Gå til innhold

Fraværende sexlyst

Anbefalte innlegg

Gjest dame uten sexlyst

Hallo!

Jeg har fryktelig dårlig med sexlyst, og det er ikke akkuratt noe som styrker forholdet mitt som har (merkelig nok?) vart i 3 år nå. Når man har sex kanskje 1 gang i mnd. så er vel ikke det egenltig overdrevent mye? Det er ganske trist å vite hvor frustrert han blir etter stadige avvisninger og det hjelper ikke akkurat på lysta heller. Blir en ond sirkel hvor han blir frustrert og jeg får dårlig samvittighet. :( Har sluttet med p-piller men det hjalp ikke akkuratt nevneverdig. Har hatt noen uheldige sex-episoder tideligere (mistra jomfrudommen som full fjortiss, en dårlig one-night stand med påfølgende anger + noen til..) Men de burde da strengt talt ikke ødelegge fremdeles? (6-7 år senere) Er det noen som har noen tips om hvordan man kan skru den dårlige samvittigheten over til noen lykkelige sexy tanker slik at jeg kan beholde den flotte mannen jeg heldigvis fortsatt har?. :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/179387-frav%C3%A6rende-sexlyst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest dame med sexlyst

dere bør sette av en kveld der dere bruker MASSE tid til hverandre med f.eks.massasjeoljer(f.eks. lavendelolje)...kjempedeilig å massere hverandres kropper,det vekker iallefall lysten hos meg!bruk god tid!1 gang i måneden med sex er svært svært lite.sett deg ned og snakk med mannen din om problemet,og at det ikke har noe med han å gjøre,men fortiden din.jeg ønsker deg/dere masse lykke til!!

Huffda, ikke lett dette. Ikke lett for deg og ikke lett for partneren din. Det er som jeg har sagt før, det er mye lettere å leve uten sex når du er singel, enn når du har partner.

Det gir utolig mye frustrasjon og som regel ender det i brudd, særlig når dere er såpass unge.

Kona og jeg har mange ganger mer sex i måneden enn du har og vi har vært sammen i snart 30 år.

Prøv å finn ut om det ligger noen årsak til hvorfor du er slik. Er du mye slapp og i elendig form? Føler du deg usexy? palges med noe psykisk? osv, osv.

Du kan jo prøve rosenrot, det gir veldig god virkning på mange, på andre ikke i det hele tatt, men det kan være forsøket verdt. Mange som får ganske stor økt sexlyst.

Det koster et par hundre kr. for 60 tabletter, som holder i to måneder.

Fås kjøpt på helsekostforretninger

skorpionfisken

Bruker du p-piller, hormonspiral, p-plaster eller andre hormonelle prevansjonsmiddel?

De er drepen på sexlysten, og det tragiske er at det oppdager du ikke før du kvitter deg med det.

Det er kipt, men jeg måtte velge mellom hormonell og behagelig prevansjon eller sexlyst. Jeg bruker nå vanlig kopperspiral, har litt mer menstruasjon, og masse mer sexlyst...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...