Gå til innhold

Hvor sint kan jeg være?

Anbefalte innlegg

Gjest å så sint....

Å så sint jeg er etter nattens bravader, for å gjøre en kort historie lang, så er saken den:

Det er nå åtte måneder siden eksen min gjorde det slutt, jeg deppet i en måned før jeg begynte å rote med han igjen, og det har vi gjort nå i 8 måneder, både edru og full.

Vi er begge 30 år og egentlig voksne nok til å snakke ut om ting, men det ble ikke gjort.

Var ute i går og der strener han forbi på tur hjem med ei dame, jeg dritt sjalu og ringer for å høre hva pokker det skal bety, dama ble ikke med hjem, de skulle bare samme vei.

Men han understreker at vi ikke er sammen og at han ikke gjorde det slutt uten grunn, fikk rett å slett klar beskjed om at det ikke var noe mellom oss.

Så ble jeg sint og spurte om han hadde utnyttet meg i de siste månedene, det benektet han og sa at det hadde vi begge ansvar for.

Men jeg har fortalt han at jeg er glad i han, så det visste han, men allikevel sjekket han meg opp gang på gang, jeg stupforelsket ble med gang på gang og trodde dette var noe.

Så nå er jeg så sint , lei meg og fortvilet, nesten værre dette enn når det ble slutt, for nå ble jeg så fryktelig skuffet over han.

Har skrevet noen meldinger i natt, men har nå slettet alle nr på han, vil ikke være den som tar kontakt, hadde vært enklest om jeg aldri traff han igjen.

Men han skjønner ikke dette, det er jo så lenge siden det var slutt, han trodde vi var venner, sa han.

Hvem skal ta kontakt, overdriver jeg?

Jeg har lyst å skrike og hyle, kjefte å smelle, men er noe av dette min feil, så må jeg jo ta det på min egen kappe!

Trenger et ar trøstens ord, kritikk og meninger fra begge kjønn, please?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/164120-hvor-sint-kan-jeg-v%C3%A6re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lurt å være sint

For meg høres det ut som han ikke er interessert i å ha noe forhold med deg. Og så lenge du fortsetter ønsker det og har følelser for han, syns jeg du skal holde deg unna han jeg. Jeg tror det blir det letteste for deg i lengden.

Du lurer sikkert på om han har noen følelser for deg eller ikke, det finner du ut. Har han det tar han nok kontakt.

Slett nr hans for ei stund. Kom over han og ta opp igjen kontakten når de sterke følelsene er borte hvis du har lyst til at dere skal være venner.

Jeg tror ikke sex med ekser funker i lengden. Da kommer man ikke videre.

Lykke til! Du har nok ei tung tid foran deg. Men jeg tror det beste for deg er å ikke ta kontakt med han igjen.

Jeg har jo egentlig ikke noe med å synse så mye om noe jeg vet så lite om. Så dette blir jo basert på det du skrev... Og det var du som spurte :-)

Kan forresten være lurt å være sint, da tror jeg det er vanskeligere å falle i fella og ta kontakt og bli med på det gamle opplegget med sex og nye håp om at det kan ordne seg for dere.

Jeg mener at siden han gjorde det slutt, bør han stå for det, at jeg ikke klarer å si nei, bør ikke han utnytte.

Men er dette noe vi bør prate ut om, eller har det bare best av å ligge?

Vel... Du er 30 år og voksen og må stå for det du gjør. At han ikke klarer å stå imot når du vil ha sex, eller at du ikke klarer å stå imot når han vil ha, kan ikke han lastes for. Du og du alene er ansvarlig for dine handlinger.

Annonse

Gjest vær sint

Ingen skal ta kontakt, dere skal ikke ha noen kontakt. Det er slutt mellom dere. Han vil ikke være sammen med deg. Å være venner kan dere ikke være nå, så lenge dere har lyst på hverandre seksuelt, og du er forelska og vil være sammen med ham. Det går ikke. Hvis han tar kontakt skal du være avvisende, ikke møtes for å "snakke ut", ha sex eller noe som helst.

Sånn er det bare. kjærlighetssorg er grusomt, men du må bare gjennom det. Du kan være så sint du bare vil, men du må være det alene, og det er mest konstruktivt om du forsøker å glemme ham (vet det ikke er lett, men øv deg på å tenke på noe annet enn han, gjør ting sammen med andre, se på andre menn)

Gjest slik er det

Hei!

Jeg mener at så lenge han ikke er interessert i å ha noe forhold til deg, bør han heller ikke ta deg med hjem. Du brude også satt foten ned, og ikke latt han få det som han ville hver gang. Men jeg har nylig vært borti det samme selv, så jeg vet hvor vanskelig det er. Jeg greide heller ikke si nei. Man vil ikke innse der og da at det ikke kommer noe godt utav det. Du bør ikke ta noe mer kontakt med han mener jeg. Hva vil det være godt for? Han vil sannsynligvis ikke høre uansett. Det frister sikkert å bli forbannet på han, men jeg tror det er bedre å la det være. Jo mer du kontakter han, jo mer komplisert og vanskelig blir det. Kutt han helt ut, og du vil etter en stund ha glemt han.

Det er greit å være litt blind når en er forelsket, men du burde jo skjønt at det var slutt og at dere kun hadde sex. Der var dere like gode.

Du har dermed ingen grunn til å være sint. Men om det hjelper deg å komme over han så er det til det beste.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...