Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest medisinstudenten

Hei. Nei dette er faktisk ikke humbug. Men den må brukes flere timer pr. dag over en lengre periode for å ha effekt. Men humbug er det ikke, ref. Ken Purvis ved Andrologisk Senteri Oslo. Når det er sagt så trenger din sønn det sikkert ikke. Nå vet jeg ikke hvor gammel han er, men det er vanlig å ha en oppfatning av sin penis som vesentlig mindre enn det den egentlig er.

Hei. Nei dette er faktisk ikke humbug. Men den må brukes flere timer pr. dag over en lengre periode for å ha effekt. Men humbug er det ikke, ref. Ken Purvis ved Andrologisk Senteri Oslo. Når det er sagt så trenger din sønn det sikkert ikke. Nå vet jeg ikke hvor gammel han er, men det er vanlig å ha en oppfatning av sin penis som vesentlig mindre enn det den egentlig er.

Men det virker da ulogisk at en slik strekking ikke også går litt på bekostning av tykkelsen? Dessuten virker jo de fleste kvinner å være mer opptatt av at tykkelsen holder et minimumsmål enn lengden.

"....................................."

• 2 uker senere...
Gro Isachsen, Sexolog

Jeg har sett at enkelte fagpersoner har gått god for at denne innretningen virker. Jeg skjønner prinsippet, men er likevel ikke helt overbevist. Har tidligere fått klare advarsler om at andre typer innretninger som påståts å fungere som forlengere f.eks. vakuumpumper, kan gjøre skade på penis ved at den slites løs fra festet. Men denne er annerledes konstruert, slik at jeg ikke tror det kan skje med brukerne.

Skulle ønske at flere gutter og menn skjønte at størrelsen ikke er det viktigste, men at han tar hensyn til hennes behov og ellers er en hensynsfull og varm elsker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...