Gå til innhold

hvor gamle var dere første gangen dere gjorde det?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

4

• mrxx

3

• Prozak

3

• Lillemus

2

Mest aktive i denne tråden

Mann her. Jeg var sent ute - 21 år. Klarte å sjekke opp (eller var det omvendt) ei dame på et diskotek i Oslo. Veldig spennende - men... jeg holdt sikkert i 20 sekund før det var overstått... Så alt i alt ikke masse å skryte av, nei.

Annonse

Mary Poppins

Var du ute på byen da du var 14 år? Litt andre aldersgrenser hos oss enn dere tydligvis. :)

Jeg og mine venniner har fløyet på byen siden vi var 14 ja, aldersgrensen var som regel enten 18 eller 20. Men vi hadde leg vettu og kunne se ganske voksne ut så det var intet problem :)

Gjest fremdeles jomfru

Har blitt 30 år og fremdeles ikke gjort det..Er vel litt sjenert overfor jenter og tørr ikke å ta initiativet..

Men har fryktelig lyst til å prøve snart...

jeg er 24 år og fremdeles jomfru. Jeg har enda ikke funnet drømmeprinsen. Det blir nok vår tur en gang også skal du se :)

Annonse

Gjest jomfru jeg og

jeg er 24 år og fremdeles jomfru. Jeg har enda ikke funnet drømmeprinsen. Det blir nok vår tur en gang også skal du se :)

Venter du på den rette før du vil gjøre det?

Begynner å bli litt desperat jeg, lurer litt på om jeg ville tatt hvem som helst for å ha gjort det..

Gjest dina2

Antar du mener hvor gamle vi var første gangen vi knullet? 14 år, manglet en mnd på å være 15.

Var hjemme hos en kompis av ham. *Flirer av hele greia*

Huff, håper og tror at ikke mi datter skal være så tidlig ute. Selv var jeg livredd gutter på den tida, turte ikkke å holde de i handa engang.en rolig dans på klubben gikk greit, men der gikk også grensen for meg på den alderen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...