Gjest JMR1980 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Venter du på at hun tar initiativ, eller mener du at hun bør vise tilsvarende interesse som du selv har gjort, hvis hun føler slik som du? Ja, akkurat det mener jeg. Som sagt er dette første gang at jeg har bedt med en jente ut. Nå ble det ikke slik fordi hun hadde ikke penger så hun lurte på om vi kunne ta pizzaen hos henne. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166908-en-brutal-verden/page/2/#findComment-1089011 Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Han er ikke kameraten min. Det er en gutt som går i klassen som er en usikker gutt med lav selvtillit. Han inviterte henne ut ved å skrive et kjærlightesbrev. Men hun liker han ikke mer enn som en venn og det sa hun til meg. Hun sa at hun foretrakk at en gutt ba henne med ut på date. Jeg gjorde jo det da jeg spurte om hun ville være med ut og ta en pizza. Bruk ordet date, da er det ingen tvil. En pizza kan en spise med hvem som helst. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166908-en-brutal-verden/page/2/#findComment-1089291 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JMR1980 Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Du nærmer deg henne i en klem/ et kjærtegn, og spør om det er noe håp for deg? Mens du kysser henne ømt på kinnet. Hvis du føler hun ikke har noe i mot det, kan du nærme deg munnen. (ååå...det der er skikkelig høydepunkt og spenning!). Da har hun god sjanse til å trekke seg tilbake hvis hun bare mener vennskap. Slik blir det ikke en stor sak, i tilfelle det bare er vennskap. Da mister du henne ikke som venn, men får avklaret situasjonen. Ellers blir det det første av mange deilige kyss.... (Og så får jeg føye til at jeg er voksen og vet ikke åssen 20åringer oppfører seg egentlig.) LYKKE TIL ) Jeg har idag, mandag 6 desember 2004 klokka.16:18, bestemt meg for å glemme hele jenta. Jeg gidder ikke å gå rundt og være forelsket i en som ikke er forelsket i meg. Dette sier jeg fordi jeg fikk snakket med vår felles venninne om dette (jeg stoler ikke 100% på henne men har tatt en avgjørelse) på bakgrunn av dette: 1) Spurte venninna om hun visste noe om at vi skulle ha en pizzakveld hjemme og hun visste det ja og henne jeg var interessert hadde trodd at venninna vår også skulle være med. 2) Jenta jeg liker vet ikke selv hva hun vil og valgte å ikke se på det som en date. Venninna sa at hun ikke visste hva hun ville og derfor sier hun verken ja eller nei. Nå er jeg PISSED OFF!!! Og ja bare si at jeg er barnslig nå!!! For det gir jeg blanke F*** i. Aldri har jeg brukt så mye tid på en jente, gitt henne oppmerksomhet og komplimenter. So Thats it! Takk for deres hjelp, synd det ikke kom noe lenger. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166908-en-brutal-verden/page/2/#findComment-1089615 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JMR1980 Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Jeg vil _ikke_ at en kompis skal kysse meg ømt på kinnet og spørre om det er håp for ham. Skulle han gjøre det så var alt ødelagt etterpå. Rett på sak er som regel best når en ikke først er venner. Jeg har idag, mandag 6 desember 2004 klokka.16:18, bestemt meg for å glemme hele jenta. Jeg gidder ikke å gå rundt og være forelsket i en som ikke er forelsket i meg. Dette sier jeg fordi jeg fikk snakket med vår felles venninne om dette (jeg stoler ikke 100% på henne men har tatt en avgjørelse) på bakgrunn av dette: 1) Spurte venninna om hun visste noe om at vi skulle ha en pizzakveld hjemme og hun visste det ja og henne jeg var interessert hadde trodd at venninna vår også skulle være med. 2) Jenta jeg liker vet ikke selv hva hun vil og valgte å ikke se på det som en date. Venninna sa at hun ikke visste hva hun ville og derfor sier hun verken ja eller nei. Nå er jeg PISSED OFF!!! Og ja bare si at jeg er barnslig nå!!! For det gir jeg blanke F*** i. Aldri har jeg brukt så mye tid på en jente, gitt henne oppmerksomhet og komplimenter. So Thats it! Takk for deres hjelp, synd det ikke kom noe lenger. