Gå til innhold

Hvor lenge "jakter" man?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Jente 2000

Hei!!

JEg synes du skulle ta mot til deg og gå bort til denne jenta og snakke med henne neste gang du ser/treffer henne.Du har jo ingenting å tape på det.

JEg opplevde det slik med en gutt en gang og når vi endelig fikk pratet litt sammen sa han at han hadde kikket på meg i 4 mnd,men turte ikke å komme bort til meg for han var så flau.Og denne gutten hadde jeg kikket å i ca 2 mnd. Så der ser du det går ann og ha flaks så bare stå på. Lykke til!

Gjest hjalmae_siddis

Hei!!

JEg synes du skulle ta mot til deg og gå bort til denne jenta og snakke med henne neste gang du ser/treffer henne.Du har jo ingenting å tape på det.

JEg opplevde det slik med en gutt en gang og når vi endelig fikk pratet litt sammen sa han at han hadde kikket på meg i 4 mnd,men turte ikke å komme bort til meg for han var så flau.Og denne gutten hadde jeg kikket å i ca 2 mnd. Så der ser du det går ann og ha flaks så bare stå på. Lykke til!

Siden vi går i samme klasse så har det ikke vært noe problem med å bli kjent. Vi har spist middager sammen, vært intime og kysset og klint mye. Men ikke sex, noe begger er enige om at det hører til i et forhold.

Problemet her har vært at jeg vært så ustabil. Tenker alltid der verste når ting ikke går veien og det mente hun også. Hun har gitt meg mange sjanser.

Vet ikke hva jeg skal gjøre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...