Gå til innhold

Damer i parforhold som barberer underlivet

Anbefalte innlegg

Gjest lurer på dette her

Det er tydeligvis blitt trenden at yngre single damer barberer seg, og derfor skjønner jeg godt at den som er ute på "sjekkemarkedet" følger denne moten.

Men kan dere damer som har samboere/er gift, og som barberer skrittet svare på dette (vær gjerne anonym):

Barberte du deg også før du traff mannen din, eller har du begynt med det senere? Hvis ja til det siste: Hvorfor? Hva fikk deg til å endre syn på dette?

Si gjerne hvor gammel du er og hvor lenge du har vært samboer/gift.

Fortsetter under...

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• sheba

10

• Prozak

8

• Anaïs

7

• amber sun

4

Mest aktive i denne tråden

Har barbert meg hele tiden....siden jeg var...nja....17 tror jeg..Både når jeg var singel og i forhold.

Er 31 år...og gjør det fordi jeg har hårangst...iallefall på enkelte kroppdeler....Forventer oxo at min partner vet hva en høvel er.*s*

Mary Poppins

Har barbert meg siden jeg begynte å ha jevnlig sex som 15 åring, og har fortsatte med det.

Jeg er i et parforhold ja, og barberer meg fortsatt. Vi har vært sammen i et par år og jeg er 22 år. Kommer til å fortsette med det for alltid.

Gjest lurer på dette her

For meg har hvem jeg har vært sammen med hat noen betydning. Jeg liker rett og slett å være glattbarbert. Bedre følsomhet og mondre lukt og smuss. Hva spør du om egentlig?

Var det så vanskelig å skjønne spørsmålet? c;)

Har man vært glatt fra før man ble sammen med vedkommende skjønner jeg lettere at man fortsetter med det, enn om dette med å være glattbarbert er noe man har funnet på etter at begge har vært behårede sammen i noen år.

Annonse

Forhold som barberer underlivet?!?! ;o)

Jeg var 16 da jeg ble sammen med eksen og hadde da iikke noe behov for å barbere underlivet, men gjorde det fra tid til annen fra 17-18-årsalderen. Først da jeg rundet 30 begynte jeg vel å gjøre det regelmessig.

Men iflg leger er det mindre hygienisk, uansett hva du sier.

For tusenvis av år siden hadde nok håret en større misjon enn det har i dag. Med våre hyppige vaskevaner er ikke hygienen noe problem selv om man er glattbarbert nedentil. :o) Men det var jo ikke helt uten grunn at håret holdt seg der selv om resten av pelsen forsvant nei.

Gjest walther

For tusenvis av år siden hadde nok håret en større misjon enn det har i dag. Med våre hyppige vaskevaner er ikke hygienen noe problem selv om man er glattbarbert nedentil. :o) Men det var jo ikke helt uten grunn at håret holdt seg der selv om resten av pelsen forsvant nei.

Den voldsomme veksten av underlivssopp blant unge kvinner, mener legene har klar sammenheng med glattbarberingsmoten.

Annonse

Om barbering er en trend? vel isåfall ikke en ny for meg.

Er selv 39 år og har vært glattbarbert siden 18 års alderen.

Det er nesten så det blir mer sexy å være glattbarbert jo eldre en kvinne blir :-)

(seriøst)

"......................................"

Det er nesten så det blir mer sexy å være glattbarbert jo eldre en kvinne blir :-)

(seriøst)

Ikke no morsomt og nærme seg 40!! Huffameg!;-)

bare så lite man kan gjøre med det, og ærlig talt så tar jeg det ikke så tungt, hehe er vel ikke eldre enn man føler seg?

(seriøst)

Var det ikke hun blonde i Sex og Singelliv som sluttet å barbere seg fordi hennes unge kjæreste foretrakk "full bush", og så oppdaget hun til sin store skrekk at hun hadde fått GRÅ HÅR!! *lol*

Var det ikke hun blonde i Sex og Singelliv som sluttet å barbere seg fordi hennes unge kjæreste foretrakk "full bush", og så oppdaget hun til sin store skrekk at hun hadde fått GRÅ HÅR!! *lol*

hehe, burde kanskje sett den serien:-) hørt mange morsomme historier..

Kanskje det blir en ny trå snart her på dol om "intimfarging!" :-)

hehe, burde kanskje sett den serien:-) hørt mange morsomme historier..

Kanskje det blir en ny trå snart her på dol om "intimfarging!" :-)

*he he*

Hun i Sex og Singelliv bestemte seg for å farge dotten, men noe gikk galt, og den ble knall rød, ala håret til Klovnen Bozo! ;-)

Ikke no morsomt og nærme seg 40!! Huffameg!;-)

bare så lite man kan gjøre med det, og ærlig talt så tar jeg det ikke så tungt, hehe er vel ikke eldre enn man føler seg?

"hehe er vel ikke eldre enn man føler seg?"

Godt poeng :-)

".................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...