Gå til innhold

Menn som barberer seg hver dag får mer sex


ShitDiddelyDo

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo

http://www.dagbladet.no/dinside/2005/04/15/428953.html

Det slutter aldri å forundre meg hva man forsker på, men akkurat dette er interessant. Spesielt fordi det sier noe om hva damer synes om skjegg. Som alle vet tar det seg ikke ut med den slags hårvekster i trynet. Ikke med mindre man er av neandertalertypen, eventuelt må skjule utvekster.

Nå venter jeg bare på en undersøkelse som sier at kvinner som ikke shaver får mindre sex (noe jeg er helt overbevist om at de gjør), og dermed dør utrolig tidlig.

Som et argument for shaving.

Jeg tror for øvrig på denne teorien. Selv fikk jeg nesten aldri noe sex når jeg hadde smultering rundt kjeften. Noe som ikke er rart i det hele tatt. Ei heller gir jeg oralsex hvis dama har hår, og ikke orker jeg å feie over behårete kvinnfolk heller. Så det er utvilsomt noe i dette.

Jeg vil anta de fleste er enige med meg her også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ugga Bugga

De fleste menn er finest uten skjegg, det er jeg enig i.

På noen kan det vre sexy med sånne 3-dagersstubber.

Men en masse langt skjegg blir på grensen. Tenk å kysse noe slikt? Yuk! Kanskje skjuler det seg flere dager gamle matrester inni skjegget. Urk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

De fleste menn er finest uten skjegg, det er jeg enig i.

På noen kan det vre sexy med sånne 3-dagersstubber.

Men en masse langt skjegg blir på grensen. Tenk å kysse noe slikt? Yuk! Kanskje skjuler det seg flere dager gamle matrester inni skjegget. Urk.

Det er egentlig helt ufattelig at disse skjeggapekattene får noe sex i det hele tatt.

Enig i at tredagers ikke er så grusomt. Hvis det sitter på Brad Pitt eller noe sånt. Men når det nærmer seg mengdene til Thomas Giertsen begynner det å bli meget, meget ufint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...kan ikke si at jeg har merket mye til det.

Eneste jeg har merket meg, er at det kan bli lite intim kontakt de par første dagene -etter- at jeg har tatt skjegget - fordi jeg begynner å stikke kun få timer etter at jeg har barbert meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mary Poppins

Enig.

Men tredagers skjegg kan være sexy så lenge fyren er mørk, eneste ulempen med det er at det stikker litt under utførelsen av oralsex. Men det får vi tåle.

Lyst skjegg er ikke annet enn stygt, og jeg vil tro det blir lite sex på de som har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke signatur

Jeg trodde det skulle bli mer sex da jeg barberte meg, men jeg tror bare mannen min ikke er så interessert i sex....:( Så det har kanskje ikke så mye å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

personlig er jeg enig med deg, jeg liker ikke mannfolk med skjegg eller bart..

Tror også de fleste jenter shaver, eller gjør de ikke??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fei1365380229

personlig er jeg enig med deg, jeg liker ikke mannfolk med skjegg eller bart..

Tror også de fleste jenter shaver, eller gjør de ikke??

Ikke skjegget vel :o) barten kanskje men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fei1365380229

intimbarbering da vel!! usj, noen vrir og vrenger på alt:-)

Ja men bestemora mi burde så visst barbert både skjegget og barten :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I mitt (snart) 34 årige liv har jeg til dags dato aldri møtt en mann som kler skjegg.

Men tredagers kan være røft.

Saken er vel neppe den at du ikke har møtt noen som kler det, men at du ikke synes noen kler det.

".................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bugge -jenta

Ubarberte menn er ekle rett og slett, men velstelt skjegg eller bart kan være sexy på noen.

Jeg synes min mann er på det mest sexy med et par dagers skjegg. Særlig hvis det er "stelt." Men det går hardt utover ansiktshuden min, så slik sett er det å foretrekke nybarbert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes min mann er på det mest sexy med et par dagers skjegg. Særlig hvis det er "stelt." Men det går hardt utover ansiktshuden min, så slik sett er det å foretrekke nybarbert.

Enkelte kan være sexy med to dagers skjegg, men de er ikke mange.

Når en mann har skjegg så slutter det å stikke når det har vokst ut, og hvis det er velstelt og kler vedkommende synes jeg det er sexy. Jeg tiltrekkes gjerne av menn med skjegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bugge -jenta

Jeg synes min mann er på det mest sexy med et par dagers skjegg. Særlig hvis det er "stelt." Men det går hardt utover ansiktshuden min, så slik sett er det å foretrekke nybarbert.

Åh,giid.

Jeg tror det er første gang jeg har beveget meg inn på seksualitet. Føler meg like fremmed her som mange av dere kanskje gjør på psykiatri. Seksualitet er for meg privatliv rett og slett. Men det finnes et grenseland selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh,giid.

Jeg tror det er første gang jeg har beveget meg inn på seksualitet. Føler meg like fremmed her som mange av dere kanskje gjør på psykiatri. Seksualitet er for meg privatliv rett og slett. Men det finnes et grenseland selvfølgelig.

Gratulerer med debuten. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saken er vel neppe den at du ikke har møtt noen som kler det, men at du ikke synes noen kler det.

".................................."

Mja, mjo, du har vel kanskje rett... *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...