Gå til innhold

Sitter muslimer når de tisser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var det ikke bare det at man kunne gå lengre uten et nytt besøk på toalett?

Eller var det sunt og?

Det er ikke bra med rest-urin i blæra, sier han. Jeg husker ikke hva det stod, men husker at Dagbladet hadde illustrert artikkelen med et bilde av en elefant som satt.

Og den som leter, den finner: http://www.dagbladet.no/dinside/2005/01/20/420859.html

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Åsemor

8

• Ade|ina

6

• morsan

2

• Dorthe

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg tror de står men regner med at de holder'n med ventre hånda

Skrevet

Ja, når vi var i frankrike så var det store problemer med å finne et ordentlig toalett. Det mest vanlige var et høl.

Heldigvis så var det noen steder det var toaletter, men da kan man si det slik at vi mange ganger var nogså trengte ja.

Aldri om noen av oss står å driter.

Uff.

Aldri opplevd det i Frankrike! Har alltid funnet vanlige doer, både på hoteller, ungdomsherberge, restauranter etc.

Gjest Snoopy83
Skrevet

Det er ikke bra med rest-urin i blæra, sier han. Jeg husker ikke hva det stod, men husker at Dagbladet hadde illustrert artikkelen med et bilde av en elefant som satt.

Og den som leter, den finner: http://www.dagbladet.no/dinside/2005/01/20/420859.html

Det der må du ikke stole på. Det er bare et propagandert forsøk fra feminismebevegelsen på å umandiggjøre det sterke kjønn.

Skrevet

Aldri opplevd det i Frankrike! Har alltid funnet vanlige doer, både på hoteller, ungdomsherberge, restauranter etc.

Ja da hadde du flaks, eller så hadde vi ekstremt uflaks. Og vi farta ganske mye rundt for å si det sånn.

Skrevet

Det der må du ikke stole på. Det er bare et propagandert forsøk fra feminismebevegelsen på å umandiggjøre det sterke kjønn.

Hvorfor er det mer mandig å stå og tisse?

Gjest Snoopy83
Skrevet

Hvorfor er det mer mandig å stå og tisse?

Har bare noe med vane å gjøre =)

Akkurat som det er mer mandig å ha muskler, liksom. Eller være grov i målet.

Det er bare blitt til at vi assosierer disse tingene med mandighet.

Men det er selvsagt noen som kvitter seg med disse forestillingene.

Skrevet

Har bare noe med vane å gjøre =)

Akkurat som det er mer mandig å ha muskler, liksom. Eller være grov i målet.

Det er bare blitt til at vi assosierer disse tingene med mandighet.

Men det er selvsagt noen som kvitter seg med disse forestillingene.

Jeje...

Skrevet

Ja da hadde du flaks, eller så hadde vi ekstremt uflaks. Og vi farta ganske mye rundt for å si det sånn.

Hmmmmm Jeg har ikke vært "overalt", ihvertfall ikke på landsbygda, men har vel tilbragt noen måneder i Fr.rike hvis vi summerer opp! *S*

Men har jo vært på noen av stedene i mange netter! :-)

Gjest Chevalier
Skrevet

Er du sikker på at dette var i Frankrike???

Har vært overalt i Frankrike mange ganger, men har aldri oppdaget dette fenomenet. Vanlige toaletter overalt.

Tvillingmamma
Skrevet

Jeg har hørt det flere ganger, har også hørt at de ikke sitter vanlig på do, men sitter på huk med føttene oppå doringen. Går ut fra at iallefall det siste er tøys... Hva som skal være grunnen tør jeg ikke nevne her, for jeg håper det er tull.

Det er vel med dem som med alle andre, de er forskjellige.

Samboeren min har begynt å sitte etter at han leste det var bra. Han ekke noe mindre mann fordet.

Det er ikke tøys at enkelte muslimer sitter med føttene oppå toalettringen. Husker det var en sak om det i Aftenposten. De ikke-muslimske syntes det var ekkelt å bruke toalettene på jobben, det var alltid fotspor på ringen...