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166908-en-brutal-verden/page/2/#findComment-1089616 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JMR1980 Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 så det ødelegger mindre? OK, håper JMR leser det og ikke hører på meg, da! Men et sånt spørsmål er jo veldig konkret, skjønner ikke at det ikke blir større issue, og kan ødelegge mer? Et ømt kyss på kinnet kan man jo fleipe bort Jeg har idag, mandag 6 desember 2004 klokka.16:18, bestemt meg for å glemme hele jenta. Jeg gidder ikke å gå rundt og være forelsket i en som ikke er forelsket i meg. Dette sier jeg fordi jeg fikk snakket med vår felles venninne om dette (jeg stoler ikke 100% på henne men har tatt en avgjørelse) på bakgrunn av dette: 1) Spurte venninna om hun visste noe om at vi skulle ha en pizzakveld hjemme og hun visste det ja og henne jeg var interessert hadde trodd at venninna vår også skulle være med. 2) Jenta jeg liker vet ikke selv hva hun vil og valgte å ikke se på det som en date. Venninna sa at hun ikke visste hva hun ville og derfor sier hun verken ja eller nei. Nå er jeg PISSED OFF!!! Og ja bare si at jeg er barnslig nå!!! For det gir jeg blanke F*** i. Aldri har jeg brukt så mye tid på en jente, gitt henne oppmerksomhet og komplimenter. So Thats it! Takk for deres hjelp, synd det ikke kom noe lenger. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166908-en-brutal-verden/page/2/#findComment-1089617 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JMR1980 Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Fleipe bort? Hvordan da? Et ømt kyss er ikke et lett lite nuss. Er det en som jeg ikke kjenner så godt som prøver seg, så er det lettere å avvise ham. Men jeg innbiller meg at dersom en kompis skulle begynne å kysse på meg, så hadde jeg blitt veldig satt ut, og kanskje ikke avverget det raskt nok. Jeg har ikke opplevd dette selv da. Men føler han "the magic moment" og er sikker på at det er det, så er det bare å nusse i vei. Men det er jo tydeligvis det som mangler her da. Jeg har idag, mandag 6 desember 2004 klokka.16:18, bestemt meg for å glemme hele jenta. Jeg gidder ikke å gå rundt og være forelsket i en som ikke er forelsket i meg. Dette sier jeg fordi jeg fikk snakket med vår felles venninne om dette (jeg stoler ikke 100% på henne men har tatt en avgjørelse) på bakgrunn av dette: 1) Spurte venninna om hun visste noe om at vi skulle ha en pizzakveld hjemme og hun visste det ja og henne jeg var interessert hadde trodd at venninna vår også skulle være med. 2) Jenta jeg liker vet ikke selv hva hun vil og valgte å ikke se på det som en date. Venninna sa at hun ikke visste hva hun ville og derfor sier hun verken ja eller nei. Nå er jeg PISSED OFF!!! Og ja bare si at jeg er barnslig nå!!! For det gir jeg blanke F*** i. Aldri har jeg brukt så mye tid på en jente, gitt henne oppmerksomhet og komplimenter. So Thats it! Takk for deres hjelp, synd det ikke kom noe lenger. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166908-en-brutal-verden/page/2/#findComment-1089618 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JMR1980 Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 kanskje dama bare venter på at han skal ta et initiativ. Jeg har idag, mandag 6 desember 2004 klokka.16:18, bestemt meg for å glemme hele jenta. Jeg gidder ikke å gå rundt og være forelsket i en som ikke er forelsket i meg. Dette sier jeg fordi jeg fikk snakket med vår felles venninne om dette (jeg stoler ikke 100% på henne men har tatt en avgjørelse) på bakgrunn av dette: 1) Spurte venninna om hun visste noe om at vi skulle ha en pizzakveld hjemme og hun visste det ja og henne jeg var interessert hadde trodd at venninna vår også skulle være med. 2) Jenta jeg liker vet ikke selv hva hun vil og valgte å ikke se på det som en date. Venninna sa at hun ikke visste hva hun ville og derfor sier hun verken ja eller nei. Nå er jeg PISSED OFF!!! Og ja bare si at jeg er barnslig nå!!! For det gir jeg blanke F*** i. Aldri har jeg brukt så mye tid på en jente, gitt henne oppmerksomhet og komplimenter. So Thats it! Takk for deres hjelp, synd det ikke kom noe lenger. