stresse for mye med samleie. Kanskje det aller enkleste for han hadde vært om dere helt legger bort aktiviteter som involverer at penis må stå? Kos mye med hverandre og vær fysisk nær, men ikke stress med å være for intime. Dersom han vet at det ikke kreves noe av ham, er det mulig det blir enklere for ham å slappe av og avlære at det å kose med deg henger sammen med krav og å føle seg mislykket. Det er omtenksomt av deg å tenke på at om du avslutter forholdet nå, kan det gi ham enda større prestasjonsproblemer neste gang han møter ei jente som virkelig betyr noe for ham. Om du likevel gjør det slutt, håper jeg for hans del at du legger vekt på at det ikke er på grunn av ereksjonsproblemene hans. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/163290-har-enda-ikke-hatt-sex/#findComment-1065514 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.