Gjest elsker/elsker ikke Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 hva hadde du sagt hvis kjæresten plutselig sa han/hun elsker deg, uten du har sagt det tilbake? når dere har vært sammen en stund. jeg har hatt lyst å sagt dette lenge, men har liksom ikke fått det til, med redsel for hva kjæresten sier. men er det rett av meg å si det hvis jeg føler det slik, selv om den andre kanskje ikke føler det slik? for dette vet jeg jo ikke noe om. takk for svar:) 0 Siter
carma Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Hvis du mener det og føler du har lyst til å si det så kan du vel si det? :-) Men ikke forvent å få samme svaret tilbake - og ikke bli skuffet om det ikke kommer heller. Det betyr ikke at h*n ikke elsker deg tilbake, men kanskje det ikke er riktig tid å si det på for den andre. 0 Siter
Åsemor Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Kyss med en gang du har sagt det, så blir det iallefall ikke sånn pinlig pause. 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Si det, men ikke forvent å få høre det tilbake med engang. Da samboeren min sa det til meg, klarte jeg ikke å si det tilbake der og da, så jeg svarte kjempeglad i deg og. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.