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166908-en-brutal-verden/page/2/#findComment-1089619 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JMR1980 Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Sånn er det å være forelska. Hva synes du om forslagene våre da?? Jeg har idag, mandag 6 desember 2004 klokka.16:18, bestemt meg for å glemme hele jenta. Jeg gidder ikke å gå rundt og være forelsket i en som ikke er forelsket i meg. Dette sier jeg fordi jeg fikk snakket med vår felles venninne om dette (jeg stoler ikke 100% på henne men har tatt en avgjørelse) på bakgrunn av dette: 1) Spurte venninna om hun visste noe om at vi skulle ha en pizzakveld hjemme og hun visste det ja og henne jeg var interessert hadde trodd at venninna vår også skulle være med. 2) Jenta jeg liker vet ikke selv hva hun vil og valgte å ikke se på det som en date. Venninna sa at hun ikke visste hva hun ville og derfor sier hun verken ja eller nei. Nå er jeg PISSED OFF!!! Og ja bare si at jeg er barnslig nå!!! For det gir jeg blanke F*** i. Aldri har jeg brukt så mye tid på en jente, gitt henne oppmerksomhet og komplimenter. So Thats it! Takk for deres hjelp, synd det ikke kom noe lenger. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166908-en-brutal-verden/page/2/#findComment-1089620 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JMR1980 Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Kan du spørre kameraten din hva han tror om hennes følelser? Jeg mener, han du har nevnt tidligere. Eller er du redd han er en rival? Jeg har idag, mandag 6 desember 2004 klokka.16:18, bestemt meg for å glemme hele jenta. Jeg gidder ikke å gå rundt og være forelsket i en som ikke er forelsket i meg. Dette sier jeg fordi jeg fikk snakket med vår felles venninne om dette (jeg stoler ikke 100% på henne men har tatt en avgjørelse) på bakgrunn av dette: 1) Spurte venninna om hun visste noe om at vi skulle ha en pizzakveld hjemme og hun visste det ja og henne jeg var interessert hadde trodd at venninna vår også skulle være med. 2) Jenta jeg liker vet ikke selv hva hun vil og valgte å ikke se på det som en date. Venninna sa at hun ikke visste hva hun ville og derfor sier hun verken ja eller nei. Nå er jeg PISSED OFF!!! Og ja bare si at jeg er barnslig nå!!! For det gir jeg blanke F*** i. Aldri har jeg brukt så mye tid på en jente, gitt henne oppmerksomhet og komplimenter. So Thats it! Takk for deres hjelp, synd det ikke kom noe lenger. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166908-en-brutal-verden/page/2/#findComment-1089621 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JMR1980 Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Vær brutal mot det selv og hopp i et direkte spørsmål. Det hadde jeg likt mye bedre enn at vi begge sitter og venter på en tilnærmelse, enten med skrekk og gru eller med forventning. Dersom denne jenta godt vet at du liker henne på en ikke-vennskaplig måte, så bør også hun være ansvarlig for å avklare situasjonen før under eller etter en middag. De fleste kjenner følelsen som du nå sitter med, og med littegrann empati så prøver en å hjelpe den andre til å forstå hvor landet ligger. Om hun har bestemt seg for hvor landet ligger da. Jeg har idag, mandag 6 desember 2004 klokka.16:18, bestemt meg for å glemme hele jenta. Jeg gidder ikke å gå rundt og være forelsket i en som ikke er forelsket i meg. Dette sier jeg fordi jeg fikk snakket med vår felles venninne om dette (jeg stoler ikke 100% på henne men har tatt en avgjørelse) på bakgrunn av dette: 1) Spurte venninna om hun visste noe om at vi skulle ha en pizzakveld hjemme og hun visste det ja og henne jeg var interessert hadde trodd at venninna vår også skulle være med. 2) Jenta jeg liker vet ikke selv hva hun vil og valgte å ikke se på det som en date. Venninna sa at hun ikke visste hva hun ville og derfor sier hun verken ja eller nei. Nå er jeg PISSED OFF!!! Og ja bare si at jeg er barnslig nå!!! For det gir jeg blanke F*** i. Aldri har jeg brukt så mye tid på en jente, gitt henne oppmerksomhet og komplimenter. So Thats it! Takk for deres hjelp, synd det ikke kom noe lenger. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166908-en-brutal-verden/page/2/#findComment-1089622 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JMR1980 Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 hvis du var der så lenge, ville jeg tro at det er på tide med litt action, ja!! Se innlegget mitt over, og lykke til. Husk å fortelle hvordan det gikk! ) Jeg har idag, mandag 6 desember 2004 klokka.16:18, bestemt meg for å glemme hele jenta. Jeg gidder ikke å gå rundt og være forelsket i en som ikke er forelsket i meg. Dette sier jeg fordi jeg fikk snakket med vår felles venninne om dette (jeg stoler ikke 100% på henne men har tatt en avgjørelse) på bakgrunn av dette: 1) Spurte venninna om hun visste noe om at vi skulle ha en pizzakveld hjemme og hun visste det ja og henne jeg var interessert hadde trodd at venninna vår også skulle være med. 2) Jenta jeg liker vet ikke selv hva hun vil og valgte å ikke se på det som en date. Venninna sa at hun ikke visste hva hun ville og derfor sier hun verken ja eller nei. Nå er jeg PISSED OFF!!! Og ja bare si at jeg er barnslig nå!!! For det gir jeg blanke F*** i. Aldri har jeg brukt så mye tid på en jente, gitt henne oppmerksomhet og komplimenter. So Thats it! Takk for deres hjelp, synd det ikke kom noe lenger. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166908-en-brutal-verden/page/2/#findComment-1089623 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JMR1980 Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Gutten bør forsøke en seksuell tilnærming. En avvisning vil selvsagt bli pinlig, men det er også den eneste måten å få det avklart på. Jeg har idag, mandag 6 desember 2004 klokka.16:18, bestemt meg for å glemme hele jenta. Jeg gidder ikke å gå rundt og være forelsket i en som ikke er forelsket i meg. Dette sier jeg fordi jeg fikk snakket med vår felles venninne om dette (jeg stoler ikke 100% på henne men har tatt en avgjørelse) på bakgrunn av dette: 1) Spurte venninna om hun visste noe om at vi skulle ha en pizzakveld hjemme og hun visste det ja og henne jeg var interessert hadde trodd at venninna vår også skulle være med. 2) Jenta jeg liker vet ikke selv hva hun vil og valgte å ikke se på det som en date. Venninna sa at hun ikke visste hva hun ville og derfor sier hun verken ja eller nei. Nå er jeg PISSED OFF!!! Og ja bare si at jeg er barnslig nå!!! For det gir jeg blanke F*** i. Aldri har jeg brukt så mye tid på en jente, gitt henne oppmerksomhet og komplimenter. So Thats it! Takk for deres hjelp, synd det ikke kom noe lenger. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166908-en-brutal-verden/page/2/#findComment-1089624 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JMR1980 Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Ehm, kinkig. Jeg er søren meg ikke sikker. Jeg hadde nok ikke gjort det samme som henne uansett om jeg likte gutten eller ikke. I og med at kameraten også visste at hun var jomfru, så er denne samtalen ingen garanti da. Spør henne rett ut da vel. Eller fortell henne ganske enkelt at du kunne ønske deg en ekte date med henne. Reaksjonen hennes burde vel oppklare en del. Og bruk ordet date, ikke en middag eller en tur ut. Date har en ikke med venner. Jeg har idag, mandag 6 desember 2004 klokka.16:18, bestemt meg for å glemme hele jenta. Jeg gidder ikke å gå rundt og være forelsket i en som ikke er forelsket i meg. Dette sier jeg fordi jeg fikk snakket med vår felles venninne om dette (jeg stoler ikke 100% på henne men har tatt en avgjørelse) på bakgrunn av dette: 1) Spurte venninna om hun visste noe om at vi skulle ha en pizzakveld hjemme og hun visste det ja og henne jeg var interessert hadde trodd at venninna vår også skulle være med. 2) Jenta jeg liker vet ikke selv hva hun vil og valgte å ikke se på det som en date. Venninna sa at hun ikke visste hva hun ville og derfor sier hun verken ja eller nei. Nå er jeg PISSED OFF!!! Og ja bare si at jeg er barnslig nå!!! For det gir jeg blanke F*** i. Aldri har jeg brukt så mye tid på en jente, gitt henne oppmerksomhet og komplimenter. So Thats it! Takk for deres hjelp, synd det ikke kom noe lenger. