Gå til innhold

Vibrator e.l. - noe for meg?

Anbefalte innlegg

Gjest kvinne i 30-årene

Mannen min og jeg har snakket litt frem og tilbake om jeg skulle få meg et eller annet sex-leketøy. Men vi har egentlig ikke peiling på dette i det hele tatt, og jeg er veldig usikker på om det er noe for meg...

Vi har aldri hatt sex med andre - ble sammen da vi var 19 og 20 - og det er 13 år siden :-) Sexlivet går opp og ned, ettersom livet endrer seg med graviditeter, nattevåk, mye jobbing og perioder med overskudd og lange lyse sommerkvelder...

Jeg har vel muligens et litt slapt forhold til min egen kropp - onanerer aldri - men synes vi har et godt sexliv sammen (samleie 1-3 ganger i uka, tenker jeg). Mannen min hadde vel kanskje ønsket litt mer "livat" sex, og han synes jeg skulle bli litt mer kjent med meg selv og hvordan kroppen min fungerer...

Har noen noen tips til et "leketøy" som kunne passe?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/164143-vibrator-el-noe-for-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei :-)

jeg jobbet for kondomeriet for en stund siden, og anbefaler deg en tur på deres nettsider www.kondomeriet.no! du kan handle på nett, og de sender veldig diskre pakker uten logo! det er kanskje greit å begynne med litt enkle vibratorer, f.eks. jelly krystal. den har klitorisstimulering også... veldig kjekt å ha ;-)

se på nettsidene deres, det står forklart mye... klikk deg inn på leketøy damer, vibratorer. forresten, forskjellen på en dildo og en vibrator er at dildoen vibrerer ikke. mye bedre med en vibrator!

håper dette hjelper litt :-)

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...