Gå til innhold

hva slags jenter liker gutter?

Anbefalte innlegg

Gjest Jente 2000

Jeg satt bare og tenkte på at folk er jo så forskjellige og folk liker det forskjellig,men når det kommer til gutter lurer jeg på hva slags jenter gutter liker?

Liker de de sjokoladebrune jentene med brunt hår (eksotiske) eller liker de de bleke jentene med lyst hår( typisk Skandinaviske?)

og er det noen som har noen ekstremt gode sjekkettriks de kune tenke seg og dele?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/179694-hva-slags-jenter-liker-gutter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Omtrent like mange svar på det som det finnes gutter tror jeg.

Enkelte gutter bryr seg lite og ingenting om utseendet i det hele tatt, noen bryr seg kun om utseendet - andre vil ha både et spesielt utseende og en bestemt type personlighet.

Noen liker store pupper, noen -må- ha små pupper.

Noen liker glattbarberte jenter, noen foretrekker jenter som aldri har latt en saks/høvel komme i nærheten av kjønnshårene.

Kan fortsette å ramse opp spesifikke detaljer på utseende i en evighet. For ikke å snakke om personlighet.

Det viktigste er nok dog å være seg selv. Ved å være seg selv vil man og treffe gutter som liker en for den man er - noe som i lengden er mer holdbart enn å prøve å late som om man er noe annet enn man egentlig er.

Kan ikke gi mange råd i forhold til sjekketriks. Men på generelt grunnlag: Å snakke om sine ekser vil kunne være en stor turn-off for mange. Snakk om å møte familie og sånn er også et samtaleemne man styrer unna de første datene.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...