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166908-en-brutal-verden/page/2/#findComment-1089625 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Hvorfor er du sint? Skjønner du er skuffet fordi hun sannsynligvis ikke føler det samme som deg, men det er vel ingen grunn til å bli sint på denne jenta? Og er det ikke hyggelig å gi komplimenter da? Og spennende å oppvarte noen, og se hva som skjer? Du skjønner heldigvis at du reagerer barnslig, da er det større sjanse for at du klarer å reagere annerledes neste gang. Det er nemlig sånn at man ikke kan overtale andre til å føle noe, det må komme naturlig. Og av og til er man så heldig at det klaffer. Men det er ikke uvanlig at man må prøve maaange ganger først. Neste gang du oppvarter noen, eller kanskje gangen etter det, kan det hende du finner en som passer for deg :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166908-en-brutal-verden/page/2/#findComment-1089635 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JMR1980 Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Hvorfor er du sint? Skjønner du er skuffet fordi hun sannsynligvis ikke føler det samme som deg, men det er vel ingen grunn til å bli sint på denne jenta? Og er det ikke hyggelig å gi komplimenter da? Og spennende å oppvarte noen, og se hva som skjer? Du skjønner heldigvis at du reagerer barnslig, da er det større sjanse for at du klarer å reagere annerledes neste gang. Det er nemlig sånn at man ikke kan overtale andre til å føle noe, det må komme naturlig. Og av og til er man så heldig at det klaffer. Men det er ikke uvanlig at man må prøve maaange ganger først. Neste gang du oppvarter noen, eller kanskje gangen etter det, kan det hende du finner en som passer for deg :-) Det er ikke hennes skyld nei men jeg forbeholder meg retten til å ha de følelsene jeg har nå. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166908-en-brutal-verden/page/2/#findComment-1089636 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Det er ikke hennes skyld nei men jeg forbeholder meg retten til å ha de følelsene jeg har nå. Klart det er kjipt å ikke få gjengjeldt følelsene sine, men man må satse lit av og til, ellers har man ikke sjanse til å vinne. Bedre lykke neste gang :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166908-en-brutal-verden/page/2/#findComment-1089640 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JMR1980 Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Klart det er kjipt å ikke få gjengjeldt følelsene sine, men man må satse lit av og til, ellers har man ikke sjanse til å vinne. Bedre lykke neste gang :-) Saken er at jeg ikke har gjort noe mer heller så jeg har vært på stedet hvil. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166908-en-brutal-verden/page/2/#findComment-1089642 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Saken er at jeg ikke har gjort noe mer heller så jeg har vært på stedet hvil. Så du vet egentlig ikke hva denne jenta mener? Uansett; hvis du vil skremme alle jentene i hele verden fra å bli kjent med deg, kan du bli en sånn som blir sint når ting ikke går din veg. Fortsett heller å være snill og hyggelig kompis, da blir du sikkert kjent med flere jenter. Og plutselig en dag, er det en som er forelsket i deg, men da er kanskje ikke du det i henne. Sånn er livet! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166908-en-brutal-verden/page/2/#findComment-1089648 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JMR1980 Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Hvorfor er du sint? Skjønner du er skuffet fordi hun sannsynligvis ikke føler det samme som deg, men det er vel ingen grunn til å bli sint på denne jenta? Og er det ikke hyggelig å gi komplimenter da? Og spennende å oppvarte noen, og se hva som skjer? Du skjønner heldigvis at du reagerer barnslig, da er det større sjanse for at du klarer å reagere annerledes neste gang. Det er nemlig sånn at man ikke kan overtale andre til å føle noe, det må komme