Gå til innhold

Min mann har blitt så urenslig

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mil1365380270

3

• skorpionfisken

3

• Babette

2

• lilleva

2

Mest aktive i denne tråden

skorpionfisken

Har du snakket med ham om det?

Hvis du har snakket med ham, og han nekter å gjøre noe med det så kan du kanskje gå til sanksjoner.

Si at du ikke tenner på en skitten mann (hvem gjør det egentlig?) og at med mindre han dusjer så blir det ingen sex. Sex forbeholder du en ren og deilig mann. Kyss gis til en mann som pusser tennene.

Og si at du ikke kan leve lenge uten sex og kyss så om han ikke er mer interessert i deg enn at han foretrekker å være skitten og urenslig, så vet du ikke hva du gjør med saken etter en stund.

Gjest meget frustrert frue

Hvis du har snakket med ham, og han nekter å gjøre noe med det så kan du kanskje gå til sanksjoner.

Si at du ikke tenner på en skitten mann (hvem gjør det egentlig?) og at med mindre han dusjer så blir det ingen sex. Sex forbeholder du en ren og deilig mann. Kyss gis til en mann som pusser tennene.

Og si at du ikke kan leve lenge uten sex og kyss så om han ikke er mer interessert i deg enn at han foretrekker å være skitten og urenslig, så vet du ikke hva du gjør med saken etter en stund.

Her har det ikke vert sex på snart 1 år.

Annonse

mil1365380270

Er hun skikkelig heldig, er han en sånn som dusjer når han vil ha sex, og pusser tennene når han vil kysse ;-)

skorpionfisken

Her har det ikke vert sex på snart 1 år.

Den var verre. Og sånn vil du ha det?

Familievernkontoret neste!

Det er ikke alltid sånn at en skilsmisse ødelegger barna. Det er mer ødeleggende for barna at mor og far ikke har det bra sammen. De merker stemningen og føler seg hjelpesløse når mamma og pappa ikke er godvenner.

Annonse

Den var verre. Og sånn vil du ha det?

Familievernkontoret neste!

Det er ikke alltid sånn at en skilsmisse ødelegger barna. Det er mer ødeleggende for barna at mor og far ikke har det bra sammen. De merker stemningen og føler seg hjelpesløse når mamma og pappa ikke er godvenner.

Jeg vil jo ikke ha det sånn, men kan ikke si at det har vert et problem å ikke ha sex heller, da jeg mistet sexlysten når jeg fikk satt inn hormonspiral.

Det blir ironisk nok, like greit at jeg har mistet den kan man si.

Jeg mener at han kunne hjulpet litt til med å finne tilbake til sexlysten om han hadde vert renslig.

skorpionfisken

Jeg vil jo ikke ha det sånn, men kan ikke si at det har vert et problem å ikke ha sex heller, da jeg mistet sexlysten når jeg fikk satt inn hormonspiral.

Det blir ironisk nok, like greit at jeg har mistet den kan man si.

Jeg mener at han kunne hjulpet litt til med å finne tilbake til sexlysten om han hadde vert renslig.

Næmmen så plukk ut den spiralen da. Sex er en viktig del av livsgleden.

Men dere bør virkelig prate sammen. Gjerne med hjelp av tredjeperson som for eksempel familievernkontoret.

Næmmen så plukk ut den spiralen da. Sex er en viktig del av livsgleden.

Men dere bør virkelig prate sammen. Gjerne med hjelp av tredjeperson som for eksempel familievernkontoret.

Kan ikke si at jeg har så lyst til å gjøre det når jeg er i denne situasjonen. Synes egentlig det er like greit og ikke ha sexlyst.

Tar jeg ut hormonspiralen nå, så vil jeg jo få problemer; kjenne lyst men ha en skitten mann.

Selvfølgelig tar jeg ut spiralen om han skjerper seg.

Gjest Mora2

Har du/han noen forklaring på hvorfor han har blitt så urenslig? Er dette noe som har skjedd plutselig og har han vært normalt renslig før? Hva legger du i urenslig? Hvor ofte dusjer han? Skifter han klær? Pusser han tennene? Vasker han hendene? Lukter han?

Siden dere ikke har hatt sex på 1 år, kanskje han føler at han ikke trenger å vaske seg lenger, for det blir jo ikke noe sex lell...

Kan det være at din manglende sexlyst grunnet hormonspiralen har gjort at han ikke gidder vaske seg mer eller starta det ikke med din manglende sexlyst, men heller med hans urenslighet?

Prøver bare å finne litt mer ut av hva dette kan bunne i.

Har du/han noen forklaring på hvorfor han har blitt så urenslig? Er dette noe som har skjedd plutselig og har han vært normalt renslig før? Hva legger du i urenslig? Hvor ofte dusjer han? Skifter han klær? Pusser han tennene? Vasker han hendene? Lukter han?

Siden dere ikke har hatt sex på 1 år, kanskje han føler at han ikke trenger å vaske seg lenger, for det blir jo ikke noe sex lell...

Kan det være at din manglende sexlyst grunnet hormonspiralen har gjort at han ikke gidder vaske seg mer eller starta det ikke med din manglende sexlyst, men heller med hans urenslighet?

Prøver bare å finne litt mer ut av hva dette kan bunne i.

Han dusjer ca én gang pr. uke. Skifter underbukser kun når han dusjer. Pusser sjelden tenner og vasker ikke hendene etter han har vert på do.

Dette startet før jeg fikk satt inn hormonspiral.

Gjest Mora2

Han dusjer ca én gang pr. uke. Skifter underbukser kun når han dusjer. Pusser sjelden tenner og vasker ikke hendene etter han har vert på do.

Dette startet før jeg fikk satt inn hormonspiral.

Æsj og fysj! Vet ikke om jeg ville ligget i samme senga som han en gang.

Men du har ingen aning om hvorfor han er slik eller hvorfor det startet? Har du snakket med ham om det, spurt ham hvorfor?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...