Gjest super sex Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Jeg har et barn etter det forige samboerskapet mitt og jeg er nå singel,men har et barn på snart 4år. Og jeg lurt ¨på om gutter ser på det som noen hindring til å inngå et forhold til meg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skorpionfisken Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Om du ser litt på innleggene her så er det nok av forhold som består av mine og dine barn. Om det skulle vært noen hindring skulle det vært veldig, veldig mange enslige personer i dette landet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest super sex Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Takk for det svaret. Det ble jeg veldig glad for!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Jeg har to på 4 1/2 og 6 1/2 og innimellom lurer jeg også. ) Men av de mer seriøse menn jeg har hatt kontakt med så har ingen løftet på et øyenbryn heller, mange har jo da også barn selv. Du skal ikke bekymre deg for akkurat det! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Jeg har to på 4 1/2 og 6 1/2 og innimellom lurer jeg også. ) Men av de mer seriøse menn jeg har hatt kontakt med så har ingen løftet på et øyenbryn heller, mange har jo da også barn selv. Du skal ikke bekymre deg for akkurat det! Har du allerede vært involvert med flere "seriøse" menn etter bruddet med din mann? Nå blir jeg imponert, ikke lett å treffe noen. Hvordan treffer du dem? Ikke at jeg er på leit, altså, jeg er bare nysgjerrig :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Har du allerede vært involvert med flere "seriøse" menn etter bruddet med din mann? Nå blir jeg imponert, ikke lett å treffe noen. Hvordan treffer du dem? Ikke at jeg er på leit, altså, jeg er bare nysgjerrig :-) Ikke direkte involvert, men har truffet en del på nettet og noen av dem har jeg datet en gang eller to, men det har ikke blitt noe mer. Det er ikke på grunn av ungene at det ikke har blitt noe mer, men fordi kjemien mellom oss slett ikke har stemt. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Ikke direkte involvert, men har truffet en del på nettet og noen av dem har jeg datet en gang eller to, men det har ikke blitt noe mer. Det er ikke på grunn av ungene at det ikke har blitt noe mer, men fordi kjemien mellom oss slett ikke har stemt. ) Ok, takk for info :-) I en ikke altfor fjern fortid var jeg selv singel, og trivdes med det samtidig som jeg ønsket noe annet. Og akkurat det var jo ikke så lett, selv uten barn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest malun Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Tenk på alle par hvor en eller begge parter har barn fra tidligere forhold! Noen har selvsagt betenkninger for å involvere seg i noen med barn, men det er jo uansett ikke dem du er ute etter. Jeg har og har hatt flere single venninner med barn, og de dater eller er blitt sammen med karer. Men et forhold utvikler seg jo selvsagt litt annerledes når det er barn inne i bildet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cec5 Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Jeg var alene med to barn (altså "verre stilt" enn deg, hehe), uten at det var noen hindring. De som skygger banen hvis man har barn er jo uansett ikke noe å samle på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Jeg var alene med to barn (altså "verre stilt" enn deg, hehe), uten at det var noen hindring. De som skygger banen hvis man har barn er jo uansett ikke noe å samle på. Er en person ikke noe å samle på bare fordi denne ikke ønsker å innlede et forhold til en person med barn? Det var en rimelig krass uttalelse. Dersom du har 2 barn så innebærer det en del arbeid og forpliktelser. En får mindre tid til å være kjærester. Mindre tid til fritid. En får en familie dumpet i fanget uten samme mulighet til å tilpasse seg som den som blir forelder på "vanlig" måte. Kanskje den andre ønsker egne barn, uten at det skal bli en hel skokk med unger ut av det. Kanskje ønsker ikke personen å måtte forholde seg så mye til eksen til den andre. Det er en helt ærlig sak å ikke ønske å innlede et forhold til noen med barn. Det gjør en ikke til et dårlig menneske. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Ser du har fått svar fra mange kvinner, gjerne kvinner med barn, flere av dem har vært single. Disse mener (eller kanskje tror eller håper) at det ikke er en hindring. Noen påstår til og med at menn som ser barn som en hindring ikke er noe å samle på). Verden er nok litt annerledes. Det avhenger i stor grad av hvor gammel du er. Er du 19 år vil nok de fleste på din alder se det som en STOR hindring. Er du 40 vil mange av de potensielle selv ha barn, eller i alle fall være forberedt på at mange single kvinner rundt 40 har barn fra før. Er du mellom 20 og 40 vil det variere fra mann til mann. Noen vil nok se det som en hindring, andre ikke. Det har også litt å si hvordan dere møtes. Dersom du har en blind date e.l. så vil det nok komme mer som et sjokk og kunne skremme han. Blir dere først kjent gjennom jobb, venner e.l. så har han bedre tid til å forelske seg i deg og mer tid på å venne seg til tanken på at du har barn fra før. Så konklusjonen må bli at noen gutter vil se det som en hindring, men de fleste vil kunne akseptere det. Bare husk å la dem få tid til å venne seg til tanken på barn. Ikke less for mye over dem på en gang. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cec5 Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Er en person ikke noe å samle på bare fordi denne ikke ønsker å innlede et forhold til en person med barn? Det var en rimelig krass uttalelse. Dersom du har 2 barn så innebærer det en del arbeid og forpliktelser. En får mindre tid til å være kjærester. Mindre tid til fritid. En får en familie dumpet i fanget uten samme mulighet til å tilpasse seg som den som blir forelder på "vanlig" måte. Kanskje den andre ønsker egne barn, uten at det skal bli en hel skokk med unger ut av det. Kanskje ønsker ikke personen å måtte forholde seg så mye til eksen til den andre. Det er en helt ærlig sak å ikke ønske å innlede et forhold til noen med barn. Det gjør en ikke til et dårlig menneske. Krass uttalelse eller ikke. De som skygger banen når det er unger med i bildet ønsker antageligvis ikke noe forpliktende forhold likevel. Eller skal man "sette ungene bort på for" til man har "fangsten i boks"?;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Er en person ikke noe å samle på bare fordi denne ikke ønsker å innlede et forhold til en person med barn? Det var en rimelig krass uttalelse. Dersom du har 2 barn så innebærer det en del arbeid og forpliktelser. En får mindre tid til å være kjærester. Mindre tid til fritid. En får en familie dumpet i fanget uten samme mulighet til å tilpasse seg som den som blir forelder på "vanlig" måte. Kanskje den andre ønsker egne barn, uten at det skal bli en hel skokk med unger ut av det. Kanskje ønsker ikke personen å måtte forholde seg så mye til eksen til den andre. Det er en helt ærlig sak å ikke ønske å innlede et forhold til noen med barn. Det gjør en ikke til et dårlig menneske. Enig, Petter. Men cec5 glemte vel bare et par ord: ...ikke noe å samle på _for deg_. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Krass uttalelse eller ikke. De som skygger banen når det er unger med i bildet ønsker antageligvis ikke noe forpliktende forhold likevel. Eller skal man "sette ungene bort på for" til man har "fangsten i boks"?;-) De som "skygger banen" ønsker gjerne ikke barn der og da. Det har ingen sammenheng med om de ønsker et forpliktende forhold. Det er mye med en person som kan gjøre at man ikke ønsker et forhold til vedkommende. Mange kvinner her inne har sagt at de ikke ville vært sammen med en mann som hadde kjøpt sex. Her snakker vi altså om noe som ligger i fortiden. Vil du si at disse kvinnene ikke er noe å samle på, at de ikke ønsker et forpliktende forhold? Man skal være ærlig om at man har barn og så får det være opp til den andre å vurdere om han/hun ønsker å gå videre med forholdet/datingen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Enig, Petter. Men cec5 glemte vel bare et par ord: ...ikke noe å samle på _for deg_. Da er vi helt enige ja. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cec5 Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 De som "skygger banen" ønsker gjerne ikke barn der og da. Det har ingen sammenheng med om de ønsker et forpliktende forhold. Det er mye med en person som kan gjøre at man ikke ønsker et forhold til vedkommende. Mange kvinner her inne har sagt at de ikke ville vært sammen med en mann som hadde kjøpt sex. Her snakker vi altså om noe som ligger i fortiden. Vil du si at disse kvinnene ikke er noe å samle på, at de ikke ønsker et forpliktende forhold? Man skal være ærlig om at man har barn og så får det være opp til den andre å vurdere om han/hun ønsker å gå videre med forholdet/datingen. Nei, igjen vil jeg si at mannen ikke er noe å samle på hvis han har kjøpt sex! Jeg bryr meg ikke om det er noe han har gjort for x-antall år siden. Det sier mye om hvilke verdier og holdninger fyren har. Og hvis han ikke plutselig har "sett lyset og funnet Jesus" (når jeg tenker meg om, ville jeg iallefall ikke hatt en frelst fanatiker, haha), så tviler jeg på at han har forandret seg særlig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cec5 Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Enig, Petter. Men cec5 glemte vel bare et par ord: ...ikke noe å samle på _for deg_. Ja, det går litt fort av og til... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Nei, igjen vil jeg si at mannen ikke er noe å samle på hvis han har kjøpt sex! Jeg bryr meg ikke om det er noe han har gjort for x-antall år siden. Det sier mye om hvilke verdier og holdninger fyren har. Og hvis han ikke plutselig har "sett lyset og funnet Jesus" (når jeg tenker meg om, ville jeg iallefall ikke hatt en frelst fanatiker, haha), så tviler jeg på at han har forandret seg særlig. *kremt* Det Petter spurte om her, var om man kunne si at de _kvinnene_ som ikke ville ha denne mannnen (som hadde kjøpt sex) ikke var noe å samle på... Men,- det ser ut til at Petter ble enigere med deg når de to ordene i innlegget ditt kom med ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cec5 Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 *kremt* Det Petter spurte om her, var om man kunne si at de _kvinnene_ som ikke ville ha denne mannnen (som hadde kjøpt sex) ikke var noe å samle på... Men,- det ser ut til at Petter ble enigere med deg når de to ordene i innlegget ditt kom med ;-) Jada, jeg så det. Og jeg synes ikke kvinnene er problemet her (heller), så de er kanskje noe å samle på. Men da selvsagt ikke for menn som har kjøpt seg sex. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cec5 Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 *kremt* Det Petter spurte om her, var om man kunne si at de _kvinnene_ som ikke ville ha denne mannnen (som hadde kjøpt sex) ikke var noe å samle på... Men,- det ser ut til at Petter ble enigere med deg når de to ordene i innlegget ditt kom med ;-) Glemte noe: Jeg synes å huske at jeg har diskutert med Petter (lite) Smart før, og ikke en gang har vi vel vært enige om noe. Så det ødelegger ikke akkurat dagen min om vi ikke er det nå heller;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.