Skrevet

Ja, når vi var i frankrike så var det store problemer med å finne et ordentlig toalett. Det mest vanlige var et høl.

Heldigvis så var det noen steder det var toaletter, men da kan man si det slik at vi mange ganger var nogså trengte ja.

Uff.

Da jeg var på ferie i Tyrkia for mange årsiden,synes jeg egentlig det var like greit med "hull i bakken". Med de hygieniske forholdene som var enkelte steder, var det like greit å sitte på huk som å skulle sette seg på en skitten doring!

Men nå er jeg ikke en sånn som bruker timesvis på å drite heller jeg da...

Litt ekkelt var det likevel da jeg var med ei lita jente på do, og hun satt på huk og tisset langt oppover leggen min...

Gjest diddeligdooooo
Skrevet

Med føttene oppå doskålen. Men bare hvis det er offentlig toalett som er grusomt skittent. Det er en lur måte å gjøre det på i de tilfellene toalettene er til å spy av men man bare "må".

Jeg sitter jo ellers også da, på selve dosetet, men det er fordi jeg er kvinne.

Skrevet

Er du sikker på at dette var i Frankrike???

Har vært overalt i Frankrike mange ganger, men har aldri oppdaget dette fenomenet. Vanlige toaletter overalt.

"Er du sikker på at dette var i Frankrike???"

Hehe, ja. Mulig jeg virker bortreist, men jeg vet da hvor jeg er, eller har vært.

:-)

Skrevet

Da jeg var på ferie i Tyrkia for mange årsiden,synes jeg egentlig det var like greit med "hull i bakken". Med de hygieniske forholdene som var enkelte steder, var det like greit å sitte på huk som å skulle sette seg på en skitten doring!

Men nå er jeg ikke en sånn som bruker timesvis på å drite heller jeg da...

Litt ekkelt var det likevel da jeg var med ei lita jente på do, og hun satt på huk og tisset langt oppover leggen min...

Næmmen hva skjedde nå da. Fanken også jeg som hadde skrevet det lange innlegget, også ble det borte.

Jaja, hovedsaken var at vi lå på en campingplass nær EuroDisney, hvor vi leide ei hytte (hvis man kan kalle det det)

Der var doene forferdelig møkkete, men heldigvis så finnes det papir.

Jeg har geografisk styrt rasshøl, og har problemer med å drite andre steder enn hjemme, så det å stå på huk over et høl, eller sitte på en møkkete do, gjør ikke saken bedre.

Belgia var bra, der var det fint. Vi lå på et hotell der - i LaPanne. Der var det slik at doringen gikk rundt, og ble vasket automatisk når man trykket på en knapp. Har ikke sett dette noen andre steder, men veldig smart igrunn.

Rent og pent i byen også, og nydelig billig mat.

Mrs. Wallace
Skrevet

Uff.

Jøss, da har du hatt uflaks med stedene du har vært.

Jeg har bodd i Frankrike, og opplevde hull i gulvet-varianten bare ett sted, på ei skrekkelig lita ølbule i ei bakgate.

Men det franske dopapiret er imidlertid en vits - det minner om mellomleggspapir og er ikke egnet til å tørke bort noe som helst med.

Skrevet

Jøss, da har du hatt uflaks med stedene du har vært.

Jeg har bodd i Frankrike, og opplevde hull i gulvet-varianten bare ett sted, på ei skrekkelig lita ølbule i ei bakgate.

Men det franske dopapiret er imidlertid en vits - det minner om mellomleggspapir og er ikke egnet til å tørke bort noe som helst med.

Ja det er mulig vi var uheldige med plassene ja, det kan virke sånn, etter hva dere andre skriver her.

Vel, vel.

"Men det franske dopapiret er imidlertid en vits - det minner om mellomleggspapir og er ikke egnet til å tørke bort noe som helst med."

Nei, det er vel meninga at siden man skal stå å drite, så kan det like gjerne lufttørke til dritten har tørket og detter av av seg selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...