Gå til innhold

Hvor langt trenger penisen normalt inn?

Anbefalte innlegg

Gjest Molly-Mindy

Hvorfor får jeg bare dildoen ca. 8 cm inn i vagina? Det sier liksom stopp der. Prøver jeg å dytte på gjør det vondt!(Bruker mye glid) Kommer det av at jeg er jomfru,kanskje? Jeg føler meg unormal, og er redd for å ha sex. Redd at det skla gjøre vondt.. Hvor langt inn kommer penis vanligvis? Er det meningen at hele skal inn??Håper noen kan svare!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/180129-hvor-langt-trenger-penisen-normalt-inn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Astral

Jeg får heller ikke en vibrator/dildo så veldig langt inn, sannsynligvis fordi den ikke er så.... tja hva skal jeg si.. fleksibel som en penis. En penis går nemlig helt fint å få inn. Sex er ingenting å grue seg for :)

Har samme erfaring som Mary Poppins her. Vibratoren går ikke i nærheten av så langt inn som en penis gjør.

Du vil forhåpentligvis være mye mer opphisset når du ligger med en gutt enn når du leker deg med dildoen din, og jo mer avslappet og opphisset du er jo mer føyer skjeden seg og penis kommer lengre inn. :o)

Har en elsker som rett som det er "bunner" i meg, men han er godt over 20 cm i lengde...

Gjest Jente 2000

Har samme erfaring som Mary Poppins her. Vibratoren går ikke i nærheten av så langt inn som en penis gjør.

det er mye mye bedre å ha sex med en gutt enn en dildo. Penisen får du mye lengre inn og det er mye bedre. sex er helt utrolig godt og ingen ting å grue seg for!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...