Gå til innhold

Kravstor..?


Gjest Pannekaka

Anbefalte innlegg

Gjest Pannekaka

Jeg lurer bare på om noen her inne hadde blitt lei seg om den man likte veldig godt ikke gadd å stå opp om morran for å kysse deg hadet og ønske deg en god dag.

Det er nemlig sånn at jeg ble kjempe lei meg når det skjedde..

Han er sykemeldt, og jobber derfor ikke.. Og jeg jobber, og må derfor stå opp ganske tidlig. Jeg synes det hadde vært veldig hyggelig om han hadde giddet det. Er jeg for romantisk..?

Hilsen en som lurer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Miss seventy

    7

  • cec5

    6

  • gullfisk

    3

  • mrxx

    2

Mest aktive i denne tråden

Gjest ex-bridget

Hos oss så er det sånn at vi drar samtidig om morgenen, så det er ikke noe problem. Men dersom den ene ikke skal noe sted, og blir liggende i sengen. Så går alltid den som skal dra inn på soveværelset og vi sier hadet til hverandre der.

Synes det er helt ok. Han vil sikkert ligge litt lenger, så hvorfor skal han stå opp hvis han ikke må?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann står opp klokka 6.15 og selv trenger jeg ikke å opp før 7.30.

Ikke f om jeg hadde stått opp samtidig med ham for å si hade, ikke forventer han det heller.

La ham nå få sove, er han ikke sjuk da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss seventy

HVA?? Du mener han skal stå opp om morran selv om han er syk, for å kysse deg hadet og vinke i døra??

Den av oss som står opp først kysser den andre hadet i senga, men vi går ikke inn for å vekke den andre, om den ikke våkner av at klokka ringer og vi står opp. Blir som regel noe hadet-mumling på den som skal sove lenger.

I begynnelsen av forholdet vårt hendte det at han stod opp sammen med meg selv om han hadde fri, dujsa med meg, spiste med meg og skrapte is av bilen min, men sånt går det jo ikke ann å drive på. Forlanger det på ingen måte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsa

Det hadde jeg ikke blitt lei meg for nei.

Hadde nok heller ikke stått opp for å ha sagt hadet hvis jeg hadde hatt fri eller vært syk.

Men har en av hos fri så går den som skal avgårde innom på soverommet for å si hade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det høres romantisk ut i det hele tatt jeg å forlange at partneren skal stå opp når han egentlig ikke trenger det bare fordi du vil si hadet...

Det som vil være det romantiske i en slik situasjon er at du lister deg stille ut for ikke å vekke han slik at han får sove videre.

Og kanskje legger en liten lapp med en hilsen på nattbordet hans f.eks:

"Du er så søt når du sover. Elsker deg. Ha en god dag."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjærlighet er å la din elskede sove når han ikke trenger å stå opp.

Dere kan vel heller utveksle pusemeldinger når han har våknet?

Samboeren min står fryktelig tidlig opp, og han er så stille som en mus for ikke å vekke meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pannekaka

Den er grei, jeg tar det innover meg, og forstår nå at det ikke er vanlig å forvente det.. Det rareste er at jeg ville gjort det..!! En annen ting er at jeg ikke kommer til å se han på 5 dager, så derfor syntes jeg det hadde vært hyggelig om han hadde gjort det for meg allikevel siden jeg overnatta hos han..

Jeg har nå allikevel skjønt at jeg ikke skal forvente det. Takk for alle synspunktene..

:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du virkelig dette?? Jaaaaa, du må ha lest alt for mye romantikk. Har ikke hørt på makan, i tillegg skal du bli lei deg for det.

Jaja, håper du ikke lager noen scener og problemer ut av noe sånt. Hvis du er slik at du skal sutre og bli lei deg for noe sånt hadde du ikke "blitt gammel" i et forold med meg. Sånne jenter er det verste jeg vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss seventy

Det hadde jeg ikke blitt lei meg for nei.

Hadde nok heller ikke stått opp for å ha sagt hadet hvis jeg hadde hatt fri eller vært syk.

Men har en av hos fri så går den som skal avgårde innom på soverommet for å si hade.

