Gjest JMR1980 Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Gutten bør forsøke en seksuell tilnærming. En avvisning vil selvsagt bli pinlig, men det er også den eneste måten å få det avklart på. Nå trenger jeg litt hjelp her (jeg har allerede bestemt meg men er åpen for innspill). Jeg fikk som sagt sms fra den jenta jeg likte der hun lurte på om jeg kom til festen hennes på onsdag. Jeg sa dette i sms: "Hei. Får se an". Hadde ikke lyst til så skrive noe mer og aller minst se henne akkurat nå. Jeg må vel det siden jeg skal ha eksamen på samme sted som henne men det får så være. Tenkte jeg skulle komme tilbake fra juleferien med ny dyst og glemme alt det gamle. Akkurat nå fikk sms fra venninna vår som lurte på om jeg skulle komme på festen hennes, de hadde visstnok en gave til meg. Problemet er bare at jeg er så lei av de to at jeg har lyst til å ha så lite med de å gjøre. Mulig jeg er barnslig men jeg vil bare ikke være sammen med de mer. Greit, jeg er fremdeles såret og det tar tid å komme seg over det men det jeg gjør jeg best ved å unngå de så mye som mulig. Om jeg ser de på skolen hilser jeg på de og det der men ikke mer. Føler at jeg har blitt brukt i et spill der begge har lagd reglene og jeg har vært deres brikke. Hva mener dere? Jeg har gjort opp min mening og det er å ikke dra. Jeg skal hjemover dagen etter så jeg vil bruke det å pakke som unnskyldning. Det er siste gang jeg er forelsket, det er sikkert. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/166908-en-brutal-verden/page/3/#findComment-1095295 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.