Gå til innhold

Usikker på hvordan vite.

Anbefalte innlegg

Gjest VårJente21

Vi har vært sammen i 3 og og mye av spenningen og forelskelsen er blitt borte. Jeg er nå 21 år og tenker på min fremtid, vil ha hus og barn. Er ikke helst sikker på om det er han jeg vil ha det med eller om jeg lengtet etter noen andre.

Er klar over at alle par ikke kan være lykkelige hvær dag, det er normalt å krangle litt og å ikke føle lykke 100% av tiden.

Men hvordan vet jeg han er den rette/ikke den rette??

Det er ikke snakk om verken giftemål eller barn ved det første. Men alikevel, hvordan vet man at den man er smammen med er den man skal tilbringe resten av livet med?

Bare vet man det eller er det normal å ha sine tvil innimellom?

Har dere noen gang tvilt?

Visste dere at det var denne personen som var var ritig for å være foreldre til deres barn?

var forholdet helt perfekt når dere valgte å få barn?

Er så usikker på alt selv, blir foret i media om hvor riktig og perfekt alt skal være, men tviler på at det slik hos alle. Er intresert i andres meninger om meg og særlig deres egne erfaringer på området er han/hun den rette for resten av livet og hvordan dere visste og det hvordan dere visste det var denne personen dere ville ha barn med.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/179102-usikker-p%C3%A5-hvordan-vite/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen kan med hånden på hjertet si at forholdet vil holde livet ut. Når det er sagt så vil jeg si at man går ikke inn i et forhold og tror at det vil sprekke.

Nei, man satser alt på at det skal holde, sammen bygger man forholdet i gode og onde dager.

Ca. 50% av ekteskapene går over styr, men så er det tross alt 50% som holder livet ut.

Jeg og kona har vært gift i ca. 20 år, vi har gått gjennom perioder i livet der alt har sett "mørkt" ut, uten å komme nærmere inn på det, men nå fortiden skinner solen fra skyfri himmel.

Går du inn i et forhold, da må du satse 100% på at det skal vare, hvis ikke kan det fort gå over styr.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...