Gjest Sjeiken Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Jeg har såvidt det er prøvd å slikke kjæresten min, men føler ikke at jeg helt får det til. Jeg har ingen problemer med smaken, men etter hennes respons så gjør jeg det ikke riktig. Er det noen kvinner der ute som kan hjelpe en nybegynner i nød med tips på hvordan jeg bør gå frem for å gi henne en fin start på elskoven. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/178789-hvordan-slikke/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest krizztina22 Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Du kan ikke gjøre det så veldig galt, for det er jo godt selv om du er forsiktig, men det er litt kaldt. Men var en gang jeg opplevde mest fantastiske slikking, men han var helt vill og intens, rett og slett slikket og stakk tungen inni skjedeåpningen og jeg ble så våt og det var godt, men han stakk inn kuken ganske raskt etterpå og. Og det var faktisk første gang en gutt greide å få inn kuken også, vært for trang før selv om jeg var veldig våt... La meg nevne, han var en dårlig kysser, slik tunga RETT i halsen, ikke noe kos med tungene sammen. Altså ikke noe særlig til kysser, (ganske jævlig egentlig), men den metoden funket virkelig når han slikket... Slett ikke sikkert andre jenter opplever det likt da. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/178789-hvordan-slikke/#findComment-1199954 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest spider voman Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Vist du slikker klitoris så kan det ikke gjøres galt.Gjør det litt sakte først og litt fortere etterpå 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/178789-hvordan-slikke/#findComment-1200099 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Fan igjen ett innlegg jeg skrev for lenge siden, lettere å kopiere det enn å skrive ett nytt. Her har du noen tips: For det første er det viktig at du viser henne at du selv setter pris på det du gjør. Det er ikke noe morsomt å bli sugd/slikket hvis du skjønner at partneren ikke liker det så godt. Endel av gleden blir borte da. Slikk deg nedover kroppen hennes, men ikke gå rett i mål med en gang. Slikk og bit på lårene først, før du slikker ved siden av kjønnet. Varm henne godt opp. Dra tunga oppover rett ved siden av leppene, stikk tunga langt ut så du får en fet og myk tunge. Gjøre dette ett par ganger på hver side. Pirr henne med en leken tungespiss i spalten, ikke langt inn i første omgang. Så kan du dra leppene litt tilside med hendene dine, ikke vær hardhendt, så kan du stikke tunga laaangt ut og dra den sakte fra åpningen hennes og oppover mot klitorisen. Gjør dette noe ganger. Tunga kan du også presse mot kanten av åpningen hennes og la den glippe inn i henne noen ganger. Slikke hele spalten og klitorisen både med fet tunge og med en vilter tungespiss. Når hun begynner å bli skikkelig het så kan du konsentrere deg mer om selve klitorisen. Den kan du slikke med fet tunge, leken tunge, bruke leppene og ikke bruke leppene, varier teknikkene. Bruker du fet tunge kan du bevege hode i sirkler også. Med andre ord her er det mange mulighet og teknikker du kan bruke. Du kan også bruke en finger inne i henne hvis hun liker det. Ikke pump den hardt ut og inn, men enten med rolige bevegelser frem og tilbake eller bare holde den rolig. Finn ut hva hun liker. Bruk fantasien, prøv deg frem og ikke minst lytt etter lydene hennes og se på kroppsbevegelser for å finne ut hva hun liker. Du kan også spørre henne etterpå om hva hun likte best. Ikke stress etter orgasmene, men lær dere å nyte hverandre. Slikkingen kan du trene på og det er absolutt ikke det verste man kan trene på heller:-)) Lykke til og tren i kveld:-)) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/178789-hvordan-slikke/#findComment-1200515 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest blame Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Bare for all del; hvis du har skjeggstubber, så ikke press hele ansiktet mot vaginaen, det er IKKE noe behagelig, og tydeligvis noe eksen aldri skjønte.. Variasjon er tingen, tror jeg. Mykt, litt hardere, lange sakte drag, korte ertende.. Det eneste tipset du egentlig trenger er at du må være lydhør. Kjenner du partneren din, skjønner du fort hva hun liker og ikke liker.. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/178789-hvordan-slikke/#findComment-1203070 Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaime Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Bare for all del; hvis du har skjeggstubber, så ikke press hele ansiktet mot vaginaen, det er IKKE noe behagelig, og tydeligvis noe eksen aldri skjønte.. Variasjon er tingen, tror jeg. Mykt, litt hardere, lange sakte drag, korte ertende.. Det eneste tipset du egentlig trenger er at du må være lydhør. Kjenner du partneren din, skjønner du fort hva hun liker og ikke liker.. Lykke til! Ikke enig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/178789-hvordan-slikke/#findComment-1203189 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest girlie23 Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Du kan ikke gjøre det så veldig galt, for det er jo godt selv om du er forsiktig, men det er litt kaldt. Men var en gang jeg opplevde mest fantastiske slikking, men han var helt vill og intens, rett og slett slikket og stakk tungen inni skjedeåpningen og jeg ble så våt og det var godt, men han stakk inn kuken ganske raskt etterpå og. Og det var faktisk første gang en gutt greide å få inn kuken også, vært for trang før selv om jeg var veldig våt... La meg nevne, han var en dårlig kysser, slik tunga RETT i halsen, ikke noe kos med tungene sammen. Altså ikke noe særlig til kysser, (ganske jævlig egentlig), men den metoden funket virkelig når han slikket... Slett ikke sikkert andre jenter opplever det likt da. wow! flere som har vært borti dårlig kysser, men god slikker!! merkelig det der! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/178789-hvordan-slikke/#findComment-1204185 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Fan igjen ett innlegg jeg skrev for lenge siden, lettere å kopiere det enn å skrive ett nytt. Her har du noen tips: For det første er det viktig at du viser henne at du selv setter pris på det du gjør. Det er ikke noe morsomt å bli sugd/slikket hvis du skjønner at partneren ikke liker det så godt. Endel av gleden blir borte da. Slikk deg nedover kroppen hennes, men ikke gå rett i mål med en gang. Slikk og bit på lårene først, før du slikker ved siden av kjønnet. Varm henne godt opp. Dra tunga oppover rett ved siden av leppene, stikk tunga langt ut så du får en fet og myk tunge. Gjøre dette ett par ganger på hver side. Pirr henne med en leken tungespiss i spalten, ikke langt inn i første omgang. Så kan du dra leppene litt tilside med hendene dine, ikke vær hardhendt, så kan du stikke tunga laaangt ut og dra den sakte fra åpningen hennes og oppover mot klitorisen. Gjør dette noe ganger. Tunga kan du også presse mot kanten av åpningen hennes og la den glippe inn i henne noen ganger. Slikke hele spalten og klitorisen både med fet tunge og med en vilter tungespiss. Når hun begynner å bli skikkelig het så kan du konsentrere deg mer om selve klitorisen. Den kan du slikke med fet tunge, leken tunge, bruke leppene og ikke bruke leppene, varier teknikkene. Bruker du fet tunge kan du bevege hode i sirkler også. Med andre ord her er det mange mulighet og teknikker du kan bruke. Du kan også bruke en finger inne i henne hvis hun liker det. Ikke pump den hardt ut og inn, men enten med rolige bevegelser frem og tilbake eller bare holde den rolig. Finn ut hva hun liker. Bruk fantasien, prøv deg frem og ikke minst lytt etter lydene hennes og se på kroppsbevegelser for å finne ut hva hun liker. Du kan også spørre henne etterpå om hva hun likte best. Ikke stress etter orgasmene, men lær dere å nyte hverandre. Slikkingen kan du trene på og det er absolutt ikke det verste man kan trene på heller:-)) Lykke til og tren i kveld:-)) yeah, baby..;-P 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/178789-hvordan-slikke/#findComment-1206514 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Fan igjen ett innlegg jeg skrev for lenge siden, lettere å kopiere det enn å skrive ett nytt. Her har du noen tips: For det første er det viktig at du viser henne at du selv setter pris på det du gjør. Det er ikke noe morsomt å bli sugd/slikket hvis du skjønner at partneren ikke liker det så godt. Endel av gleden blir borte da. Slikk deg nedover kroppen hennes, men ikke gå rett i mål med en gang. Slikk og bit på lårene først, før du slikker ved siden av kjønnet. Varm henne godt opp. Dra tunga oppover rett ved siden av leppene, stikk tunga langt ut så du får en fet og myk tunge. Gjøre dette ett par ganger på hver side. Pirr henne med en leken tungespiss i spalten, ikke langt inn i første omgang. Så kan du dra leppene litt tilside med hendene dine, ikke vær hardhendt, så kan du stikke tunga laaangt ut og dra den sakte fra åpningen hennes og oppover mot klitorisen. Gjør dette noe ganger. Tunga kan du også presse mot kanten av åpningen hennes og la den glippe inn i henne noen ganger. Slikke hele spalten og klitorisen både med fet tunge og med en vilter tungespiss. Når hun begynner å bli skikkelig het så kan du konsentrere deg mer om selve klitorisen. Den kan du slikke med fet tunge, leken tunge, bruke leppene og ikke bruke leppene, varier teknikkene. Bruker du fet tunge kan du bevege hode i sirkler også. Med andre ord her er det mange mulighet og teknikker du kan bruke. Du kan også bruke en finger inne i henne hvis hun liker det. Ikke pump den hardt ut og inn, men enten med rolige bevegelser frem og tilbake eller bare holde den rolig. Finn ut hva hun liker. Bruk fantasien, prøv deg frem og ikke minst lytt etter lydene hennes og se på kroppsbevegelser for å finne ut hva hun liker. Du kan også spørre henne etterpå om hva hun likte best. Ikke stress etter orgasmene, men lær dere å nyte hverandre. Slikkingen kan du trene på og det er absolutt ikke det verste man kan trene på heller:-)) Lykke til og tren i kveld:-)) Hehe - ikke verst... ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/178789-hvordan-slikke/#findComment-1206533 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Fan igjen ett innlegg jeg skrev for lenge siden, lettere å kopiere det enn å skrive ett nytt. Her har du noen tips: For det første er det viktig at du viser henne at du selv setter pris på det du gjør. Det er ikke noe morsomt å bli sugd/slikket hvis du skjønner at partneren ikke liker det så godt. Endel av gleden blir borte da. Slikk deg nedover kroppen hennes, men ikke gå rett i mål med en gang. Slikk og bit på lårene først, før du slikker ved siden av kjønnet. Varm henne godt opp. Dra tunga oppover rett ved siden av leppene, stikk tunga langt ut så du får en fet og myk tunge. Gjøre dette ett par ganger på hver side. Pirr henne med en leken tungespiss i spalten, ikke langt inn i første omgang. Så kan du dra leppene litt tilside med hendene dine, ikke vær hardhendt, så kan du stikke tunga laaangt ut og dra den sakte fra åpningen hennes og oppover mot klitorisen. Gjør dette noe ganger. Tunga kan du også presse mot kanten av åpningen hennes og la den glippe inn i henne noen ganger. Slikke hele spalten og klitorisen både med fet tunge og med en vilter tungespiss. Når hun begynner å bli skikkelig het så kan du konsentrere deg mer om selve klitorisen. Den kan du slikke med fet tunge, leken tunge, bruke leppene og ikke bruke leppene, varier teknikkene. Bruker du fet tunge kan du bevege hode i sirkler også. Med andre ord her er det mange mulighet og teknikker du kan bruke. Du kan også bruke en finger inne i henne hvis hun liker det. Ikke pump den hardt ut og inn, men enten med rolige bevegelser frem og tilbake eller bare holde den rolig. Finn ut hva hun liker. Bruk fantasien, prøv deg frem og ikke minst lytt etter lydene hennes og se på kroppsbevegelser for å finne ut hva hun liker. Du kan også spørre henne etterpå om hva hun likte best. Ikke stress etter orgasmene, men lær dere å nyte hverandre. Slikkingen kan du trene på og det er absolutt ikke det verste man kan trene på heller:-)) Lykke til og tren i kveld:-)) *Sukk* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/178789-hvordan-slikke/#findComment-1206541 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @riele Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Fan igjen ett innlegg jeg skrev for lenge siden, lettere å kopiere det enn å skrive ett nytt. Her har du noen tips: For det første er det viktig at du viser henne at du selv setter pris på det du gjør. Det er ikke noe morsomt å bli sugd/slikket hvis du skjønner at partneren ikke liker det så godt. Endel av gleden blir borte da. Slikk deg nedover kroppen hennes, men ikke gå rett i mål med en gang. Slikk og bit på lårene først, før du slikker ved siden av kjønnet. Varm henne godt opp. Dra tunga oppover rett ved siden av leppene, stikk tunga langt ut så du får en fet og myk tunge. Gjøre dette ett par ganger på hver side. Pirr henne med en leken tungespiss i spalten, ikke langt inn i første omgang. Så kan du dra leppene litt tilside med hendene dine, ikke vær hardhendt, så kan du stikke tunga laaangt ut og dra den sakte fra åpningen hennes og oppover mot klitorisen. Gjør dette noe ganger. Tunga kan du også presse mot kanten av åpningen hennes og la den glippe inn i henne noen ganger. Slikke hele spalten og klitorisen både med fet tunge og med en vilter tungespiss. Når hun begynner å bli skikkelig het så kan du konsentrere deg mer om selve klitorisen. Den kan du slikke med fet tunge, leken tunge, bruke leppene og ikke bruke leppene, varier teknikkene. Bruker du fet tunge kan du bevege hode i sirkler også. Med andre ord her er det mange mulighet og teknikker du kan bruke. Du kan også bruke en finger inne i henne hvis hun liker det. Ikke pump den hardt ut og inn, men enten med rolige bevegelser frem og tilbake eller bare holde den rolig. Finn ut hva hun liker. Bruk fantasien, prøv deg frem og ikke minst lytt etter lydene hennes og se på kroppsbevegelser for å finne ut hva hun liker. Du kan også spørre henne etterpå om hva hun likte best. Ikke stress etter orgasmene, men lær dere å nyte hverandre. Slikkingen kan du trene på og det er absolutt ikke det verste man kan trene på heller:-)) Lykke til og tren i kveld:-)) Mmmhhhh...*savne* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/178789-hvordan-slikke/#findComment-1206545 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.