naturlig. Og av og til er man så heldig at det klaffer. Men det er ikke uvanlig at man må prøve maaange ganger først. Neste gang du oppvarter noen, eller kanskje gangen etter det, kan det hende du finner en som passer for deg :-) For 20 minutter siden fikk jeg en sms fra jenta der hun lurte på om jeg ville komme på festen hennes på onsdag. Jeg har visst om festen i nesten 2 uker. Har ikke sendt svar ennå. Det har skjedd så mye i det siste. På mandag var jeg på skolen og leste til eksamen. Der møtte jeg venninna hennes og vi snakket sammen om hverdagslige ting. Da jeg satt sammen med gruppa mi spurte hun meg om hvordan det hadde gått med meg og den jeg liker. Jeg skrev som det var at det hadde vært koselig og at jeg var skikkelig forelsket i jenta og hva jeg burde gjøre. Hun skrev at jeg burde gi henne tid og bare holde kontakten oppe. Dette synes jeg ikke var et godt svar fordi jeg følte at hun visste mer enn det hun ville ut med. Etter en del sms fikk jeg vite at jenta jeg likte ikke hadde sett på det som en date og hadde regnet med at venninna vår også skulle være med. Videre var hun usikker på en del ting og så ikke på dette som en date. Jeg ble knust der og da. Ja, dere kan si hva dere vil men jeg ble det og jeg skammer meg ikke over mine følelser. Det endte med at jeg fikk en skikkelig arg sms fra venninna til slutt som delvis kom pga meg. Jeg maste om en del saker men det var ikke alvorlige. Jeg møtte venninna dagen etter og hun unnskyldte seg for at hun hadde vært sint i smsen. Jeg gav henne en klem og sa at hun ikke skulle tenke på det, jeg var ikke sint.(Vil bare legge til at jeg ikke helt stoler på denne jenta pga noe som hadde skjedd før). Men der og da hadde jeg bestemt meg for å ikke føre dette videre og gjennomgår nå en fase jeg vil kalle for som kjærlighetssorg. Det har skjedd før og bare jeg vet hvor jævig det har vært for meg. Før tenkte jeg på henne hele tiden, nå har jeg nesten glemt henne eller fortrengt henne. Dette vil ta tid og det gjør vondt men det ordner seg over tid. Det er kjipt men slik er det bare og jeg skal heldigvis hjem for jula neste uke. Kommer dermed tilbake med blanke ark og skal bare studere og trene. FUCK LOVE! Siste sms jeg sendte henne jeg likte var på søndag men etter det har jeg bare gitt blaffen. Siden har jeg trukket meg unna. Dette er en fase jeg har vært i før, jeg må få avstand til personen for å slette alle følelser for den personen for det gjør alt så mye lettere. En gang ble jeg forbannet på pappa og snakket ikke med han på 4 måneder og det enda vi bodde i samme hus. Saken er at jeg nå fikk en sms fra den jenta der hun lurte på om jeg ville komme på festen hennes på onsdag neste uke. Jeg har visst om denne festen i 2 uker. Jeg har ikke lyst til å dra. Jeg vil unngå henne så mye som mulig for jeg har erfart at etter omtrent en uke så blir det lettere for meg å se på den personen som en venn igjen. Jeg har i de siste 5 dagene vært så såret og så langt nede. I tillegg følt meg alene og vil ikke snakke om dette med noen for det er et tegn på svakhet. Jeg trenger denne perioden på å komme meg tilbake på. Derfor har jeg unngått de to så mye jeg kan. Det er ikke slik at jeg har unngått de helt men har ikke vært på steder de pleier å være på. Jeg begynner å merke at jeg føler mindre og mindre for henne nå og da sms kom så følte jeg ingen glede og det er jo bra for da er jeg jo på rett vei. Men jeg lurer på om jeg burde dra på den festen? Jeg har ikke lyst og skal si at jeg skal vaske hybelen før jeg drar hjem så jeg kan dessverre ikke. At jeg må skrive om dette her og spørre dere viser bare at jeg er en mann uten mening noen ganger men det får så være. Hva mener dere? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166908-en-brutal-verden/page/2/#findComment-1092620 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 For 20 minutter siden fikk jeg en sms fra jenta der hun lurte på om jeg ville komme på festen hennes på onsdag. Jeg har visst om festen i nesten 2 uker. Har ikke sendt svar ennå. Det har skjedd så mye i det siste. På mandag var jeg på skolen og leste til eksamen. Der møtte jeg venninna hennes og vi snakket sammen om hverdagslige ting. Da jeg satt sammen med gruppa mi spurte hun meg om hvordan det hadde gått med meg og den jeg liker. Jeg skrev som det var at det hadde vært koselig og at jeg var skikkelig forelsket i jenta og hva jeg burde gjøre. Hun skrev at jeg burde gi henne tid og bare holde kontakten oppe. Dette synes jeg ikke var et godt svar fordi jeg følte at hun visste mer enn det hun ville ut med. Etter en del sms fikk jeg vite at jenta jeg likte ikke hadde sett på det som en date og hadde regnet med at venninna vår også skulle være med. Videre var hun usikker på en del ting og så ikke på dette som en date. Jeg ble knust der og da. Ja, dere kan si hva dere vil men jeg ble det og jeg skammer meg ikke over mine følelser. Det endte med at jeg fikk en skikkelig arg sms fra venninna til slutt som delvis kom pga meg. Jeg maste om en del saker men det var ikke alvorlige. Jeg møtte venninna dagen etter og hun unnskyldte seg for at hun hadde vært sint i smsen. Jeg gav henne en klem og sa at hun ikke skulle tenke på det, jeg var ikke sint.(Vil bare legge til at jeg ikke helt stoler på denne jenta pga noe som hadde skjedd før). Men der og da hadde jeg bestemt meg for å ikke føre dette videre og gjennomgår nå en fase jeg vil kalle for som kjærlighetssorg. Det har skjedd før og bare jeg vet hvor jævig det har vært for meg. Før tenkte jeg på henne hele tiden, nå har jeg nesten glemt henne eller fortrengt henne. Dette vil ta tid og det gjør vondt men det ordner seg over tid. Det er kjipt men slik er det bare og jeg skal heldigvis hjem for jula neste uke. Kommer dermed tilbake med blanke ark og skal bare studere og trene. FUCK LOVE! Siste sms jeg sendte henne jeg likte var på søndag men etter det har jeg bare gitt blaffen. Siden har jeg trukket meg unna. Dette er en fase jeg har vært i før, jeg må få avstand til personen for å slette alle følelser for den personen for det gjør alt så mye lettere. En gang ble jeg forbannet på pappa og snakket ikke med han på 4 måneder og det enda vi bodde i samme hus. Saken er at jeg nå fikk en sms fra den jenta der hun lurte på om jeg ville komme på festen hennes på onsdag neste uke. Jeg har visst om denne festen i 2 uker. Jeg har ikke lyst til å dra. Jeg vil unngå henne så mye som mulig for jeg har erfart at etter omtrent en uke så blir det lettere for meg å se på den personen som en venn igjen. Jeg har i de siste 5 dagene vært så såret og så langt nede. I tillegg følt meg alene og vil ikke snakke om dette med noen for det er et tegn på svakhet. Jeg trenger denne perioden på å komme meg tilbake på. Derfor har jeg unngått de to så mye jeg kan. Det er ikke slik at jeg har unngått de helt men har ikke vært på steder de pleier å være på. Jeg begynner å merke at jeg føler mindre og mindre for henne nå og da sms kom så følte jeg ingen glede og det er jo bra for da er jeg jo på rett vei. Men jeg lurer på om jeg burde dra på den festen? Jeg har ikke lyst og skal si at jeg skal vaske hybelen før jeg drar hjem så jeg kan dessverre ikke. At jeg må skrive om dette her og spørre dere viser bare at jeg er en mann uten mening noen ganger men det får så være. Hva mener dere? Viser det seg at hun er forelsket i deg, vil hun være det etter jul også. I tillegg risikerer du å se at hun prøver seg på noen andre på den festen. På den annen side kan det jo være at denne venninnen ikke er helt til å stole på, som du sier, og at jenta faktisk er interessert i deg. Kanskje venninnen er misunnelig? Det hun sa om at du måtte gi henne tid og holde kontakten tolker jeg ikke så positivt. Forelskede folk har ikke lyst til å vente, så da tyder ting på at hun ikke er det. Hvis venninnen snakker sant..... Ikke dra hvis du ikke har lyst, som sagt er hun der etter jul også, om hun liker deg. Og er hun bare LITT interessert i deg, kan det bli forsterket, nå som du har fortalt om følelsene dine, men blir borte en stund :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166908-en-brutal-verden/page/2/#findComment-1092805 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.