Deler dere ikke soverom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss seventy

Den er grei, jeg tar det innover meg, og forstår nå at det ikke er vanlig å forvente det.. Det rareste er at jeg ville gjort det..!! En annen ting er at jeg ikke kommer til å se han på 5 dager, så derfor syntes jeg det hadde vært hyggelig om han hadde gjort det for meg allikevel siden jeg overnatta hos han..

Jeg har nå allikevel skjønt at jeg ikke skal forvente det. Takk for alle synspunktene..

:-))

Hvis dere ikke ses på lenge, så hadde jeg vel satt på pris på en nuss og en hadet mens han lå i senga, men ikke noe utover det burde kreves.

Hvis jeg skal dra bort med jobben og han har fri, så kjører han meg til flyplassen da. Men siden vi bor sammen er det ikke så ofte vi drar bort sånn og da er det greit å si skikkelig hadet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pannekaka

Mener du virkelig dette?? Jaaaaa, du må ha lest alt for mye romantikk. Har ikke hørt på makan, i tillegg skal du bli lei deg for det.

Jaja, håper du ikke lager noen scener og problemer ut av noe sånt. Hvis du er slik at du skal sutre og bli lei deg for noe sånt hadde du ikke "blitt gammel" i et forold med meg. Sånne jenter er det verste jeg vet.

Nei, jeg skjønner det.. Jeg er romantisk av meg, men jeg har også beina godt planta på jorda.. :-))

Det som gjorde at jeg reagrerer er at han faktisk har gjort det hver dag inntil idag. Det er derfor jeg ble litt forvirra... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest krepsa

Deler dere ikke soverom?

Jo, men jeg skrev at vi gikk inn på soverommet for å si hadet, etter at vi har gjort oss klare til å gå. Og da etter dusj og frokost går vi inn til den andre (som ligger på det soverommet hvor vi begge ligger) for å si hadet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss seventy

Jo, men jeg skrev at vi gikk inn på soverommet for å si hadet, etter at vi har gjort oss klare til å gå. Og da etter dusj og frokost går vi inn til den andre (som ligger på det soverommet hvor vi begge ligger) for å si hadet.

Ok, vi sier hadet når en av oss står opp vi så vi slipper å vekke den andre to ganger:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krepsa

Ok, vi sier hadet når en av oss står opp vi så vi slipper å vekke den andre to ganger:)

Det er ingen av som våkner når en av oss lister oss inn på badet.

Så vi vekker hverandre også bare en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss seventy

Det er ingen av som våkner når en av oss lister oss inn på badet.

Så vi vekker hverandre også bare en gang.

Ok, vi våkner som regel av klokka vi, pluss at vi legger oss som regel inntil hverandre en sånn snooze tid;) Uansett våkner vi når den ene går ut av senga, føles mest naturlig å si hadet da, for oss.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjærlighet er å la din elskede sove når han ikke trenger å stå opp.

Dere kan vel heller utveksle pusemeldinger når han har våknet?

Samboeren min står fryktelig tidlig opp, og han er så stille som en mus for ikke å vekke meg.

Ja, det var kravstort. Vi gjør omvendt, vi. Den som står opp lister seg inn på soverommet og kysser den som sover med et "ha det bra- Ha en fin dag" når h*n går. Så kan den andre bare sove videre (ikke alltid man våkner).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjærlighet er å la din elskede sove når han ikke trenger å stå opp.

Dere kan vel heller utveksle pusemeldinger når han har våknet?

Samboeren min står fryktelig tidlig opp, og han er så stille som en mus for ikke å vekke meg.

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss seventy

Ja, det var kravstort. Vi gjør omvendt, vi. Den som står opp lister seg inn på soverommet og kysser den som sover med et "ha det bra- Ha en fin dag" når h*n går. Så kan den andre bare sove videre (ikke alltid man våkner).

Synes det er så rart at flere veldger å gå tilbake innpå soverommet for å vekke og si hadet til den andre jeg. Søvnen blir vel mest naturlig forstyrret når den andre står opp...

men men.. det er jo lov å gjøre det annerledes enn oss da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...