Gå til innhold

Uahhh...jeg blir samboer :o/

Anbefalte innlegg

Rar overskrift kanskje ;) men slik er det nå ennå...

Har vært alene i snart 8 år og i dag ble vi endelig enige kjæresten og jeg om at vi skulle flytte til ham.

Trår over en av mine prinsipper da, jeg skulle jo liksom aldri flytte inn til noen jeg da.

Meeeen...det er lite her vi bor nå, føler liksom at forholdet vårt går utover "plassen" til ungene så slik jeg så det måtte vi enten flytte til ham eller så måtte vi ofre noe av forholdet.

Beholder nå iallefall huset mitt, det blir stående tomt til iallefall over nyåret.

Ungene får hver sine stooooore rom og isteden for å pynte et hus på 70 km skal jeg nå få boltre meg i pynting av en bolig på over 200 km.

Det heter seg at vi skal se det ann nå i vinter så får vi se om vi fortsetter der eller om jeg bygger noe nytt her.

Det blir vidundelig å gi ungene slik stor plass og selv blir det deilig å ha noe mer plass å spre rotet på :)

Føler det er til det beste for alle og er lettet over anvgjørelsen og spent på forandringen men du og du...en slik nervøs magefølelse har man jo da...

:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/165811-uahhhjeg-blir-samboer-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

skorpionfisken

Jeg hadde klart meg godt med et hus på 70 km, jeg. Hva skal du med et på 200 km??

Går det tog fra ene enden til andre??

Hvis jeg var deg, så hadde jeg revet noen mil av huset, og solgt tomter...

*ler så jeg rister*

7-mils-huset er kanskje til utleie utpå våren, om de trives godt i 20-mila.....

Annonse

Grattis Rubia!

Så dere skal feire jul i "nytt" hus?! Det blir spennende, og sikkert veldig koselig. Og stooor omveltning for alle involverte *kremte*

Men hvis dere klarer å være 1/10-del så forelskede som nå, blir det nok bra. Og under forutsetning av at dere har en klar avtale om hvordan dere skal håndtere ungene. Sånn at han ikke føler seg som eieren av huset, som ikke har en dritt han skulle sagt :-)

Annonse

Grattis Rubia!

Så dere skal feire jul i "nytt" hus?! Det blir spennende, og sikkert veldig koselig. Og stooor omveltning for alle involverte *kremte*

Men hvis dere klarer å være 1/10-del så forelskede som nå, blir det nok bra. Og under forutsetning av at dere har en klar avtale om hvordan dere skal håndtere ungene. Sånn at han ikke føler seg som eieren av huset, som ikke har en dritt han skulle sagt :-)

Tusen takk.

Joda, vi er nok forelskede og mer til men er såpass voksne at vi prater om alt, bikkjer, ting, samboerkontrakt, økonomi osv.osv.

Når det gjelder barna så er ting fungert greit hittils i dette hjemmet. Jeg er ikke blind selvom jeg forguder mine små ;) og har en nokså grei og haldhard oppdragelse tror jeg, han mener iallefall at jeg gjør en god jobb med dem og at de er såpass greie å ha med å gjøre at han ikke føler han trenger å skyte inn.

Etter mye prat om emnet vil det nok ikke gjøre noe heller den dag han føler han bør gripe inn.

Det blir rart å feire jul i et såpass stort og nydelig hus...men nok rarere for ham som ikke har hatt det julepyntet all den tid siden han bygde huset, 14 år !!!

Han gleder seg veldig og gir meg frie tøyler til å styre og stelle som jeg vil og han synes det blir så koselig at huset skal få liv igjen...det har jo liksom stått tomt i lange tider nå da.

Barna gleder seg veldig også, de får gedigne rom i forhold til her.

Jeg gleder meg også da, men klamrer meg litt krampaktig til lille marsvinkjæledeggen min for å roe nervene litt ;)

Du får sørge for en kort oppsigelsesfrist av leieavtalen da:-)

Lykke til!

Tro det eller ei men vi har allerede snakket om situasjonen i tilfelle brudd.

Da flytter han opp til moren sin på gården sin den tid mine leietagere har oppsigelse.

Om jeg leier ut da selvsakt.

Tusen takk for lykkeønskningen.

:)

Tusen takk.

Joda, vi er nok forelskede og mer til men er såpass voksne at vi prater om alt, bikkjer, ting, samboerkontrakt, økonomi osv.osv.

Når det gjelder barna så er ting fungert greit hittils i dette hjemmet. Jeg er ikke blind selvom jeg forguder mine små ;) og har en nokså grei og haldhard oppdragelse tror jeg, han mener iallefall at jeg gjør en god jobb med dem og at de er såpass greie å ha med å gjøre at han ikke føler han trenger å skyte inn.

Etter mye prat om emnet vil det nok ikke gjøre noe heller den dag han føler han bør gripe inn.

Det blir rart å feire jul i et såpass stort og nydelig hus...men nok rarere for ham som ikke har hatt det julepyntet all den tid siden han bygde huset, 14 år !!!

Han gleder seg veldig og gir meg frie tøyler til å styre og stelle som jeg vil og han synes det blir så koselig at huset skal få liv igjen...det har jo liksom stått tomt i lange tider nå da.

Barna gleder seg veldig også, de får gedigne rom i forhold til her.

Jeg gleder meg også da, men klamrer meg litt krampaktig til lille marsvinkjæledeggen min for å roe nervene litt ;)

Den som intet våger, intet vinner :-)

Da er vi to.. Bare at her er det han som skal selge huset og flytte inn til meg i min leilighet, og så om en stund så skal vi ha oss et hus sammen.

Det går nok bra, lykke til!! :o)

Joda, det går nok flotters...vi har alle forutsetninger for det...

men nerver er det jo etter så lang tid alene.

Tusen takk for lykkeønskningene og lykke til selv da :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...